کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316225 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جالب‌ترین ترفندهای مخفی گوشی‌های اندروید

همه ما با نحوه نصب و اجرای یک اپلیکیشن در گوشی، اجرای یک موسیقی، برقراری تماس و سایر اقدامات ساده این چنینی آشنا هستیم، اما به شما اطمینان می‌دهیم ترفندها و قابلیت‌هایی وجود دارند که شما از ماهیت آن‌ها بی‌خبرید! بنابراین، لازم دانستیم فهرستی از این توانایی‌های جالب را که در قالب یک مجموعه مقاله گردآوری شده را در طی روز‌های آینده خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. مقاله پیش رو اولین بخش از سری مقالات "ترفند‌های مخفی و جالب اندروید" می‌باشد.
احتمالاً گوشی هوشمند شما هم فارغ از اینکه مبتنی‌بر چه سیستم‌عاملی است، نقشی فراتر از یک ابزار ارتباطی را در زندگیتان ایفا می‌کند. زمانی از گوشی فقط برای برقراری تماس تلفنی یا درنهایت ارسال و دریافت پیامک استفاده می‌شد، اما این موضوع دیگر صادق نیست! این روزها گوشی‌های هوشمند فقط یک ابزار ارتباطی نیستند، بلکه می‌توانند نقش دوربین عکاسی و فیلم‌برداری، پخش موسیقی، کنسول بازی همراه، تلویزیون جیبی برای تماشای ویدئو و فیلم، ابزاری برای وب‌گردی و صدها ابزار دیگر را بازی کنند. کاربرد گوشی‌های هوشمند به‌شدت افزایش یافته است و این گجت‌ها به عضو حیاتی در زندگی ما انسان‌ها تبدیل شده‌اند. اما آیا ما از تمام قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند خود باخبر هستیم؟

جالب‌ترین ترفندهای مخفی گوشی‌های اندروید

شاید در پاسخ این پرسش بگویید بله من با تمام قابلیت‌هایی که به آن‌ها اشاره شد آشنایی دارم! اما مسئله اینجا است که موارد نام برده تنها بخش کوچک و ساده‌ای از قابلیت‌های گوشی‌های امروزی محسوب می‌شوند. ما به قابلیت‌های نام برده دراصطلاح لقب ترفندهای مخفی را داده‌ایم، اما ممکن است برخی از این ترفندها آن‌قدرها هم مخفی یا پنهان نباشند!

ترفند اول: تعامل با دستگاه اندرویدی از طریق موس و کیبورد


یکی از قابلیت‌های جالب که اغلب گوشی‌های اندرویدی فعلی آن را ارائه می‌کنند و متأسفانه اغلب کاربران از آن مطلع نیستند، به امکان استفاده از دستگاه اندرویدی در کنار موس و کیبورد مربوط است! تصور کنید بتوانید موس و کیبورد بی‌سیم خود را مستقیم به گوشی یا تبلت اندرویدیتان متصل کنید و با استفاده از آن‌ها با محیط سیستم‌عامل اندروید تعامل داشته باشید. 
برای این کار کافی است گوشی اندرویدی شما از قابلیت OTG پشتیبانی کند. در این شرایط یک کابل OTG می‌تواند ضمن اتصال به گوشی هوشمندتان، تعامل بین آن و موس یا کیبورد فیزیکی را برقرار سازد. هنگامی که به این صورت یک موس را با دستگاه اندرویدی خود در تعامل می‌کنید، نشانه‌گر موس روی صفحه‌نمایش دستگاه نمایان می‌شود و کلیک‌های چپ، راست و حتی اسکرول موس قابل استفاده هستند.

ترفند دوم: ضمیمه کردن اطلاعات تماس خود روی لاک اسکرین


گم شدن گوشی یا تبلت می‌تواند یکی از آزاردهنده‌ترین و بدترین اتفاق‌هایی باشد که امکان رخ دادن آن وجود دارد. شاید تصور کنید این اتفاق هیچ‌وقت برای شما رخ نمی‌دهد، اما توصیه می‌کنیم تا این اندازه خوش‌بین نباشید و حداقل خود را برای رخ دادن حادثه‌ای این‌چنینی آماده کنید! تصور کنید گوشی یا تبلت اندرویدی خود را گم کرده‌اید و فرد متشخصی آن را یافته است، اما با توجه به اینکه دستگاهتان از قفل صفحه‌نمایش بهره‌ می‌برد، وی قادر به برقراری تماس با شما نخواهد بود! یکی از ترفندهایی که در این شرایط می‌تواند بازده عالی داشته باشد، مربوط به ضمیمه کردن اطلاعات تماس شما روی لاک اسکرین دستگاه است. اندروید این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا مشخصات خود را روی لاک اسکرین دستگاه ضمیمه کنند. این مشخصات می‌تواند شامل هر نوع متن و اطلاعاتی باشد، اما به‌شدت توصیه می‌کنیم حتماً سعی کنید اطلاعاتی نظیر یک شماره تماس در دسترس و نشانی ایمیل را روی لاک اسکرین تبلت یا گوشی اندرویدی خود ضمیمه کنید. برای این کار به‌صورت زیر عمل کنید:
• به بخش Settings دستگاه مراجعه کنید.
• گزینه Security را انتخاب کنید.
• گزینه Owner info را لمس و فعال کنید.
می‌توانید در قسمتی که به‌منظور تایپ متن ارائه شده است، مشخصات تماس خود را وارد کنید. این مشخصات مستقیم روی لاک اسکرین دستگاه نمایش داده خواهند شد و یابنده تبلت یا گوشیتان می‌تواند به‌سادگی با شما ارتباط برقرار کند.

ترفند سوم: تغییر شدت صدا با کشیدن انگشت روی لبه نمایشگر


تصور کنید بتوانید با لمس لبه صفحه‌نمایش تبلت یا گوشی اندرویدی خود، شدت صدای خروجی از بلندگو دستگاه را کم یا زیاد کنید! این امر یکی از ترفندهای بسیار جالبی است که با نصب اپلیکیشنی به‌نام VolumeSlider در دستگاه‌های اندرویدی امکان‌پذیر می‌شود. برای پیاده‌سازی از ترفند به شرح زیر عمل کنید:
• وارد Google Play Store شوید و برنامه VolumeSlider را دانلود و روی دستگاه نصب کنید.
• اپلیکیشن مذکور را اجرا کنید. 
• در پنجره پاپ‌آپ نمایان شده گزینه Close را انتخاب کنید. 
نکته: مشاهده می‌کنید که در بخش سمت راست صفحه‌نمایش دستگاه یک نوار رنگی دیده می‌شود. این نوار که بعداً مخفی می‌شود، در واقع نوار تنظیم‌کننده شدت صدا است.
• اگر گزینه  VolumeSlider in On فعال نبود، آن را فعال کنید.

می‌توانید از برنامه خارج شوید. در این شرایط دیگر به‌منظور تغییر شدت صدای دستگاه به استفاده از کلید فیزیکی تغییر شدت صدا (Volume) یا ورود به منوی تنظیمات نیاز ندارید. کافی است به این منظور انگشت خود را روی لبه صفحه‌نمایش قرار دهید و به‌سمت بالا یا پایین بکشید. 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37534 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1396/03/31 تعداد مشاهده: 2767
سافت گذر