کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهیانه فقط 2900 تومان از این امکان بهره مند شوید
عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آنلاین: 3700 نفر | تعداد برنامه ها: 5883 | مشاهده و دانلود: 401584932 | آخرین بروزرسانی: 6 ساعت و 30 دقیقه و 21 ثانیه پیش | اعضاء: 234333 | نظرات: 35095
www.esetupdate.ir zula.ir

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
  • مبل
  • مبلمان سام اکسون
  • samexxonsofa.com
آخرین دانلود شده
یا بخت یا اقبال
نظرات کاربران
نظرات کاربران

kaspersky serial

سلام

کلیدها همه بلک لیسته!

فک کنم کسپر امروز یه آپدیت اساسی کرده بلک لیستهاشو

چون من یه کلید داشتم که 6 ماه کار میکرد ولی امروز بلک لست شده

و تمام سایتهای فارسی گشتم و همه بلک لیست بودند

لطفاً یه حرکت اساسی انجام بدین

نظرات کاربران

Ice Age 3

سلام مشه بگید فایل های سیو بازی کجا ذخیره میشه و با چه اسمی؟

نظرات کاربران

McAfee Offline Update

سلام دوستان از روزی که آنتی ویروس مکافی رو نصب کردم دیگه راحت شدم ودغدغهایی به عنوان ویروس نداشتم

نظرات کاربران

Passware Kit Forensic

به به به چقدر عالی واقعا لذت بردم امیدوارم موفق باشید

نظرات کاربران

آموزش نرم افزار Dreamweaver

سلام
خسته نباشید این آموزش فوق العاده عالی هستش من خیلی ازش استفاده کردم و خیلی هم مفید بود اما من با نرم افزار DREAM WEAVER CS3 کار می کنیم بعضی از قسمتها مثل CSS , ّframeو ... درست اجرا نمی شن یا در بعضی مواقع اصلا قسمتهایی که شما توضیح دادین در نرم افزار من نیست و هم اینکه من می خوام کد نویسی به زبان PHP , و ارتباط با پایگاه داده MY SQL , رو در این نرم افزرا یاد بگیرم اگه ممکنه راهنماییم کنید ممنون می شم در کل اصلا نمی دونم برای اجرای این کدها چه نرم افزرا هایی باید نصب کنم
بازم از زحماتتون واقعا تشکر میکنم.
همیشه سربلند باشین

نظرات کاربران

Asphalt 8

بهترین بازی مسایقه ای برای اندرویده من خودم به شخصه همه بازی های با حجم بالا رو نصب و امتحان کردم هر کدوم یه ایرادی داشته کیفیت پایین عدم کنترل درست و راحت ماشین و...اما این بازی به نظرم کمترین نقاط ضعف داشت

نظرات کاربران

Microsoft Security Essentials

من هم دانلود کردم
به نظرم از نظر سرعت و شناسایی خوبه
چون ویندوزم اورجیناله تصمیم گرفتم از همین آنتی ویروس استفاده کنم
خیلی ممنون

نظرات کاربران

VSO ConvertXtoDVD

سلام
براى تبدیل فیلمهاى ٨میلیمترى صامت به CD یا DVD، از چه نرم افزارى مى توان استفاده کرد؟ با تشکر

نظرات کاربران

Kaspersky Rescue Disk

با سلام
اگه میشه در مورد اتصال به اینترنت در حالت بوت توضیح بدهید. (چه اتصال با مودم و چه وایرلس)
آخه نتونستم نرم افزار رو آپدیت کنم و هنگام اسکن هم با پیغام Database Corrupt مواجه میشم.
اگر هم میشه نرم افزار رو آفلاین آپدیت کرد توضیح بدید.

