کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

Teamviewer ایرانی ها را تحریم کرد

طبق گزارش های رسیده و تستی که تیم سافت گذر انجام داد مشخص شد که در ادامه تحریم های خصمانه آمریکا اخیرا نرم افزار تیم ویور (Teamviewer) آی پی های ایران را بلاک کرده و امکان استفاده از این نرم افزار در ایران وجود ندارد.
امیدواریم این تحریم ها، خودباوری ما را قوی تر کند و شرکت های نرم افزاری بتوانند بزودی نرم افزارهایی بهینه تر و کاربردی تر را جایگزین نمایند.
به امید ایرانی پیشرو و موفق در همه عرصه ها خصوصا فناوری های نو و پیشرفته.
ان شاءالله
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38089 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1396/05/07 تعداد مشاهده: 11003
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

علی 1402/09/27 18:31
کشور ایران و مردم غیرتمند و غیور و استکبار ستیزش نشان داده اند که در هر چی مارا تحریم کنند ما در آنها قویتر میشویم. به امید نابودی هرچه سریعتر دولت های مستکبر و ظالم که در راس آن آمریکا میباشد.
نوید 1396/07/09 20:22
سلام
من خیلی بابت فیلتر شدن این نرم افزار به مشکل خورده بودم. برای ریموت از پی سی به پی سی هیچ مشکلی نیست و تا دلتون بخواد نرم افزارهای عالی هست و خیلی هستن.
ولی من نیازمند وصل شدن از اندروید به ویندوز بودم درست مثل نسخه ی اندروید تیم ویوئر که مدتی بود اومده بود و خیلی خیلی برام مهم بود.
تموم اینترنتو گشتم.
50 تا نرم افزار تست کردم خوب نبودن.
اخرسر اینم نرم افزارو بهتون پیشنهاد میدم.
supermo
هم ورژن اندرویدش و هم ویندوزش عینا مثل تیم ویوئر هست فقط توش اکانت تا الان ندیدم بشه ساخت و تو برخی جزئیات ظاهرا فرق داره که امیدوارم برا کاری که میخوام مشکل نداشته باشه.
در کل اگه میخواید عینا تیم ویوئر تحریم شده رو با همون شکل و شمایل و کارایی داشته باشید اینو نصب کنید و لاغیر
leili 1396/05/26 12:10
نرم افزار any desk اصلا نرم افزار خوبی نیست. بنده خیلی از نرم افزار team viewer استفاده میکردم اما الان که مدتیه از نرم افزار anydesk استفاده میکنم اصلا از قابلیت این نرم افزار راضی نیستم. ایرادات زیادی داره. اولیش اینکه پس از قطع اتصال طرف دوم باید حواسش باشه درخواست اتصالو اکسپت کنه. از طرفی بسیاری از تنظیمات ویندوز رو نمیشه با این نرم افزار از راه دور تغییر داد. بسیار دچار دردسر شدم برای ارتباط با شبکه شرکتمون در استانهای دیگه. با نرم افزار ریموت دیگه ای هم کار نکردم که ببینم قابلیتاشون چطوره. کسی از دوستان نرم افزار کاربردی دیگه رو استفاده کرده و تستش جواب داده لطفا معرفی کنه. سپاس
اسماعیل احمدی 1396/05/23 00:22
بسیار کار خوبی کرد.
دوستانی که همگی نسخه رایگان این برنامه را استفاده کرده اید و حتی یک تشکر هم از تولید کننده آن نکرده اید ، شما دیگه چرا؟
اون عزیزانی هم که دم از شعار و زنده باد و مرده باد و درود و ... میزنند انشا خدا زود تر بزرگ شوند تا بفهمند چه خبر است ، خدا هم روزیشان را بفرستد تا برای یک لقمه نان شعار ندهند.
دوستانی هم که دم از بچه های برنامه نویس میزنند ، اولا بچه نمیتونه نرم افزار بنویسه ، ثانیا از اون کیبورد و کامپیوتر و مانیتور بگیر تا زبان برنامه نویسی و ... رو دیگران برات ساختن ، حالا باهاش برنامه میخوای بنویسی ، میل خودته.
ما هم اول باید قانون و احترام به اون رو یاد بگیریم ، بعد از بقیه انتظار داشته باشیم مجانی به ما خدمت کنند و کارمون رو راه بندازند
سعید 1396/05/11 15:44
روحانی متشکریم :|
معمار 1396/05/10 14:36
نمیدونم چراحتماباید تحریم بشیم بعد به فکر این بیفتیم که خودمون یکاری بکنیم!!!!این وسط تابخواد کسی کاری کنه خیلیاضرر میکنن ومتحمل هزینه های زیادی میشن.تازه فرضاکه شرکتی این نرم افزاررو تولید کنه کلی باید اذیتش کنن و اونارو بدوونن تامجوز بگیرن!!!بنده ازوقتی از این نرم افزار برا کنترل دفترم تو یکی از شهرستان ها استفاده میکردم کللللی صرفه جویی شد توهزینه های رفت وامدم وخیلی راحت باکارفرماهام ارتباط برقرار میکردم.
نمیدونم چرانمیشه سرمون به کارخودمون باشه وآسته بریم آسته بیایم تاگربه شاخمون نزنه؟؟؟!!!!!!!
یه سوال دارم از بعضی دوستان!ایا بافحش دادن به این کشور و اون کشور و ارزوی مرگ کردن براشون مشکل حل میشه و ماتبدیل به یه کشور جهان اول یادوم یاپیشرفته میشیم؟؟؟؟ایااگرامریکا یاکشوری مثل اون نباشه یاازبین بره ماجای اون رو میگیریم وقدرت فرضا نرم افزاریمون زیادمیشه؟؟؟؟
متاسفانه اون زمان هایی که مسئولین مادرحال جنگ و جدل باهمدیگه هستن کشورهای دیگه درحال رشدکردنن!براهمین عقب موندیم.حرف ودرد دل زیاده ...............یاحق
مجيد 1396/05/10 09:57
دوستان داغدیده و بستگان و خانواده های مورد ظلم قرار گرفته توسط غول جهان خوار!
خدمتتون عرض کنم که نرم افزار Anydesk نرم افزار مناسبی هست که میتونه به شما در خصوص این مهم کمک کنه و اصلا نیازی دیگر به نرم افزار teamviwer نیست چون هم کم حجم هستش و هم بسیار دوستانه

