کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهیانه فقط 2900 تومان از این امکان بهره مند شوید
عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
آنلاین: 5524 نفر | تعداد برنامه ها: 6271 | مشاهده و دانلود: 438928789 | آخرین بروزرسانی: 4 ساعت و 25 دقیقه و 44 ثانیه پیش | اعضاء: 250832 | نظرات: 35670
کلاچ اتوماتیک اهاکو www.esetupdate.ir
قرائت های ترتیل کل قرآن کریم توسط اساتید برجسته دنیا
1. با عضویت ویژه در سافت گذر و کلیک روی آیکن قلب در زیر عنوان برنامه ها، از آخرین بروز رسانی هر نرم افزار از طریق ایمیل آگاه شوید.
2. عضویت ویژه سافت گذر با بیش از 50 درصد پایین تر از مبالغ قبلی مجددا فعال شد.(مشاهده نرم افزارهای VIP)
3. اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.
4. محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود. 5 آذر 97
5. جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک شدن توسط ESET از این روش استفاده کنید.

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
آخرین دانلود شده
یا بخت یا اقبال
نظرات کاربران
نظرات کاربران

Avira Rescue System

سلام و وقتتون بخیر. منم چند وقتیه عضو سایت شدم. واقعا در بین سایت های ایرانی بی نظیره. قبلا فقط به صورت مهمان دانلود میکردم، اما دیدم حیفه عضو این سایت نشد. پرداخت اون مبلغ ناچیز هم شاید کوچکترین تشکری باشه که بتونیم از زحمتای شما داشته باشیم.

نظرات کاربران

آموزش نرم افزار Packet Tracer

سلام-با تشکر از مقالاتی که در اختیار دانشجویان قرار میدهید.خیلی عالیست

نظرات کاربران

Euro Truck Simulator 2

با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیران.
با تشکر و قدردانی از زحمات گرانقدر شما.
دوست عزیز من این بازی یورو تراک سیمولاتور رو نصب و بدون هیچ مشکلی اجرا کردم. ولی متاسفانه این نسخه از بازی دارای باگ میباشد که احتمالا از کرک بازی هست.

بازی فوق بدون بردن بار (تریلر) بدون هیچ مشکلی اجرا میشه. ولی وقتی در حال انتقال بار هستیم بعد از دقایقی از اتصال تریلر به کامیون، یا بار یا همون تریلر ناپدید میشه یا از بازی خارج شده و به منوی بازی برمیگرده!

البته چنین مشکلی در ورژن قدیمی تر بود ولی با آمدن آپدیتش مشکل برطرف شد.
درخواست من از شما دوستان عزیز این است که لطفا قبل از گذاشتن در سایت برای دانلود از عملکرد و سالم بودن برنامه اطمینان حاصل کنید که کاربران دچار اتلاف وقت در مدت زمان دانلود و اجرای ناقص برنامه و تحمل هزینه اینترنت و غیره نشوند.

با نهایت سپاس فراوان از شما دوستان عزیز.
محمد جبلی،42 ساله، تکنسین کامپیوتر - کرج

نظرات کاربران

Yahoo Messenger Windows

سلام من یاهو مسنجر رو دانلود کردم اما وقتی نصب میکنم با این که شکلک ها فعالن اما انتخابشون که میکنم SEND نمیشه!! لطفا راهنمایی کنید!

بچه ها من هم همین مشکل رو دارم.ویندوزم 7 است.

نظرات کاربران

Alcohol 120

دمت گرم یارو
یارو کارت خوبه
بدی نیست سایتت یارو
بازم حرفه ای رفتی یارو .....

نظرات کاربران

AVG PC TuneUp

تاریخچه ای مختصر از شرکت tuneup utilities :
نرم افزار tuneup utilities اولین بار در سال 1997 در شهر دامشتات واقع در کشور المان توسط GmbH, headquartered تولید گردید و سپس توسط Tibor Schiemann و Christoph Laumann در همان سال مجهز و تکمیل گردید جهت ارائه ....این شرکت ( tuneup softwares ) تا سال 2011 به کارش ادامه داد و در این زمینه هم جوایز متعدد و بسیار زیادی کسب کرد و بار ها توسط منتقدان مورد ستایش قرار گرفت تا اینکه در سال 2011 امتیاز کامل این بهینه ساز به شرکت avg technologies فروخته شد و 5 ورژن اخر این بهینه ساز یعنی از نسخه ی 10 به بعد توسط شرکت avg در حالی که زیر عبارت tuneup utilities در خود نرم افزار عبارت from avg قرار گرفت تا اینکه این شرکت به کار این بهینه ساز تحت عنوان tuneup utilities در سال 2014 کاملا خاتمه داد و نسخه ی جدید این بهینه ساز از این سال تحت عنوان avg pc tuneup روانه بازار شد هم اکنون این بهینه ساز با کسب بیش از 450 جایزه ی مختلف یکی از بهترین و محبوب ترین بهینه سازها در کل دنیاست که از ویژگی های ان میتوان به قدرت بسیار بالا در تعمیر خطاهای ریجستری و پاک سازیه هارد دیسک و برنامه ها - ارائه بهترین تنظیمات برای ویندوز و برنامه ها و عملیات بهینه کردن انها - 3 حالت flight mode - turbo mode - economy mode که فقط مختص همین بهینه ساز است- تعمیر بیش از 400 مشکل و خطاهای رایج در ویندوز ( troubleshoot)--دفرگمنتر قدرتمند -بهینه سازی مرورگر ها و اینترنت و .......... در این بهینه ساز خودنمایی میکنه....
منبع : ویکیپدیا

نظرات کاربران

Windows 7 Ultimate

سلام:
فقط می تونم بگم بی نظیرید............
بهتر از این نمیشه........................

نظرات کاربران

Samsung Kies

نسخه جدید نظر شما در مورد Samsung Kies 2.3.2.12054.19.1 منتشر شده
لینک دانلود
http://downloadcenter.samsung.com/content/SW/201105/20110512115717796/Kies_2.3.2.12054_19_1.exe
دمتون گرم

نظرات کاربران

kaspersky serial

سلام
اول میخوام از سایت خیلی خوب و پربارتون تشکر کنم
و یه سوال هم دارم
میخواستم ببینم راهی برای کرک کردن کاسپراسکی برای مک هست ؟
آیا این کی ها روی نسخه مک نیز کار میکنند ؟
بازم ممنون

نظرات کاربران

TrojanHunter

سلام دوستان
در جواب دوست عزیزی که پرسیدن آیا میشه نرم افزار های آنتی تروجان رو در کنار آنتی ویروس نصب کرد یا نه ؟
باید بگم که بلـــه ، میشه
فقط 2نرم افزار آنتی ویروس در کنار هم نمی تونن کار کنن
ولی نرم افزار های آنتی تروجان ، چون حالت مکمـــلی دارن و خودشون آنتی ویروس نیستن وجودشون در کنار یک آنتی ویروس خوب نه تنها اشکال نداره ، بلکه ضروری هم هست
یا علــــی

نظرات کاربران

Zuma Deluxe

سلام
منم از معتادين اين بازي بودم .ولي اينجا که ديدو باز نتوستم بيخيالش شم مرسي

نظرات کاربران

Super Moto Extreme

با سلام لطفا يك آنتي ويروس جاوا براي نوكيا در سايت قرار دهيد . باتشكر

نظرات کاربران

KMPlayer

سلام به همه خواهشا به این سوال من جواب بدید. چجوری میتونم KMPlayerرو تنظیم کنم که هروقت فایل ویدویی رو باز میکنم اندازه KM تغییر نکنه متناسب با اندازه ویدیو. یعنی همیشه اندازه اش ثابت باشه

نظرات کاربران

Auslogics Driver Updater

یدونه باشی سافت گذر بعد از کلی گشتن بالاخره با این نرم افزار مشکل نداشتن صدای ویندوز 8.1 رو حل کردم.

نظرات کاربران

Firefox

سلام
من 1 سال طرفدار کروم بودم.اما الان اومدم سمت فایرفاکس.دوستان میگن سنگین شده فایرفاکس یا هنگ میکنه با Java SE Runtime Environment درست میشه.تو همین سایت هم برنامش هست.
برنامه بعدی میخوای رم رو زیاد نخوره memory fox هست که اکستنسن هست میتونین بگیرین.....مشکل زود بالا اومدن هم با برنامه FirefoxPreloader حل میشه که exe هست.
دیگه 300 تا تب پر وا کنین..همه چی روانه..از کروم مزخرف هم بهتره..شاید مهندس نباشم.اما مهندسین رو میشناسم
مرسی از سافتگذر
محمد کاظمی..مازندران.تنکابن
دوستان مشکلی داشتین در خدمتم

