کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

احتمال معرفی گوشی سونی با نمایشگر بدون حاشیه در IFA 2017

بر اساس گزارش منتشرشده، شرکت سونی قرار است در نمایشگاه IFA 2017 از گوشی جدیدی رونمایی کند که نمایشگری کاملا بدون حاشیه دارد.

احتمال معرفی گوشی سونی با نمایشگر بدون حاشیه در IFA 2017

با توجه به اینکه زمان زیادی تا آغاز IFA 2017 نمانده است، شایعات زیادی در مورد برنامه‌ی شرکت‌های مختلف برای این نمایشگاه منتشر می‌شود. همان‌طور که در خبرها خوانده‌اید، شرکت شارپ احتمالا از یک گوشی با نمایشگری بدون حاشیه رونمایی خواهد کرد؛ اما روز گذشته، یک منبع خبری در شبکه‌ی اجتماعی ویبو اعلام کرد که سونی هم قصد دارد گوشی جدیدی با نمایشگر بدون لبه معرفی کند.

شرکت JDI که مسئول تولید نمایشگر برای گوشی‌های سونی است، قبلا نمایشگری عریض با نسبت تصویر ۱۸:۹ و فناوری Full Active QHD معرفی کرده است. معرفی این نمایشگر نشان می‌دهد که فناوری لازم برای تولید گوشی موردنظر سونی در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه سونی در شرایط مناسبی در بازار گوشی‌های موبایل به سر نمی‌برد، عرضه‌ی یک مدل پرچم‌دار با نمایشگری بدون حاشیه، می‌تواند وضعیت این شرکت ژاپنی را بهبود بخشد. درهرصورت، طبق اعلام قبلی، سونی قرار است ۹ شهریور از محصولات جدیدش رونمایی کند.

IFA 2017
بر اساس گزارش منتشرشده در ویبو، پرچم‌دار بعدی سونی از نمایشگری ۶ اینچی با پنل LCD و بدون حاشیه با نسبت تصویر عریض ۱۸ به ۹ بهره می‌برد. در حال حاضر این‌چنین نمایشگر عریضی در گوشی‌هایی مثل ال‌جی جی ۶ و سامسونگ گلکسی اس ۸ استفاده می‌شود؛ اما نمایشگر هیچ‌کدام از این دو گوشی بدون لبه و حاشیه نیست.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37698 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/04/12 تعداد مشاهده: 1528
سافت گذر