ممنون
جاویدنیا

نظرات کاربران

Internet Download Manager

در نسخه های قبلی این برنامه در options (تنضیمات) برنامه و در سربرگ General (عمومی) در زیر کادری که اسامی مرورگرها را می نویسد گزینه ای با عنوان Detect new applications that try to download files from the internet وجود داشت که با زدن تیک آن، هر فایلی توسط هر برنامه ای که می خواست از اینترنت دانلود شود را می شد با IDM انجام داد که در نسخه 6 این برنامه حذف شده است و این گزینه علاوه بر گزینه Use advanced browser integeration (استفاده از همسان سازی پیشرفته) است که در قسمت توضیحات این برنامه در سافت گذر با رنگ سبز نوشته شده است.

نظرات کاربران

Aard Dictionary

سلام، همین امروز خواستم بیا سایتتون و ازتون خواهش کنم که آپدیت جدید دیتابیس فارسی رو بزارید اما دیدم خودتون گذاشتینش! واقعا بینظیرید، ممنون

نظرات کاربران

آموزش دستورات T SQL

سپاس از اینکه هر چیزی رو بخواییم شما دارید و اصلش رو هم دارید بازم سپاس..........................

نظرات کاربران

AVG PC TuneUp

سلام ممنونم از این همه محبت برو بچهای سافت گذر دستتون درد نکنه

نظرات کاربران

VirtualBox

سلام بزرگواران.من حبیب هستم
aryaman عزیز شما بهتره به جای ctrl+alt+del از کلیدهای cntl+del استفاده کنی من یک ساله دارم باهاش کار میکنم.تو نرم افزار هم اگه دقت کرده باشی در منوی machine روبروی گزینه insert ctrl+alt+del نوشته host+del
یعنی همون ctrl+ del

نظرات کاربران

K Lite Mega Codec Pack

با سلام
ايندفعه من تعجب کردم چون ورژن جديد اين برنامه اومده بود تو سايتاي خارجي و تعجب من اين بود که سافت گذر اولين سايتي بود که برنامرو قبل از سايتهاي خارجي ميزاشت ولي اينبار نميدونم چرا عملکردشون يخورده ديرتر بوده
واقعن تعجب داره سافت گذر حداقل 1 روز زودتر از سايتهاي خارجي ورژن جديد برنامرو آپ ميکرد چي شده منم نميدونم شايد کار زياد باعث خستگي شده ولي بازم دستتون درد نکنه واقا زحمت ميکشين
با تشکر باي

نظرات کاربران

AV Music Morpher Gold

سلام من از تمام همکاران سایت سافت گذر تشکر میکنم برای اینکه هروقت از این سایت نرم افزار دانلود میکنم هیچ موردی نداره خیلی راحت کار میکنه واسه همین بیشتر تواین سایت نرم افزار دانلود میکنم

سایتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت عالی softgozar


نظرات کاربران

Siemens SIMATIC STEP 7 Pro

با سلام من دانلود کردم بدون هیچ مشکلی نصب شد کرک هم کار میکنه
با تشکر فراوان از سایت سافت گذر.

نظرات کاربران

Java SE Runtime Environment

سلام
من برای برنامه نویسی اندروید نیاز به این برنامه دارم.نصب هم کردم ولی باز موقع اجرای برنامه پیغام میده که جاوا روی سیستم نصب نیست
من چیکار کنممممممممممممممم؟؟

نظرات کاربران

ESET NOD32 Offline Update

با سلام
واقعاً دستتون درد نکنه ، سایت سافت گذر واقعاً حرف نداره و بین تمام سایت های ایرانی حرف اول را می زنه .
با تشکر فراوان از مدیر سایت و همه دست اندرکاران این سایت عالی.
سیدعلی کاظمی

نظرات کاربران

Autodesk 3ds Max 2013 Product Update 6

به نظر من این بهترین سایت برای دانلود جون من بیش از 20 سایت دنبال این نرم افزار گشتم ولی همشون پولی بود!!!!!!!

سافت گذر

Teamviewer ایرانی ها را تحریم کرد

طبق گزارش های رسیده و تستی که تیم سافت گذر انجام داد مشخص شد که در ادامه تحریم های خصمانه آمریکا اخیرا نرم افزار تیم ویور (Teamviewer) آی پی های ایران را بلاک کرده و امکان استفاده از این نرم افزار در ایران وجود ندارد.
امیدواریم این تحریم ها، خودباوری ما را قوی تر کند و شرکت های نرم افزاری بتوانند بزودی نرم افزارهایی بهینه تر و کاربردی تر را جایگزین نمایند.
به امید ایرانی پیشرو و موفق در همه عرصه ها خصوصا فناوری های نو و پیشرفته.
ان شاءالله
کد خبر: 38089 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1396/05/07 تعداد مشاهده: 7916
سافت گذر
نظرات بینندگان

نوید 1396/07/09 20:22
سلام
من خیلی بابت فیلتر شدن این نرم افزار به مشکل خورده بودم. برای ریموت از پی سی به پی سی هیچ مشکلی نیست و تا دلتون بخواد نرم افزارهای عالی هست و خیلی هستن.
ولی من نیازمند وصل شدن از اندروید به ویندوز بودم درست مثل نسخه ی اندروید تیم ویوئر که مدتی بود اومده بود و خیلی خیلی برام مهم بود.
تموم اینترنتو گشتم.
50 تا نرم افزار تست کردم خوب نبودن.
اخرسر اینم نرم افزارو بهتون پیشنهاد میدم.
supermo
هم ورژن اندرویدش و هم ویندوزش عینا مثل تیم ویوئر هست فقط توش اکانت تا الان ندیدم بشه ساخت و تو برخی جزئیات ظاهرا فرق داره که امیدوارم برا کاری که میخوام مشکل نداشته باشه.
در کل اگه میخواید عینا تیم ویوئر تحریم شده رو با همون شکل و شمایل و کارایی داشته باشید اینو نصب کنید و لاغیر
leili 1396/05/26 12:10
نرم افزار any desk اصلا نرم افزار خوبی نیست. بنده خیلی از نرم افزار team viewer استفاده میکردم اما الان که مدتیه از نرم افزار anydesk استفاده میکنم اصلا از قابلیت این نرم افزار راضی نیستم. ایرادات زیادی داره. اولیش اینکه پس از قطع اتصال طرف دوم باید حواسش باشه درخواست اتصالو اکسپت کنه. از طرفی بسیاری از تنظیمات ویندوز رو نمیشه با این نرم افزار از راه دور تغییر داد. بسیار دچار دردسر شدم برای ارتباط با شبکه شرکتمون در استانهای دیگه. با نرم افزار ریموت دیگه ای هم کار نکردم که ببینم قابلیتاشون چطوره. کسی از دوستان نرم افزار کاربردی دیگه رو استفاده کرده و تستش جواب داده لطفا معرفی کنه. سپاس
اسماعیل احمدی 1396/05/23 00:22