نظرات کاربران

ACDSee

لطفأ در مورد activation Key توی این نسخه توضیحی بدید چون موقع اجرای برنامه خیلی مزاحمت ایجاد میکنه ولی تو نسخه قبل با وارد کردن کلید فعالسازی به صورت دستی این مورد رفع میشد ولی تو این نسخه کلیدی به نام actiation key ارایه نشده و کیجن هم این کلید رو نمیده.
ممنون

نظرات کاربران

McAfee VirusScan Enterprise

اگر ممکن هست mcafee orchestrator 4 را ذر سايت زيباتون قراربديد

نظرات کاربران

AVG PC TuneUp

وای عجب نرم افزار قوی هست....................ویندوزم عملا ازکار افتاده بود ....ولی این نرم افزار دوباره زندش کرد......با وجود سایتی مثل softgozar به نظر من دیگه نیازی نیست آدم برای دانلود به سایت های دیگه سرک بکشه.......واقعا از همه تون متشکرم.........................

نظرات کاربران

VMware Workstation

سلام دوست عزیز ! برای کار کردن موس تو ویندوز ما کلید ctrle +alt رو فشار میدیم ولی تو لینوکس کار نکردم ولی یه توصیه دارم اگه Vm رو واسه دسکتاپ میخای تو لینوکس از VIrthulbox اسبفاده منید چون VM سنگینه رو لینوکس برنامه های سنگین خوب کار نمیکنند من خودم هم دنبال نصب VM رو لینوکس بودم ولی این حرفا یه اساد بهم گفت خیلی قانع شدم برم سراع virthualbox

نظرات کاربران

Limbo

خسته نباشی.... یه مرحله مخفی هم داره که خیلی سخته.

سافت گذر

Teamviewer ایرانی ها را تحریم کرد

طبق گزارش های رسیده و تستی که تیم سافت گذر انجام داد مشخص شد که در ادامه تحریم های خصمانه آمریکا اخیرا نرم افزار تیم ویور (Teamviewer) آی پی های ایران را بلاک کرده و امکان استفاده از این نرم افزار در ایران وجود ندارد.
امیدواریم این تحریم ها، خودباوری ما را قوی تر کند و شرکت های نرم افزاری بتوانند بزودی نرم افزارهایی بهینه تر و کاربردی تر را جایگزین نمایند.
به امید ایرانی پیشرو و موفق در همه عرصه ها خصوصا فناوری های نو و پیشرفته.
ان شاءالله
کد خبر: 38089 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1396/05/07 تعداد مشاهده: 8531
سافت گذر
نظرات بینندگان

نوید 1396/07/09 20:22
سلام
من خیلی بابت فیلتر شدن این نرم افزار به مشکل خورده بودم. برای ریموت از پی سی به پی سی هیچ مشکلی نیست و تا دلتون بخواد نرم افزارهای عالی هست و خیلی هستن.
ولی من نیازمند وصل شدن از اندروید به ویندوز بودم درست مثل نسخه ی اندروید تیم ویوئر که مدتی بود اومده بود و خیلی خیلی برام مهم بود.
تموم اینترنتو گشتم.
50 تا نرم افزار تست کردم خوب نبودن.
اخرسر اینم نرم افزارو بهتون پیشنهاد میدم.
supermo
هم ورژن اندرویدش و هم ویندوزش عینا مثل تیم ویوئر هست فقط توش اکانت تا الان ندیدم بشه ساخت و تو برخی جزئیات ظاهرا فرق داره که امیدوارم برا کاری که میخوام مشکل نداشته باشه.
در کل اگه میخواید عینا تیم ویوئر تحریم شده رو با همون شکل و شمایل و کارایی داشته باشید اینو نصب کنید و لاغیر
leili 1396/05/26 12:10
نرم افزار any desk اصلا نرم افزار خوبی نیست. بنده خیلی از نرم افزار team viewer استفاده میکردم اما الان که مدتیه از نرم افزار anydesk استفاده میکنم اصلا از قابلیت این نرم افزار راضی نیستم. ایرادات زیادی داره. اولیش اینکه پس از قطع اتصال طرف دوم باید حواسش باشه درخواست اتصالو اکسپت کنه. از طرفی بسیاری از تنظیمات ویندوز رو نمیشه با این نرم افزار از راه دور تغییر داد. بسیار دچار دردسر شدم برای ارتباط با شبکه شرکتمون در استانهای دیگه. با نرم افزار ریموت دیگه ای هم کار نکردم که ببینم قابلیتاشون چطوره. کسی از دوستان نرم افزار کاربردی دیگه رو استفاده کرده و تستش جواب داده لطفا معرفی کنه. سپاس
اسماعیل احمدی 1396/05/23 00:22
بسیار کار خوبی کرد.
دوستانی که همگی نسخه رایگان این برنامه را استفاده کرده اید و حتی یک تشکر هم از تولید کننده آن نکرده اید ، شما دیگه چرا؟
اون عزیزانی هم که دم از شعار و زنده باد و مرده باد و درود و ... میزنند انشا خدا زود تر بزرگ شوند تا بفهمند چه خبر است ، خدا هم روزیشان را بفرستد تا برای یک لقمه نان شعار ندهند.
دوستانی هم که دم از بچه های برنامه نویس میزنند ، اولا بچه نمیتونه نرم افزار بنویسه ، ثانیا از اون کیبورد و کامپیوتر و مانیتور بگیر تا زبان برنامه نویسی و ... رو دیگران برات ساختن ، حالا باهاش برنامه میخوای بنویسی ، میل خودته.
ما هم اول باید قانون و احترام به اون رو یاد بگیریم ، بعد از بقیه انتظار داشته باشیم مجانی به ما خدمت کنند و کارمون رو راه بندازند
سعید 1396/05/11 15:44
روحانی متشکریم :|
معمار 1396/05/10 14:36
نمیدونم چراحتماباید تحریم بشیم بعد به فکر این بیفتیم که خودمون یکاری بکنیم!!!!این وسط تابخواد کسی کاری کنه خیلیاضرر میکنن ومتحمل هزینه های زیادی میشن.تازه فرضاکه شرکتی این نرم افزاررو تولید کنه کلی باید اذیتش کنن و اونارو بدوونن تامجوز بگیرن!!!بنده ازوقتی از این نرم افزار برا کنترل دفترم تو یکی از شهرستان ها استفاده میکردم کللللی صرفه جویی شد توهزینه های رفت وامدم وخیلی راحت باکارفرماهام ارتباط برقرار میکردم.
نمیدونم چرانمیشه سرمون به کارخودمون باشه وآسته بریم آسته بیایم تاگربه شاخمون نزنه؟؟؟!!!!!!!
یه سوال دارم از بعضی دوستان!ایا بافحش دادن به این کشور و اون کشور و ارزوی مرگ کردن براشون مشکل حل میشه و ماتبدیل به یه کشور جهان اول یادوم یاپیشرفته میشیم؟؟؟؟ایااگرامریکا یاکشوری مثل اون نباشه یاازبین بره ماجای اون رو میگیریم وقدرت فرضا نرم افزاریمون زیادمیشه؟؟؟؟
متاسفانه اون زمان هایی که مسئولین مادرحال جنگ و جدل باهمدیگه هستن کشورهای دیگه درحال رشدکردنن!براهمین عقب موندیم.حرف ودرد دل زیاده ...............یاحق
مجيد 1396/05/10 09:57
دوستان داغدیده و بستگان و خانواده های مورد ظلم قرار گرفته توسط غول جهان خوار!
خدمتتون عرض کنم که نرم افزار Anydesk نرم افزار مناسبی هست که میتونه به شما در خصوص این مهم کمک کنه و اصلا نیازی دیگر به نرم افزار teamviwer نیست چون هم کم حجم هستش و هم بسیار دوستانه

امیدوار که همیشه انسان نباشیم....انسان فراموش کار است !
وحید 1396/05/09 21:23
سلام به همگی
دوستان در نظر داشته باشید اگر از VPN استفاده کنید مشکل حل می شه (فیلتر شکن) اما احتمال حک شدن و خصوصا آلوده شدن به باج افزار ها رو خیلی زیاد افزایش می ده
فعلا جایگزین Ammyy admin هست اما سرعت خوبی نداره
محمد 1396/05/09 09:34
فعلا AMMY ADMIN بهترین راه چارست تا حل مشکل
محمدرضا 1396/05/08 12:17
مطمئناً بچه های خود ایران توان نوشتن برنامه ای حتی قدرتمندتر رو هم دارن
ایران 1396/05/08 11:37
با تغییر آی پی( و استفاده از وی پی ان) سرعت به شدت افت میکنه و بلا میشه.(لااقل برای من که اینجوره).
ناامید نیستیم و منتظریم سافتگذر، یه جایگزین در حد همین برنامه معرفی کنه لطفاً.ممنون.
محسن35 1396/05/08 11:09
بلافاصله بعد از نوشته شدن برجام بعضی از سایت های معروف که تو حرفه من ( کدنویسی تحت وب) زیاد استفاده میشد مثل تم فارست ایران رو تحریم کردند. من شخصا قبل از برجام به چنین مسائلی برنمی خوردم. قضیه انگار برعکسه. یعنی هرچی سعی میکنی باهاشون راه بیای اونا بدتر لج می کنن و ناز می کنن و غرور ما خدشه دار می کنن.
حسن منتظری 1396/05/08 10:12
نرم افزار Ammy Admin هست کار میکنه، من چند سال مدیر آی تی هستم هم توی کارخونه برای ارتباط بین بچه ها یا کاربرام استفاده میکنم و هم آی دی میده برای شبکه های بیرونی و رایگان هم بوده چند سالی هم ازش استفاده کردم و پورتابل هم هست.
یا علی
کوروش 1396/05/08 10:04
نتیجه مرگ فرستادنا و آتیش زدن های پرچم آمریکاو دیگر کشورهاست والا در برابر این کارا حق دارن تحریم کنن ، هر موقع اعمال خردمندانه داشتین اونموقع انتقاد کنین و قیافه حق به جانب داشته باشین
طلوع 1396/05/08 09:44
این نرم افزار آلمانیه چه ربطی به آمریکا داره
اون آقایان وطنی که میخوان یه تیم ویوور جمع و جور بنویسن ما امروز ساعت 11 باهاش کار داریم
تا اون ساعت آماده میشه عایاااااااااا؟
یه نفر 1396/05/08 09:13
سلام، لطفاً نرم افزار AnyDesk رو معرفی کنین یا برای دانلود بزارین. این نرم افزار میتونه جایگزین خوبی برای TeamViewer باشه.
با تشکر
شایان 1396/05/08 08:23
با تحریم کاری نمیشه کرد و همه ما هم میدونیم که تحریم های اخیر واقعا غیر منصفانه بوده و هست
با این نظر سافت گذار موافقم اگر شرکتی بتونه همچین نرم افزاری رو تولید کنه و سالیانه برای اشتراکش مبلغ 1000 تومان هم بگیره شاید بالای 20 میلیون کامپیوتر هست که داره از آن استفاده میکنه که میشه بالغ بر 20میلیارد تومان و فکر نکنم کسی حاضر نباشه 1000 تومان برای یکسال پرداخت نکنه!
علاوه بر اینکه موجب اشتغال هم میشه
امیدوارم بزودی شاهد همچین حرکت هایی باشیم
البته فعلا جایگزین آن رو می توانید از نرم افزار AnyDesktop استفاده کنیم تا بعد ببینیم کی آنها ما رو تحریم میکنه
حجت 1396/05/08 07:07
آمریکاباتحریماش باعث شده که ما خودکفاشده وتوهمه چیز پیشرفت کنیم آمریکابه ماضربه نمیزنه به خودش میزنه شاید اولش کمی سختی بکشیم ولی بعدش خوب میشیم اینوهمه مردم دنیا میدونن آمریکا خودشم میدونه مابا این مشکلات نه خم میشیم ونه میشکنیم پاینده بادایران ویرانی
سجاد خادمیان 1396/05/08 01:34
سلام
کسی جایگزین برای این نرم افزار سراغ نداره؟!
که‌هم‌روی موبایل کار کنه هم پی سی.یعنی‌مثل تیم ویور نشچسخه انرودن‌داشته باشه؟!
رضا 1396/05/07 21:51
با سلام خدمت دوستان

