کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316227 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اسکایپ 8 برای اندروید منتشر شد

نسخه‌ی جدید اپلیکیشن اسکایپ روز گذشته برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر شد.

اسکایپ 8 برای اندروید منتشر شد

تیم اسکایپ مایکروسافت اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرد که به‌زودی نسخه‌ی جدید اسکایپ برای موبایل و دسکتاپ منتشر خواهد شد. حال نسخه‌ی جدیدی از این اپلیکیشن پیام‌رسان برای سیستم‌عامل اندروید منتشر شده است؛ اسکایپ ۸ هم‌اکنون از گوگل پلی قابل دانلود است و به زودی برای کاربران iOS، ویندوز و مک در دسترس خواهد بود. ردموندی‌ها طراحی،‌ رنگ‌ها، انیمیشن‌ها و بخش‌های دیگر را در این پیام‌رسان نسبت به نسخه‌ی قبلی تغییر داده‌اند.

اسکایپ ۸ علاوه‌بر قابلیت شبیه به Stories اسنپ‌چت، تغییر زیادی در بخش طراحی نیز داشته است. قابلیت Highlight در اسکایپ ۸ (Skype 8) در حقیقت نمونه‌ی دیگری از قابلیت استوریز اسنپ‌چت است؛ با کمک این ویژگی کاربر قادر به اشتراک‌گذاری فعالیت‌های روزانه، عکس‌ها و فیلم‌های خود با دیگران است. طراحی بخش چت گروهی در اسکایپ ۸ تغییر کرده و زنده‌تر و گویا‌تر از گذشته شده است. کاربر همچنین می‌تواند با رنگ‌های دلخواه خود محیط اسکایپ را شخصی‌سازی کند.


صفحه‌ی اصلی نسخه‌ی ۸.۰ اسکایپ از سه تب تشکیل شده است؛ تب وسط بخش اصلی را تشکیل می‌دهد و چت‌های کاربر را شامل می‌شود. در بخش سمت چپ نیز قابلیت هایلایت در دسترس خواهد بود. تب Capture نیز از اسنپ‌چت الگو گرفته است. به کمک تب Capture که در سمت راست تب اصلی قرار گرفته، کاربر قادر به عکاسی و ارسال عکس به مخاطبان و بخش هایلایت است. مایکروسافت ابزار ویرایش تصویر را نیز در این بخش قرار داده است؛ قابلیت ترسیم و اضافه‌کردن استیکر به تصاویر در این بخش موجود است. اضافه شدن پنل Find نیز جستجوی در اپلیکیشن را ساده‌تر از گذشته کرده است.

هنوز تاریخ دقیقی از سوی مایکروسافت برای عرضه‌ی اسکایپ ۸ در دیگر سیستم‌عامل‌ها اعلام نشده است. شما می‌توانید این اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید:

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37347 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/03/21 تعداد مشاهده: 1913
کلید واژه ها: ,
سافت گذر