کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316365 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استیو بالمر از اشتباهش در زمینه سخت افزار می‌گوید

استیو بالمر، مدیرعامل سابق مایکروسافت طی مصاحبه‌ای از درک نکردن به‌موقع تحولات جدید در عرصه‌ی سخت‌افزار می‌گوید.

استیو بالمر از اشتباهش در زمینه سخت افزار می‌گوید

از زمان حضور ساتیا نادلا در سمت مدیرعامل مایکروسافت، شاهد تغییرات گسترده‌ای در این شرکت بوده‌ایم. امروزه مایکروسافت از یک شرکت بوروکراتیک و خسته‌کننده به شرکتی جذاب و نوآور تبدیل شده و با معرفی محصولاتی نظیر هولولنز و سرفیس، بازار را تحت تأثیر قرار داده است. از نظر مالی نیز مایکروسافت پیشرفت خوبی داشته؛ تا حدی که اخیرا ارزش هر سهم مایکروسافت به ۷۰ دلار رسیده است. عددی که در تاریخ مایکروسافت بی‌سابقه است.

با این‌ وجود، نقش استیو بالمر، مدیرعامل سابق مایکروسافت، در موفقیت‌های فعلی این شرکت اندکی بحث‌برانگیز است. عرضه محصولات سری سرفیس که امروزه به یک تجارت چند میلیارد دلاری برای مایکروسافت بدل شده، در دوران مدیریت استیو بالمر کلید خورد. به همین دلیل، می‌توان بخشی از موفقیت فعلی مایکروسافت را به تلاش‌های استیو بالمر نسبت داد.

اخیرا طی مصاحبه‌ای، استیو بالمر درباره‌ی افسوس‌ها و اشتباهاتش در دوران تصدی پست مدیریت در مایکروسافت صحبت کرده است. در این مصاحبه، بالمر از درک نکردن به‌موقع تغییرات جدید در عرصه سخت‌افزار به‌عنوان بزرگ‌ترین اشتباهش نام برده است.

بالمر می‌گوید:

به نظرم در زمینه‌ی درک ظرفیت‌های جدید، به‌ویژه در عرصه‌ی سخت‌افزار، با تأخیر عمل کردم... آرزو دارم ظرفیت لازم جهت ایجاد یک شرکت پیشرو در عرصه‌ی سخت‌افزار را به وجود آورده ‌باشم؛ چرا که سخت‌افزار را می‌توان تبلور نرم‌افزار دانست. شرکتی که رهبری‌اش را در اختیار داشتم، باید مدت‌ها پیش به چنین ظرفیتی دست می‌یافت.
پیش از این نیز استیو بالمر گفته‌ بود دوست دارد به گذشته بازگردد و اشتباهاتش در زمینه‌ی سخت‌افزار را جبران کند. با این وجود، نقش بالمر در توسعه برخی محصولات مهم مایکروسافت نظیر ایکس‌باکس، موتور جستجوی بینگ، کورتانا، آفیس ۳۶۵ و سرویس آژور غیر قابل انکار است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37424 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/03/25 تعداد مشاهده: 1553
کلید واژه ها: ,
سافت گذر