کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آموزش استفاده بهتر از ویژگی تصحیح خودکار کیبوردها

به گزارش سافت گذر، پس از معرفی ویژگی تصحیح خودکار کیبوردها، بسیاری از افراد به استفاده از آن ترغیب شدند و برخی نیز این شاخصه را ناکارآمد پنداشتند.

کیبورد گوگل صفحه‌کلید

در ادامه این گزارش، راهکارهایی برای استفاده بهتر از این ویژگی را به شما آموزش می دهیم.

1. کلمات دلخواه خود را اضافه کنید

ممکن است برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که یک کلمه را تایپ می کنید ولی پس از اینکه می خواهید کلمه بعدی را تایپ نمایید، صفحه کلید به طور خودکار آن را با کلمه دیگری جایگزین می کند. برای جلوگیری از رخ دادن دوباره این اتفاق، فقط کافی است دکمه پاک کردن را لمس کنید تا به آخرین حرف کلمه تایپ شده برسید و سپس با دو بار ضربه زدن روی کلمه مورد، آن را به دیکشنری کیبورد خود اضافه کنید تا در مواقع بعدی باعث ناراحتی شما نشود.

اما اگر کیبورد شما به شکلی نیست که بتوان به راحتی کلمه ای را به فرهنگ لغت آن اضافه کرد، باید این تنظیمات را به صورت دستی انجام دهید.

برای این کار کافی است به قسمت Settings رفته و سپس Language & input را باز کنید. در قسمت Personal dictionary، روی علامت به اضافه ضربه بزنید و کلمه جدید خود را اضافه کنید.

کیبورد گوگل صفحه‌کلید

در این قسمت شما همچنین می توانید علائم اختصاری خود را نیز اضافه کنید. مثلاً کلمه " سافت " را تایپ کرده تا کیبورد هنگام مشاهده این کلمه، آن را به " سافت گذر " تبدیل کند.

یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده این است که شما می توانید از دایره لغات شخصی خود فایل پشتیبان بگیرید تا در هر گوشی از ابتدا مجبور به وارد کردن آنها نباشید.

2. اضافه کردن کلمات شخصی در کیبوردهای دیگر

کیبورد گوگل صفحه‌کلید کیبورد گوگل صفحه‌کلید کیبورد گوگل صفحه‌کلید کیبورد گوگل صفحه‌کلید

فرآیندی که در بالا ذکر شد، در دیگر صفحه‌ کلیدها متفاوت است به طوری که در کیبورد Swiftkey، برای اضافه کردن کلمه جدید، نیازی به وارد کردن دستی آن نیست زیرا این نرم افزار پس از تکرار یک کلمه که زیاد از آن استفاده می کنید، دیگر آن را تصحیح نمی نماید. اگر این اتفاق رخ نداد، به روی کلمه تایپ شده ضربه زده تا قسمت پیش بینی و کلمات پیشنهادی ظاهر شود تا از میان آنها، لغت مورد نظر را انتخاب کنید. در Swype، با ضربه زدن روی کلمه تایپ شده، می توانید آن را به دیکشنری شخصی اضافه کنید و برای حذف آن نیز، فقط کافی است انگشت خود را چند ثانیه بیشتر روی آن قرار دهید تا از دیکشنری پاک شود. در نرم افزار Touchpal، باید به صورت دستی این کار را انجام دهید و در Fleksy، باید کلمه را یک بار به سمت بالا بکشید تا به شکل اولیه و قبل از تصحیح خود بازگردد و برای اضافه کردن آن به دیکشنری، یک بار دیگر نیز آن را به سمت بالا بکشید.

نکته: برای دانلود نسخه اندروید کیبوردها، کافی است روی تصویر و برای دانلود نسخه iOS، روی نام آن کلیک کنید.

3. فعال یا غیر فعالسازی تصحیح خودکار

اکثر کیبوردها، گزینه فعال یا غیر فعالسازی تصحیح خود را در تنظیمات خود دارند. برای انجام این کار در کیبورد گوگل، به تنظیمات گوشی رفته و قسمت Language & input را باز کنید. سپس گزینه Google Keyboard را انتخاب و Text correction را روشن یا خاموش نمایید.

در این قسمت همچنین شما می توانید گزینه هایی همچون پیشنهاد کلمات بعدی، پیشنهاد اسامی مخاطبان و . . . را فعال یا غیر فعال کنید.

کیبورد گوگل صفحه‌کلید

منبع: lifewire.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37911 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت‌گذر تاریخ خبر: 1396/04/25 تعداد مشاهده: 2573
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر