کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316248 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اندروید 7 روی ۹.۵ درصد دستگاه های اندرویدی نصب است

طبق گزارش‌های منتشرشده توسط گوگل، ۳۱.۲ درصد از دستگاه‌های اندرویدی از سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو بهره می‌برند و یک‌دهم این دستگاه‌ها از اندروید 7 پشتیبانی می‌کنند.

اندروید 7 روی ۹.۵ درصد دستگاه های اندرویدی نصب است

گوگل دیروز آماری منتشر کرد که در آن می‌توان توزیع سیستم‌عامل اندروید در دستگاه‌های اندرویدی را مشاهده کرد. طبق آمار منتشرشده، ۸.۹ درصد از دستگاه‌ها از اندروید 7.0 و ۰.۶ درصد از اندروید 7.1 بهره می‌برند که مجموع دستگاه‌های مبتنی بر اندروید نوقا را به ۹.۵ درصد می‌رساند.

در طول ماه گذشته، تنها ۷.۱ درصد از دستگاه‌های اندرویدی از سیستم‌عامل اندروید 7 بهره می‌بردند که طبق آمار جدید می‌توان گفت اندروید 7 نسبت به ماه گذشته با ۲.۴ درصد رشد همراه بوده است. در آمار جدید، اندروید 6.0 مارشمالو بیشترین میزان را به خود اختصاص داده و روی ۳۱.۲ درصد از دستگاه‌های اندرویدی نصب است.

در جایگاه بعدی، اندروید لالی‌پاپ قرار دارد. ۲۲.۶ درصد از دستگاه‌ها، مبتنی بر اندروید ۵.۱ و ۸.۲ درصد مبتنی بر اندروید ۵.۰ هستند. اندروید 4.4 کیت‌کت در جایگاه سوم است و ۱۸.۱ درصد از دستگاه‌های اندرویدی از این سیستم‌عامل بهره می‌برند.

آنچه بیشتر از هر چیز جلب توجه می‌کند، وجود دستگاه‌هایی است که از اندروید 2.3.3 و 2.3.7 استفاده می‌کنند. این دستگاه‌ها ۰.۸ درصد از مجموع دستگاه‌های اندرویدی را تشکیل می‌دهند که در طول ماه گذشته به سرویس گوگل پلی متصل شده‌اند.

توزیع اندروید

با در نظر گرفتن این آمارها می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در آینده تعداد دستگاه‌های مبتنی بر اندروید نوقا افزایش یابد. البته انتظار می‌رود رشد اندروید مارشمالو با کندی مواجه شود و شاهد کاهش دستگاه‌های مبتنی بر اندروید لالی‌پاپ باشیم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37284 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/03/17 تعداد مشاهده: 2056
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر