کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316265 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

AMD قیمت پردازنده های Ryzen7 را کاهش داد

AMD قیمت پردازنده‌های رایزن 7 را تنها کمی قبل از عرضه‌ی پردازنده‌ی ۱۶ هسته‌ای Ryzen Threadripper به بازار کاهش داد.

AMD قیمت پردازنده های Ryzen7 را کاهش داد

ای‎ام‎دی اخیرا در تبلیغات خود تمرکز زیادی بر «عملکرد مناسب در قبال پول پرداختی» داشته و ماه‌ها است در مورد سرعت زیاد و قیمت مناسب پردازنده‌های جدید خود صحبت می‌کند. درواقع پردازنده‌های رایزن 7 به‌سختی نمونه‌ی مشابه اینتلی خود را شکست می‌دهند؛ اما با توجه به اینکه نصف پردازنده‌های هم‌رده‌ی اینتل قیمت دارند، بسیار مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شوند. باگذشت سه ماه از معرفی Ryzen، نسبت کارایی به قیمت این پردازنده‌ها به‌ لطف کاهش قیمت سه پردازنده‌ی رایزن 7، از پیش بهتر شده است.


Ryzen 7 1800X Ryzen 7 1700X Ryzen 7 1700
قیمت جدید ۴۵۰ دلار ۳۵۰ دلار ۳۱۵ دلار
قیمت قدیمی ۵۰۰ دلار ۴۰۰ دلار ۳۳۰ دلار
معماری Zen Zen Zen
تعداد هسته 8 8 8
تعداد ترد 16 16 16
کش L1 768KB 768KB 768KB
کش L2 4MB 4MB 4MB
کش L3 16MB 16MB 16MB
کلاک پایه 3.6GHz 3.4GHz 3.0GHz
کلاک بوست 4.0GHz 3.8GHz 3.7GHz
توان مصرفی ۹۵ وات ۹۵ وات ۶۵ وات


اخبار کاهش قیمت سه پردازنده‌ی Ryzen7 با توجه به قدرت‌نمایی اخیر این شرکت در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 تعجب‌برانگیز نیست. شرکت ای‎ام‎دی تابستان امسال مجموعه‌ی جدیدی از پردازنده‌های مبتنی بر معماری Zen به نام Ryzen Threadripper را روانه‌ی بازار خواهد کرد که از ۱۶ هسته و ۳۲ ترد استفاده می‌کنند. با توجه به اینکه گیمرها، کامپیوترهای دسکتاپ خود را سه ماه پیش به چیپ‌های Ryzen مجهز کرده بودند، اخبار سی‎پی‎یوهای قوی‌تر کاملا عجیب و شوکه کننده بود.

دلیل استفاده از نام «تردریپر» به‌جای شماره‌گذاری متوالی، جلوگیری از سردرگمی کاربران اعلام‌ شده است
با عرضه Threadripper، ای‎ام‎دی پلتفرم X399 را با قابلیت‌های پشتیبانی از چیپ بزرگ‌تر، ۶۴ لاین PCI Express Gen3، حافظه چهار کاناله و ۸ اسلات حافظه DIMMs معرفی کرد. دلیل استفاده از نام Threadripper به‌جای شماره‌گذاری متوالی در چیپ جدید، جلوگیری از سردرگمی کاربران اعلام‌ شده است. با وجود اینکه ای‎ام‎دی فقط از نسخه ۱۶ هسته‌ای تردریپر استفاده کرده است، باید منتظر نسخه‌های ۱۰، ۱۲ و ۱۴ هسته‌ای این پردازنده نیز باشیم.

قیمت نسخه‎ی ۱۶ هسته‌ای تردریپر هنوز اعلام‌ نشده است؛ اما با توجه به قدرت دو برابری نسبت به رایزن 7، حداقل قیمت ۹۰۰ دلار برای آن تخمین زده شده است. در نقطه مقابل، اینتل قیمتی معادل ۲۰۰۰ دلار برای پردازنده‌های ۱۸ هسته‌ای و ۱۷۰۰ دلار برای نسخه ۱۶ هسته‌ای Core i9 اعلام کرده است. با در نظر گرفتن نسبت قیمت پرداختی به عملکرد، قیمت تخمینی ۹۰۰ دلاری برای نسخه‎ی ۱۶ هسته‌ای تردریپر، بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

پردازنده AMD Ryzen
کاهش قیمت محصولات فعلی قبل از معرفی محصول جدید، موضوع تازه‌ای نیست. در واقع ای‎ام‎دی این کار را جهت باز کردن فضا برای تردریپر انجام نمی‌دهد؛ بلکه ظاهرا قصد دارد هم‌زمان با ورود پردازنده‌ی جدید خود به بازار، قیمت پردازنده‌های بالارده‌ی خود را مقرون‌به‌صرفه و رقابتی‌تر کند.

در حال حاضر ای‎ام‎دی ۴ مدل پردازنده‌ی رایزن 5 (۶ هسته‌ای 1600Xو 1600 و ۴ هسته‌ای 1500Xو 1400) و سه مدل پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای رایزن 7 می‌فروشد.

خانواده‌ی پردازنده‌های رایزن 3 هم که پایین‌رده محسوب می‌شوند، تا سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه نخواهند شد. احتمال می‌رود این خانواده دارای سه پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای با نام 1200X، 1200 و 1100 با کلاک پایه حدود ۳ گیگاهرتز باشد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37305 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/03/18 تعداد مشاهده: 1915
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر