کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316247 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سونی سرویس شناسایی موسیقی را تعطیل می‌کند

کمپانی سونی تصمیم دارد سرویس شناسایی موسیقی خود را غیرفعال کند.

سونی سرویس شناسایی موسیقی را تعطیل می‌کند

هم‌اکنون سرویس‌های شناسایی موسیقی مختلفی وجود دارند که با گوش دادن به بخش کوچکی از یک آهنگ می‌توانند نام آهنگ و اطلاعات مربوط به آن را پیش‌بینی کنند. یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های شناسایی موسیقی مسلما Shazam است و کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. شاید شما هم با سرویس شناسایی موسیقی سونی موسوم به ترک آی‌دی (Track ID) آشنایی داشته باشید. حال سونی می‌خواهد به فعالیت این سرویس پایان دهد. سونی خود تأیید کرده که درصدد تعطیل کردن سرویس شناسایی موسیقی ترک آی‌دی است.

ترک آی‌دی اساسا توسط افرادی که یکی از گوشی‌های هوشمند ساخت سونی را در اختیار دارند مورد استفاده قرار می‌گرفت؛ زیرا این سرویس به‌طور پیش‌فرض در دستگاه‌های ساخت این کمپانی ارائه شده است. از جمله ویژگی‌های جذاب ترک آی‌دی می‌توان به جمع‌آوری اطلاعات در مورد یک ترک موسیقی اشاره کرد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوهای هنرمند مورد نظر خود را تماشا یا بیوگرافی وی را مطالعه کنند. علاوه بر این ترک آی‌دی امکان ذخیره کردن موسیقی‌های مورد نظر را در اسپاتیفای ارائه می‌داد.

در حال حاضر سونی یک هشدار در اپلیکیشن ترک آی‌دی به نمایش در آورده است تا کاربران از تعطیلی این سرویس در تاریخ ۱۵ سپتامبر آگاهی یابند. این شرکت هنوز هیچ دلیل مهمی برای این اقدام خود اعلام نکرده و فقط گفته است: «تمام کسب‌وکارها به جلو پیش خواهند رفت؛ این گاهی به معنی متوقف شدن فعالیت این اپلیکیشن‌ها است.» 

تمامی کسانی که از سرویس ترک آی‌دی سونی استفاده می‌کنند باید این موضوع را در نظر داشته باشند که تمام اطلاعات کاربری آن‌ها در تاریخ ۱۵ سپتامبر به‌طور کامل حذف خواهد شد. این یعنی کاربران سرویس یادشده باید به‌طور دستی از داده‌های مورد نظر خود نسخه‌ی پشتیبان تهیه و این داده‌ها را در جای دیگری ذخیره کنند؛ زیرا ترک آی‌دی هیچ بخشی برای گرفتن فایل خروجی از اطلاعات کاربران در نظر نگرفته است.‌

اما با متوقف ساختن فعالیت ترک آی‌دی، کاربران این سرویس چه کنند؟ سونی خود به این دسته از افراد پیشنهاد می‌دهد از سرویس‌های شناسایی موسیقی دیگری چون Shazam استفاده کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37742 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/04/14 تعداد مشاهده: 2125
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر