کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316162 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

این روبات 500 برابر سریع‌تر از انسان کار می‌کند

طی چند ماه آینده روباتی وارد بازار بریتانیا می‌شود که وظیفه آن کار در پروژه‌های ساختمانی و روی هم قرار دادن آجرهاست اما با یک تفاوت عمده: این روبات 500 برابر سریع‌تر از انسان کار می‌کند. این روبات توسط یک شرکت آمریکایی طراحی شده و بیان‌گر توسعه اتوماسیون در امر ساخت‌وساز و در نتیجه بی‌کار شدن انسان‌هاست.

این روبات 500 برابر سریع‌تر از انسان کار می‌کند

با "سام" آشنا شوید. سام یا SAM نام اختصاری روبات جدید یک شرکت آمریکایی با نام کامل "میسون نیمه خودکار" است. شرکت آمریکایی Construction Robotics در شهر نیویورک قرار دارد. روبات طراحی شده آن‌ها یعنی سام قادر است روزانه 3 هزار آجر روی هم قرار دهد و تا چند ماه آینده وارد انگلستان می‌شود.

سام می‌تواند 500 برابر سریع‌تر از انسان‌ها کار کند و میزان تفاوتی که در هزینه‌های نیروی کار ایجاد می‌کند بسیار قابل توجه است. به‌گزارش Zero Hedge، سه هزار آجر یعنی هزینه‌ای معادل 4.5 سنت برای هر آجر. با درنظر گرفتن این‌که حداقل دستمزد یک کارگر 15 دلار در ساعت است و یک کارگر به‌طور متوسط 500 آجر کار می‌گذارد هزینه شرکت ساختمانی برای هر آجر 32 سنت می‌شود و این یعنی 7 برابر هزینه یک روبات خودکار.


اما نکته مهم آن است که سام نمی‌تواند به‌تنهایی کار کند. حتما باید کسی کنار این روبات باشد تا آجرها را داخل تسمه نقاله قرار دهد. بعد از آن، آجرها توسط بازوی روباتیک سام برداشته می‌شود، با ملات مخلوط می‌شود و روی دیوار قرار می‌گیرد. سپس، به یک کارگر دیگر نیاز است تا ملات‌های اضافی را از اطراف آجر پاک کند.

روبات‌های کارگر

این نوع استفاده از فناوری در صنایع مختلف و به‌ویژه صنعت ساخت‌وساز در حال ظهور است و با توجه به این‌که میزان تقاضا برای خدمات ساختمانی رو به‌افزایش است بسیاری از شرکت‌ها به‌این سمت کشیده خواهند شد. در حال حاضر، سام در چندین منطقه از آمریکا به‌کار گرفته شده و ورود آن به انگلستان بیان‌گر این موضوع است که سایر کشورها نیز متوجه اهمیت استفاده از روبات‌ها و فناوری‌های روز در صنایع خود شده‌اند. البته با درنظر گرفتن تهدیدی که از سوی روبات‌ها متوجه نیروهای کار انسانی است مقاومت‌هایی در برابر گسترش روزافزون اتوماسیون صورت می‌گیرد ولی در آینده‌ای نه‌چندان دور کمتر شرکتی پیدا خواهد شد که از روبات‌ها استفاده نکند.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37904 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1396/04/24 تعداد مشاهده: 2186
سافت گذر