کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316262 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تمایل 64 درصد از کاربران به خرید بعد از تماشای فیلم تبلیغاتی

ترکیب شبکه‌های اجتماعی و ویدیو، همچنان یکی از تاثیر گذارترین روش‌های دنیای بازاریابی و مارکتینگ است. تحقیقات انجام شده اخیر نشان می‌دهد که بازاریابان طی چند سال گذشته، یک نکته بسیار مهم را دریافته‌اند:در دنیای تولید محتوا برای بازاریابی، فیلم و ویدیو حرف اول را می‌زند.


یافته‌های جدید گزارش Animoto’s “State of Social Video 2017 نشان می‌دهد  که 83 درصد از بازاریابان معتقدند که فیلم‌های منتشر شده در شبکه فیس بوک، تعداد زیادی مشتری را به خرید آن محصول ترغیب کرده است. بیشتر مصرف کنندگان( 64 درصد) نیز اعلام کرده‌اند که در طی ماه گذشته، بعد از مشاهده یک فیلم ویدیویی در فیس بوک محصول تبلیغ شده را خریداری کرده‌اند.

بیش از نیمی از مصرف‌کنندگان( 60 درصد) هر روز یک ویدیوی تبلیغاتی از طریق این سرویس تماشا می‌کنند. همانطور که شاید حدس زده باشید، بیشتر ویدیوهای تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی از طریق دستگاه ها موبایل به مشتریان معرفی می شوند زیرا این دستگاه بیشترین میزان استفاده را در بین دیگر وسایل دارد.

این آمار، سه حقیقت کنونی در دنیای بازار یابی را معرفی می‌کند:

بازار آنلاین بسیار شلوغ است: معرفی شدن یک محصول در فضای آنلاین به مشتری مناسب، روز به روز سخت‌تر می‌شود و وظیفه بازاریابان و شرکت‌های تبلیغاتی برای تهیه مطالب مناسب برای جذب مشتری نیز مسئولیت سنگینی است.

تاثیر فیلم، بسیار بیشتر است: با در نظر گرفتن این آمار که 64 درصد از کاربرانی که بعد از دیدن یک فیلم برای خرید محصول اقدام کرده‌اند، نتیجه می‌گیریم که این نوع از ارائه محتوا برای تبلیغات چیزی نیست که به  این زودی‌ها رنگ ببازد. ممکن است شیوه ارائه مطلب در این روش تغییر کند اما در اصل این موضوع تغییری رخ نخواهد داد.

خلاقیت تبلیغ کنندگان بهتر است حول محور موبایل بچرخد. بازاریابان و شرکت‌های فعال در حوزه تبلیغاتی این روزها به خوبی از میزان اهمیت گوشی ‌ای موبایل و مطالب ارائه شده توسط آن برای کاربران آگاه هستندو می دانند که اعمال تغییرات بهتر است به سمت این محصول بچرخد.

دیگر اطلاعات ارائه شده در گزارش تحقیقاتی Animoto Study را در ادامه بخوانید:

47 درصد از صاحبان مشاغل مختلف هر ماهه حداقل 4 ویدیو تبلیغاتی منتشر می‌کنند.

81 درصد از صاحبان مشاغل ویدیوهای تبلیغاتی خود را سازگار با گوشی‌های موبایل طراحی می‌کنند.

67 درصد از بازاریابان اعلام کرده‌اند که طی یک سال گذشته به روی ارائه فیلم‌های تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی تمرکزی بیشتری کرده‌اند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37441 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1396/03/26 تعداد مشاهده: 1365
سافت گذر