بسیار کار خوبی کرد.
دوستانی که همگی نسخه رایگان این برنامه را استفاده کرده اید و حتی یک تشکر هم از تولید کننده آن نکرده اید ، شما دیگه چرا؟
اون عزیزانی هم که دم از شعار و زنده باد و مرده باد و درود و ... میزنند انشا خدا زود تر بزرگ شوند تا بفهمند چه خبر است ، خدا هم روزیشان را بفرستد تا برای یک لقمه نان شعار ندهند.
دوستانی هم که دم از بچه های برنامه نویس میزنند ، اولا بچه نمیتونه نرم افزار بنویسه ، ثانیا از اون کیبورد و کامپیوتر و مانیتور بگیر تا زبان برنامه نویسی و ... رو دیگران برات ساختن ، حالا باهاش برنامه میخوای بنویسی ، میل خودته.
ما هم اول باید قانون و احترام به اون رو یاد بگیریم ، بعد از بقیه انتظار داشته باشیم مجانی به ما خدمت کنند و کارمون رو راه بندازند
سعید 1396/05/11 15:44
روحانی متشکریم :|
معمار 1396/05/10 14:36
نمیدونم چراحتماباید تحریم بشیم بعد به فکر این بیفتیم که خودمون یکاری بکنیم!!!!این وسط تابخواد کسی کاری کنه خیلیاضرر میکنن ومتحمل هزینه های زیادی میشن.تازه فرضاکه شرکتی این نرم افزاررو تولید کنه کلی باید اذیتش کنن و اونارو بدوونن تامجوز بگیرن!!!بنده ازوقتی از این نرم افزار برا کنترل دفترم تو یکی از شهرستان ها استفاده میکردم کللللی صرفه جویی شد توهزینه های رفت وامدم وخیلی راحت باکارفرماهام ارتباط برقرار میکردم.
نمیدونم چرانمیشه سرمون به کارخودمون باشه وآسته بریم آسته بیایم تاگربه شاخمون نزنه؟؟؟!!!!!!!
یه سوال دارم از بعضی دوستان!ایا بافحش دادن به این کشور و اون کشور و ارزوی مرگ کردن براشون مشکل حل میشه و ماتبدیل به یه کشور جهان اول یادوم یاپیشرفته میشیم؟؟؟؟ایااگرامریکا یاکشوری مثل اون نباشه یاازبین بره ماجای اون رو میگیریم وقدرت فرضا نرم افزاریمون زیادمیشه؟؟؟؟
متاسفانه اون زمان هایی که مسئولین مادرحال جنگ و جدل باهمدیگه هستن کشورهای دیگه درحال رشدکردنن!براهمین عقب موندیم.حرف ودرد دل زیاده ...............یاحق
مجيد 1396/05/10 09:57
دوستان داغدیده و بستگان و خانواده های مورد ظلم قرار گرفته توسط غول جهان خوار!
خدمتتون عرض کنم که نرم افزار Anydesk نرم افزار مناسبی هست که میتونه به شما در خصوص این مهم کمک کنه و اصلا نیازی دیگر به نرم افزار teamviwer نیست چون هم کم حجم هستش و هم بسیار دوستانه

