کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316359 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

طرح اینترنت اشیاء در کشور پیاده سازی می‌شود

همزمان با برگزاری کارگاه بین‌المللی اینترنت اشیاء در ایران، وزارت ارتباطات برای پیاده سازی اینترنت اشیا در کشورمان طرح کلان خود را در این زمینه ارائه کرد.

طرح اینترنت اشیاء در کشور  پیاده سازی می‌شود

رئیس دانشکده پست و مخابرات دیروز در افتتاحیه کارگاه بین المللی اینترنت اشیاء در هتل اسپیناس تهران اعلام کرد که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پیاده سازی اینترنت اشیاء در ایران طرح کلانی را تنظیم کرده است.  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این طرح از تمام اپراتورها، بخش خصوصی، بخش‌های تولیدی، صنایع و محققان دعوت کرده است تا نظرات خود را در حوزه‌ی اینترنت اشیاء مطرح کنند.

این کارگاه با همکاری اتحادیه‌ی جهانی مخابرات به میزبانی ایران و با شرکت اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) در حال برگزاری است. حضور شرکت اتحادیه جهانی مخابرات در این کارگاه باعث افزایش تعاملات و انتقال تجربه و دانش اینترنت اشیا به داخل کشور خواهد شد. ۸۰ شرکت کننده از کشورهای منطقه آسیا و اقیانوسیه و شرکت‌های داخلی در این کارگاه ۳ روزه شرکت کرده‌اند. یزدانیان در این رابطه گفت:

برگزاری دوره‌های مشترک با ITU باعث هماهنگی و همگرایی برنامه‌های ملی ما با برنامه‌های بین‌المللی می‌شود و امکان موفقیت برنامه‌های ما را بالا می‌برد. در این رابطه آمادگی افزایش سطح همکاری با این اتحادیه وجود دارد.
از دیگر حاضران در این کارگاه بین‌المللی می‌توان به  اعضای دفتر آسیا و اقیانوسیه اتحادیه جهانی مخابرات و آکادمی ارتباطات و فناوری شرکت هند اشاره کرد. یزدانی در سخنانش از شرکت کنندگان بین‌المللی در این کارگاه تشکر کرد و گفت: 

با توجه به شعار سال جاری اتحادیه جهانی مخابرات مبنی بر داده‌های عظیم توانمندساز جوامع باید توجه داشت که داده‌های عظیم بر مبنای اینترنت اشیا شکل می‌گیرد و این دو از هم جدا شدنی نیست.
یزدانیان با تشریح مفهوم اینترنت اشیاء از اهمیت این تکنولوژی در سیاستگذاری‌ها نیز سخن گفت. به گفته‌ی وی اتصال تعداد قابل توجهی از اشیا به اینترنت (IOT) تولید اطلاعات بی‌شماری می کند که با تحلیل آن اطلاعات می‌توان به علایق و سلیقه کاربران دست یافت و از این رو، برای سیاستگذاران بسیار با اهمیت است.

دو موضوع اینترنت اشیاء و داده‌ها به هم مرتبط هستند؛ از این رو هر دو موضوع برای ایران و اتحادیه جهانی مخابرات و توسعه جهانی اهمیت دارند. در این کارگاه به بررسی مهمترین مسائل در سر راه پیاده‌سازی و توسعه اینترنت اشیا از جمله امنیت، استانداردها و ایجاد شبکه‌های ارتباطی پرداخته خواهد شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37821 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/04/19 تعداد مشاهده: 1923
سافت گذر