کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316229 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سافاری اپل از مایکروسافت اج پیشی گرفت

سهم سافاری اپل در بازار مرورگرهای دسکتاپ از مایکروسافت اج بیشتر است.

سافاری اپل از مایکروسافت اج پیشی گرفت

جای هیچ شکی نیست که مرورگر اج مایکروسافت هنوز موفق نشده است محبوبیت قابل توجهی به دست آورد؛ زیرا در حال حاضر بیشتر کاربران، گوگل کروم را همچنان بهترین مرورگر دنیا می‌دانند‌. بر اساس آمار ارائه‌شده برای ماه ژوئن ۲۰۱۷ توسط استت‌کانتر (StatCounter)، به نظر می‌رسد مرورگر اج با مشکلاتی بزرگ‌تر از آنچه تصور می‌شد مواجه شده است.

پیش از هر چیز نگاهی به سهم بازار مرورگرها خواهیم داشت. استت‌کانتر می‌گوید مرورگر گوگل کروم روی ۶۲.۲۳ درصد از رایانه‌های دسکتاپ اجرا می‌شود. بر اساس این آمار، مرورگر موزیلا فایرفاکس با سهمی ۱۳.۹۸ درصدی در جایگاه دوم قرار گرفته است.

سهم بازار مرورگرِ در حال مرگ اینترنت اکسپلورر ۹.۲۸ درصد است و ما انتظار داریم که بازار این مرورگر همچنان کاهش یابد؛ زیرا مایکروسافت هیچ برنامه‌ای برای ارتقاء قابلیت‌های اینترنت اکسپلورر ندارد و کاربران را به استفاده از مرورگر اج در ویندوز ۱۰ تشویق می‌کند.

سهم بازار مرورگر سافاری بیشتر از اج است
Edge vs safari
نکته جالب در مورد آمار مورد بحث این است که مرورگر سافاری اپل که فقط برای سیستم‌عامل مک اواس در دسترس قرار دارد و نسخه‌ی ویندوزی آن به‌طور کامل لغو شده است، هم‌اکنون روی ۵.۱۵ درصد از رایانه‌های دسکتاپ جهان اجرا می‌شود؛ در حالی که سهم مرورگر اج مایکروسافت فقط ۳.۸۹ درصد است.

مایکروسافت در ویندوز ۱۰‌ با اقدامات مختلفی مثل نمایش پنجره‌های پاپ‌آپ و نوتیفیکیشن‌، قصد دارد کاربران را به استفاده از مرورگر اج‌ تشویق کند؛ ولی باوجود تمام این‌تلاش‌ها باز هم می‌بینیم که اپل موفق شده است در نبرد مرورگرهای دسکتاپ از ردموندی‌ها جلوتر باشد.

اگر به سیستم‌هایی که این مرورگرها روی آن‌ها اجرا می‌شوند نگاهی داشته باشیم، وضعیت باز هم جالب‌تر خواهد شد. هم‌اکنون سهم سیستم‌عامل ویندوز ۸۴.۳۲ درصد است و سیستم‌عامل اواس ایکس اپل روی ۱۱.۵۹ درصد از رایانه‌های دسکتاپ جهان نصب شده است. به همین دلیل بیشتر بودن سهم مرورگر سافاری نسبت به مرورگر اج غیر قابل انتظار بود.

البته این آمار از دید دیگری منطقی به نظر می‌رسد؛ چرا که اکثر کاربران اپل از مرورگر سافاری برای وبگردی استفاده می‌کنند و این در حالی است که کاربران ویندوز ۱۰ از مرورگرهای شخص ثالث از جمله گوگل کروم و فایرفاکس بهره می‌برند. یکی از دلایل به وجود آمدن چنین شرایطی این است که مرورگر سافاری در سیستم‌عامل مک اواس عملکرد بسیار خوبی ارائه می‌دهد و بنابراین تعداد کمی کاربران این سیستم‌عامل به مرورگرهای شخص ثالث روی می‌آورند. تا به این لحظه مایکروسافت در نبرد مرورگرها موفقیت چندانی به دست نیاورده؛ اما این کمپانی به‌طور دائم در حال اضافه کردن قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی به مرورگر اج است. بنابراین انتظار می‌رود مرورگر اج در آینده عملکرد بهتری را از خود نشان دهد و توسط کاربران بیشتری مورد استفاده قرار گیرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37751 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/04/15 تعداد مشاهده: 1522
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر