کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

واکنش مخابرات به انتقاد از کیفیت اینترنت: هیچ اختلال یا کندی وجود ندارد

شرکت مخابرات در پی انتقاد کاربران درباره کیفیت اینترنت نامحدود و حجمی، اعلام کرد که سرویس نامحدود با حجمی جایگزین شده است؛ اما هیچ کندی یا اختلالی وجود ندارد.

واکنش مخابرات به انتقاد از کیفیت اینترنت: هیچ اختلال یا کندی وجود ندارد

سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: «اینترنت پرسرعت مخابرات ایران طبق قوانین رگولاتوری و قرارداد منعقدشده با مشتریان ارائه می‌شود.»

در طول چند روز پیش گزارش‌هایی از سوی کاربران مطرح شد مبنی بر اینکه سرویس‌های دانلود نامحدود مخابرات دچار اختلال و کندی شدید شده است، در حالی که سرویس‌های حجمی اختلالی ندارند.

مشابه این اختلال در آخرین روزهای سال ۹۵ و اولین روزهای سال ۹۶ نیز گزارش شده بود.

آن زمان کامران کاظمی، معاون تجاری مخابرات منطقه تهران در واکنش به این مشکل توضیح داد: «مشکلی که در سرویس‌‌های اینترنت نامحدود وجود دارد مربوط به سرعت اغلب پایین این سرویس‌ها است، چون سرعت این سرویس‌ها ثابت است در زمان خالی بودن شبکه نیز کاربران این سرویس‌ها نمی‌توانند از سرعت بیشتر استفاده کنند. در نتیجه این امر، اگر ترافیک در شبکه افزایش یابد افت سرعت کاملاً برای مشترکان محسوس است.»

اکنون سخنگوی شرکت مخابرات ایران در واکنش به این گلایه می‌گوید: «ارائه اینترنت ADSL کاملا مطابق با قوانین موجود از سوی رگولاتوری بوده و طبق قرارداد فی مابین در اختیار مشتریان تجاری، عمده و خانگی قرار می‌گیرد.»

محمد‌رضا بیدخام تأکید کرد: «سیاست شرکت مخابرات ایران طبق مصوبات رگولاتوری، جایگزین کردن سرویس‌های اینترنت نامحدود با سرویس‌های حجمی است.»

به گفته‌ی وی، ارائه سرویس اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران طبق قوانین حاکم از طرف کمیسیون تنظیم مقررات است و هیچ‌گونه کندی یا اختلال پیش‌بینی نشده‌ای در ارائه اینترنت پرسرعت وجود ندارد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37456 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/03/27 تعداد مشاهده: 1129
کلید واژه ها: ,
سافت گذر