تا وقتی نرم افزار windows remote desktop و windows remote assistance هست چه نیازیه که از نرم افزارهای third party مثل Teamviewer استفاده کنیم مشکل ما ایرانی ها اینه که تا اسم یه نرم افزار سر زبون میافته فقط تمرکزمون به اون متوجه میشه و انگار که هیچ نرم افزار دیگه ایی وجود نداره که کارمون رو راه بندازه خود ماکروسافت تمام نرم افزارهای کاربردی رو در اختیار کاربر گذاشته ونیازی نیست که از نرم افزارهای جانبی استفاده کنیم در حال حاضر windows remote desktop و windows remote assistance برای تمام پلتفرمها وجود داره و کار باهاشون خیلی سادس .
سارا 1396/05/07 21:21
ما مردم ایران این وسط شدیم قربانی دعوای سیاستمدارها
از یک طرف کشور خودمون یک سری سایتهای بعضا علمی رو فیلتر می کنه، از اون طرف آمریکاییها یک سری سایتهای علمی رو رومون می بندن.
گناه ما نرم افزاریها چیه این وسط؟
بخش عمده ی کار پشتیبانی نرم افزار شرکت ما با تیم ویوور بود، لعنت به مسببین اش :-(
زهرا آيت 1396/05/07 20:08
سلام.
منم امروز مطلب شما رو خوندم و خواستم teamviewer رو امتحان کنم ببینم چه پیامی میده.
بار اول گفت که اتصال با سرور برقرار نشد و باید دوباره امتحان کنم.
دفعه بعد هم گفت که آمادگی برای اتصال به کامپیوتر دیگه وجود نداره.
ضمنا من نسخه ده رو هم استفاده میکردم و بصورت پرتابل بود.
اگه موافقتنامه برنامه رو بخونین، مستقیم ایران رو نام نبرده، اما گفته کشورهایی که قوانین آمریکا رو نقض کنن مستقیم یا غیر مستقیم نباید این برنامه به کشورشون صادر بشه.
از پارسال سایتش در ایران باز نمیشه و وقتی بازش میکنم میگه teamviewer embargo, تحریم!
واقعا ای کاش یک برنامه عالی و کاربردی برای remote control در ایران بود که مطمئن بودیم اطلاعات سیستممون در اختیار کشورها یا شرکتهای بیگانه قرار نمیگیره و از سرورها و برنامه های ایرانی استفاده میکردیم!
بهروز 1396/05/07 19:38
خیلی از شرکتها ضرر میکنن خود مناز تهران دفتر دبی خودمو کنرتل میکردم پرداختی میزدم همش با تیم کار میکردم .خیلی ضررر میکنم لعنت به آمریکا
م.س 1396/05/07 18:13
راه های متنوعی برای دور زدن و یا جایگزینی وجود داره
میشه از طریق port forward و بصورت مستقیم به سیستم ریموت زد
یا از نرم افزار anydesk استفاده کرد
محمد 1396/05/07 17:51
آره برید ویندوز هم بسازید!!!
بعد ابر کامپیوتر هم بسازید!!!
بعد هم آپلو هم بفرستید فضا!!!
hadi 1396/05/07 17:37
یکی بهترش رو بچه های ایران میسازن
hossein 1396/05/07 17:28
اینکه نگرانی و فحش دادن نداره.
طبق معمول و مثل همیشه تغییر آی پی چارشه!
هادي 1396/05/07 16:32
با سلام
از تیم سافت گذر یک سوال دارم:
آیا نرم افزاری که به همون قدرت و سادگی قابل جایگزین شدن باشد می‌شناسید که معرفی کنید؟
کار ما خیلی خیلی وابسته به این نرم‌افزاره.
رحمان روحی 1396/05/07 14:40
خیالتون نباشه خودم یک جمع جورشو می نویسم.
fsatar 1396/05/07 14:23
دیشب ساعت دقیقا ساعت 1:15 بود که قطع شد . هرچی سعی کردم علت قطعی رو پیدا کنم نتونستم.
خداوند دشمنان ایران رو از صفحه روزگار محو کند . انشالله
هادی 1396/05/07 14:10
واقعا چه اشکالی داره بدعهدی های مستکبرین رو بشماریم و بیان کنیم و در عین حال روحیه ی خودباوری رو در خودمون تقویت کنیم؟ واقعا بعضی ها چرا اینطور شدن که فقط میخوان ایران و ایرانی رو حقیر و آمریکا و مستکبرین رو در هر شرایط بهترین های دنیا معرفی کنن!
حقا و انصافا از این نگاه امیدوارانه ی سافتگدر خوشم اومد اصلا و ابدا بحث این دولت و اون دولت نیست ان شاءالله جوانان ایرانی تو همه ی عرصه ها اونقدر موفق خواهند بود که دره ای محتاج زورگویان عالم نباشیم...
sajjad 1396/05/07 12:56
دوباره میسازمت وطن
اگر چه با خشت جان خویش
امین 1396/05/07 12:38
گور پدر امریکا
درود به رهبر انقلاب اسلامی و تمام ملت غیور کشورمون
نام و نام خانوادگی:
نظر شما:
لطفاً فارسی بنویسید
ایمیل:
نام پایتخت ایران؟
» ایمیل وارد شده نمایش داده نمی شود و فقط برای ارتباط با شما مورد استفاده قرار می گیرد.