امیدوار که همیشه انسان نباشیم....انسان فراموش کار است !
وحید 1396/05/09 21:23
سلام به همگی
دوستان در نظر داشته باشید اگر از VPN استفاده کنید مشکل حل می شه (فیلتر شکن) اما احتمال حک شدن و خصوصا آلوده شدن به باج افزار ها رو خیلی زیاد افزایش می ده
فعلا جایگزین Ammyy admin هست اما سرعت خوبی نداره
محمد 1396/05/09 09:34
فعلا AMMY ADMIN بهترین راه چارست تا حل مشکل
محمدرضا 1396/05/08 12:17
مطمئناً بچه های خود ایران توان نوشتن برنامه ای حتی قدرتمندتر رو هم دارن
ایران 1396/05/08 11:37
با تغییر آی پی( و استفاده از وی پی ان) سرعت به شدت افت میکنه و بلا میشه.(لااقل برای من که اینجوره).
ناامید نیستیم و منتظریم سافتگذر، یه جایگزین در حد همین برنامه معرفی کنه لطفاً.ممنون.
محسن35 1396/05/08 11:09
بلافاصله بعد از نوشته شدن برجام بعضی از سایت های معروف که تو حرفه من ( کدنویسی تحت وب) زیاد استفاده میشد مثل تم فارست ایران رو تحریم کردند. من شخصا قبل از برجام به چنین مسائلی برنمی خوردم. قضیه انگار برعکسه. یعنی هرچی سعی میکنی باهاشون راه بیای اونا بدتر لج می کنن و ناز می کنن و غرور ما خدشه دار می کنن.
حسن منتظری 1396/05/08 10:12
نرم افزار Ammy Admin هست کار میکنه، من چند سال مدیر آی تی هستم هم توی کارخونه برای ارتباط بین بچه ها یا کاربرام استفاده میکنم و هم آی دی میده برای شبکه های بیرونی و رایگان هم بوده چند سالی هم ازش استفاده کردم و پورتابل هم هست.
یا علی
کوروش 1396/05/08 10:04
نتیجه مرگ فرستادنا و آتیش زدن های پرچم آمریکاو دیگر کشورهاست والا در برابر این کارا حق دارن تحریم کنن ، هر موقع اعمال خردمندانه داشتین اونموقع انتقاد کنین و قیافه حق به جانب داشته باشین
طلوع 1396/05/08 09:44
این نرم افزار آلمانیه چه ربطی به آمریکا داره
اون آقایان وطنی که میخوان یه تیم ویوور جمع و جور بنویسن ما امروز ساعت 11 باهاش کار داریم
تا اون ساعت آماده میشه عایاااااااااا؟
یه نفر 1396/05/08 09:13
سلام، لطفاً نرم افزار AnyDesk رو معرفی کنین یا برای دانلود بزارین. این نرم افزار میتونه جایگزین خوبی برای TeamViewer باشه.
با تشکر
شایان 1396/05/08 08:23
با تحریم کاری نمیشه کرد و همه ما هم میدونیم که تحریم های اخیر واقعا غیر منصفانه بوده و هست
با این نظر سافت گذار موافقم اگر شرکتی بتونه همچین نرم افزاری رو تولید کنه و سالیانه برای اشتراکش مبلغ 1000 تومان هم بگیره شاید بالای 20 میلیون کامپیوتر هست که داره از آن استفاده میکنه که میشه بالغ بر 20میلیارد تومان و فکر نکنم کسی حاضر نباشه 1000 تومان برای یکسال پرداخت نکنه!
علاوه بر اینکه موجب اشتغال هم میشه
امیدوارم بزودی شاهد همچین حرکت هایی باشیم
البته فعلا جایگزین آن رو می توانید از نرم افزار AnyDesktop استفاده کنیم تا بعد ببینیم کی آنها ما رو تحریم میکنه
حجت 1396/05/08 07:07
آمریکاباتحریماش باعث شده که ما خودکفاشده وتوهمه چیز پیشرفت کنیم آمریکابه ماضربه نمیزنه به خودش میزنه شاید اولش کمی سختی بکشیم ولی بعدش خوب میشیم اینوهمه مردم دنیا میدونن آمریکا خودشم میدونه مابا این مشکلات نه خم میشیم ونه میشکنیم پاینده بادایران ویرانی
سجاد خادمیان 1396/05/08 01:34
سلام
کسی جایگزین برای این نرم افزار سراغ نداره؟!
که‌هم‌روی موبایل کار کنه هم پی سی.یعنی‌مثل تیم ویور نشچسخه انرودن‌داشته باشه؟!
رضا 1396/05/07 21:51
با سلام خدمت دوستان

