کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316151 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه همزمان با پخش موسیقی با دوربین گوشی فیلم بگیریم؟


ضبط فیلم با موسیقی

چند وقتی است که هنگام فیلم گرفتن از مناظر طبیعی و زیبای اطراف دوست داشتم که بتوانم موسیقی را به عنوان پس زمینه فیلم ضبط کنم اما به محض اینکه شروع به ضبط می کردم، صدای موسیقی قطع می شد. این موضوع برایم خیلی مهم بود تا اینکه به جستجوی روش حل این مشکل پرداختم تا اینکه توانستم آن را پیدا کنم و از این طریق در اختیارتان قرار دهم. با ما همراه باشید تا یاد بگیرید که همزمان با فیلم برداری با اندروید موسیقی را هم ضبط کنید.

زمانی که صحنه را برای فیلم برداری اماده کردید، ابتدا موسیقی مورد نظر را پلی کنید تا توسط گوشی پخش شود. بعد وارد نرم افزار دوربین شوید.
وقتی که روی دکمه رکورد کلیک می کنید، عملیات فیلم برداری شروع می شود:

ضبط فیلم با موسیقی


به محض شروع به ضبط اگر همین حالا تست کنید متوجه می شوید که صدای موسیقی خاموش می شود ولی می توانید از طریق سوایپ کردن از بالا به پایین پلیر را مشاهده کنید.
پس در حالت افقی، از بالا به پایین سوایپ کنید، تا بتوانید پلیر را مشاهده کنید. نمایی مشابه به صورت زیر خواهید دید:

ضبط فیلم با موسیقی

وقتی از بالا به پایین سوایپ می کنید، می توانید پلیر را مطابق عکس بالا مشاهده کنید. حالا روی دکمه پلی ضربه بزنید تا هنگام ضبط فیلم صدای موسیقی نیز پخش شود.
با این کار صدا پخش می شود و می توانید هنگام ضبط فیلم موسیقی پس زمینه را هم ضبط کنید.
دقت کنید که برخی از گوشی ها بدون نیاز به این ترفند به راحتی به شما اجازه می دهند که صدای موسیقی را با فیلم ضبط کنید اما در برخی دیگر این مورد جوابگو نیست. این ترفند را روی تبلت سونی اکسپریا Z، گوشی سامسونگ و البته لنوو تست کرده ام و به خوبی جواب گرفته ام.
دقت کنید که اگر  صدا از اسپیکر خارج شود، به راحتی می توانید صدا را با کیفیت مرغوب ضبط کنید اما اگر از گوشی یا هدست استفاده می کنید صدا به آن مرغوبیت ضبط نخواهد شد. پس در این باره دقت لازم را مبذول دارید.
همچنین برخی پلیر ها وجود دارند که امکان ضبط را با کیفیت بهتر ارائه می دهند. بهتر است که چندین پلیر را با هم تست کنید و آن نرم افزاری که کیفیت بهتری دارد را انتخاب کنید.
بعد از اینکه فیلم را ضبط کردید می توانید آن را پخش کنید و لذت ببرید. البته نا گفته نماند که وقتی می خواهید سوایپ کنید و موسیقی را پخش کنید، عملیات سوایپ کردن و پلی کردن به هیچ عنوان در فیلم نشان داده نمی شود پس از این بابت هم خیالتان کاملا راحت باشد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37902 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: گویا آی تی تاریخ خبر: 1396/04/24 تعداد مشاهده: 14076
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

محیا حدادی😉😉 1399/09/27 17:01
سلام من محیا هستم برای من بابلا نماید چکار کنم لطفا منو راهنمایی کنید