کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316164 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کمک‌هزینه 100 میلیون دلاری تویوتا برای استارتاپ‌ها

شرکت خودروسازی تویوتا اعلام کرده است که برای حمایت از استارتاپ‌های فعال در عرصه هوش مصنوعی و رباتیک 100 میلیون دلار هزینه خواهد نمود.


شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا بخشی جدید به نام " بلندپروازی در هوش مصنوعی" راه‌اندازی کرده است که به حمایت از کسب‌وکارهای نوپا در زمینه هوش مصنوعی و رباتیک خواهد پرداخت.

این بخش که در دره سیلیکون آمریکا واقع شده علاوه بر حمایت مالی، در زمینه سرمایه‌گذاری و آموزش نیز با شرکت‌های فعال همکاری خواهد نمود.

"جیم ادلر"(Jim Adler) مسئول موسسه تحقیقاتی تویوتا گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کارآفرینان این است که بتوانند مطمئن شوند که آیا محصولی تولیدی آنها مورد نیاز بازار هست یا نه و ما تلاش می‌کنیم در یک محیط همکاری دوطرفه این عدم اطمینان را به وثوق کامل تبدیل کنیم، زیرا موفقیت آنها به نوعی موفقیت ماست.

وی افزود: ما به صورت مداوم به رصد فعالیت شرکت‌ها می‌پردازیم تا اطمینان داشته باشیم سرمایه‌گذاری به خوبی انجام شده و شرکت‌های مورد حمایت در حال کار بر روی چالش‌های مورد نیاز ما هستند.

تا به حال سه استارتاپ تحت حمایت این برنامه قرار گرفته‌اند که در زمینه طراحی سیستم‌های اجتناب از تصادف، طراحی الگوریتم‌ برای فناوری‌های هوشمند مانند پهپادها و خودروهای خودران و یک شرکت در عرصه رباتیک فعالیت می‌کنند.

قرار است چند شرکت دیگر نیز به این فهرست اضافه شوند. در بیانیه این شرکت آمده است: بخش تحقیقات تویوتا به سرعت در حال رشد و پیشرفت است و ما اهمیت گسترش فعالیت‌های خودمان را با شرکت‌های پیشرو و نخبه درک می‌کنیم و تلاش می‌کنیم کارآفرینان در سراسر جهان بتوانند با کمک ما در راستای بهبود کیفیت زندگی بشر فعالیت کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37878 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1396/04/23 تعداد مشاهده: 1410
کلید واژه ها: ,
سافت گذر