تا وقتی نرم افزار windows remote desktop و windows remote assistance هست چه نیازیه که از نرم افزارهای third party مثل Teamviewer استفاده کنیم مشکل ما ایرانی ها اینه که تا اسم یه نرم افزار سر زبون میافته فقط تمرکزمون به اون متوجه میشه و انگار که هیچ نرم افزار دیگه ایی وجود نداره که کارمون رو راه بندازه خود ماکروسافت تمام نرم افزارهای کاربردی رو در اختیار کاربر گذاشته ونیازی نیست که از نرم افزارهای جانبی استفاده کنیم در حال حاضر windows remote desktop و windows remote assistance برای تمام پلتفرمها وجود داره و کار باهاشون خیلی سادس .
سارا 1396/05/07 21:21
ما مردم ایران این وسط شدیم قربانی دعوای سیاستمدارها
از یک طرف کشور خودمون یک سری سایتهای بعضا علمی رو فیلتر می کنه، از اون طرف آمریکاییها یک سری سایتهای علمی رو رومون می بندن.
گناه ما نرم افزاریها چیه این وسط؟
بخش عمده ی کار پشتیبانی نرم افزار شرکت ما با تیم ویوور بود، لعنت به مسببین اش :-(
زهرا آيت 1396/05/07 20:08
سلام.
منم امروز مطلب شما رو خوندم و خواستم teamviewer رو امتحان کنم ببینم چه پیامی میده.
بار اول گفت که اتصال با سرور برقرار نشد و باید دوباره امتحان کنم.
دفعه بعد هم گفت که آمادگی برای اتصال به کامپیوتر دیگه وجود نداره.
ضمنا من نسخه ده رو هم استفاده میکردم و بصورت پرتابل بود.
اگه موافقتنامه برنامه رو بخونین، مستقیم ایران رو نام نبرده، اما گفته کشورهایی که قوانین آمریکا رو نقض کنن مستقیم یا غیر مستقیم نباید این برنامه به کشورشون صادر بشه.
از پارسال سایتش در ایران باز نمیشه و وقتی بازش میکنم میگه teamviewer embargo, تحریم!
واقعا ای کاش یک برنامه عالی و کاربردی برای remote control در ایران بود که مطمئن بودیم اطلاعات سیستممون در اختیار کشورها یا شرکتهای بیگانه قرار نمیگیره و از سرورها و برنامه های ایرانی استفاده میکردیم!
بهروز 1396/05/07 19:38
خیلی از شرکتها ضرر میکنن خود مناز تهران دفتر دبی خودمو کنرتل میکردم پرداختی میزدم همش با تیم کار میکردم .خیلی ضررر میکنم لعنت به آمریکا
م.س 1396/05/07 18:13
راه های متنوعی برای دور زدن و یا جایگزینی وجود داره
میشه از طریق port forward و بصورت مستقیم به سیستم ریموت زد
یا از نرم افزار anydesk استفاده کرد
محمد 1396/05/07 17:51
آره برید ویندوز هم بسازید!!!
بعد ابر کامپیوتر هم بسازید!!!
بعد هم آپلو هم بفرستید فضا!!!
hadi 1396/05/07 17:37
یکی بهترش رو بچه های ایران میسازن
hossein 1396/05/07 17:28
اینکه نگرانی و فحش دادن نداره.
طبق معمول و مثل همیشه تغییر آی پی چارشه!
هادي 1396/05/07 16:32
با سلام
از تیم سافت گذر یک سوال دارم:
آیا نرم افزاری که به همون قدرت و سادگی قابل جایگزین شدن باشد می‌شناسید که معرفی کنید؟
کار ما خیلی خیلی وابسته به این نرم‌افزاره.
رحمان روحی 1396/05/07 14:40
خیالتون نباشه خودم یک جمع جورشو می نویسم.
fsatar 1396/05/07 14:23
دیشب ساعت دقیقا ساعت 1:15 بود که قطع شد . هرچی سعی کردم علت قطعی رو پیدا کنم نتونستم.
خداوند دشمنان ایران رو از صفحه روزگار محو کند . انشالله
هادی 1396/05/07 14:10
واقعا چه اشکالی داره بدعهدی های مستکبرین رو بشماریم و بیان کنیم و در عین حال روحیه ی خودباوری رو در خودمون تقویت کنیم؟ واقعا بعضی ها چرا اینطور شدن که فقط میخوان ایران و ایرانی رو حقیر و آمریکا و مستکبرین رو در هر شرایط بهترین های دنیا معرفی کنن!
حقا و انصافا از این نگاه امیدوارانه ی سافتگدر خوشم اومد اصلا و ابدا بحث این دولت و اون دولت نیست ان شاءالله جوانان ایرانی تو همه ی عرصه ها اونقدر موفق خواهند بود که دره ای محتاج زورگویان عالم نباشیم...
sajjad 1396/05/07 12:56
دوباره میسازمت وطن
اگر چه با خشت جان خویش
امین 1396/05/07 12:38
گور پدر امریکا
درود به رهبر انقلاب اسلامی و تمام ملت غیور کشورمون
نام و نام خانوادگی:
نظر شما:
لطفاً فارسی بنویسید
ایمیل:
نام پایتخت ایران؟
» ایمیل وارد شده نمایش داده نمی شود و فقط برای ارتباط با شما مورد استفاده قرار می گیرد.