کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316271 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بیش از 250 میلیون استوری اینستاگرام در هر روز

به گزارش سافت گذر، پس از اینکه دو ماه گذشته، اینستاگرام گزارش داد که روزانه 200 میلیون استوری گذاشته می شود، اما حالا آمار کاملاً بروز شده و آن طور که معلوم است، روزانه بیش از 250 میلیون استوری قرار داده می شود.

اینستاگرام فیسبوک مارک‌زاکربرگ

این ویژگی اینستاگرام که باعث می شود کاربران پست هایی را در اکانت خود بگذارند که پس از 24 ساعت از بین می روند، از ماه آگوست سال 2016 راه اندازی شد.

بنا بر اعلام مسئولین اینستاگرام، استوری گذاشتن یکی از موفق ترین امکانات اینستاگرام بوده است و همچنان در حال رشد است به طوری که ماه ژانویه امسال، روزانه 150 میلیون استوری گذاشته می شد و حالا این رقم افزایش چشمگیری داشته و به 250 میلیون استوری در روز رسیده است.

مدیر فروش فیسبوک در این‌باره می گوید: (( سال گذشته در همین روزها بود که ما و همکارانمان جلسه ای برگزار کردیم و در آن روز قابلیت استوری وجود نداشت ولی حالا این تعداد پست در روز، آمار خارق العاده ای است. البته 75 درصد این استوری ها تجاری هستند و 1 میلیون از آنها نیز تبلیغ. ))

یکی از افراد موفق در حوزه تجارت معتقد است که استوری اینستاگرام یکی از راه های بسیار مؤثر تبلیغ است زیرا 700 میلیون کاربر از سرتاسر جهان از این نرم افزار استفاده می کنند.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37536 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت‌گذر تاریخ خبر: 1396/04/01 تعداد مشاهده: 2297
سافت گذر