امیدوار که همیشه انسان نباشیم....انسان فراموش کار است !
وحید 1396/05/09 21:23
سلام به همگی
دوستان در نظر داشته باشید اگر از VPN استفاده کنید مشکل حل می شه (فیلتر شکن) اما احتمال حک شدن و خصوصا آلوده شدن به باج افزار ها رو خیلی زیاد افزایش می ده
فعلا جایگزین Ammyy admin هست اما سرعت خوبی نداره
محمد 1396/05/09 09:34
فعلا AMMY ADMIN بهترین راه چارست تا حل مشکل
محمدرضا 1396/05/08 12:17
مطمئناً بچه های خود ایران توان نوشتن برنامه ای حتی قدرتمندتر رو هم دارن
ایران 1396/05/08 11:37
با تغییر آی پی( و استفاده از وی پی ان) سرعت به شدت افت میکنه و بلا میشه.(لااقل برای من که اینجوره).
ناامید نیستیم و منتظریم سافتگذر، یه جایگزین در حد همین برنامه معرفی کنه لطفاً.ممنون.
محسن35 1396/05/08 11:09
بلافاصله بعد از نوشته شدن برجام بعضی از سایت های معروف که تو حرفه من ( کدنویسی تحت وب) زیاد استفاده میشد مثل تم فارست ایران رو تحریم کردند. من شخصا قبل از برجام به چنین مسائلی برنمی خوردم. قضیه انگار برعکسه. یعنی هرچی سعی میکنی باهاشون راه بیای اونا بدتر لج می کنن و ناز می کنن و غرور ما خدشه دار می کنن.
حسن منتظری 1396/05/08 10:12
نرم افزار Ammy Admin هست کار میکنه، من چند سال مدیر آی تی هستم هم توی کارخونه برای ارتباط بین بچه ها یا کاربرام استفاده میکنم و هم آی دی میده برای شبکه های بیرونی و رایگان هم بوده چند سالی هم ازش استفاده کردم و پورتابل هم هست.
یا علی
کوروش 1396/05/08 10:04
نتیجه مرگ فرستادنا و آتیش زدن های پرچم آمریکاو دیگر کشورهاست والا در برابر این کارا حق دارن تحریم کنن ، هر موقع اعمال خردمندانه داشتین اونموقع انتقاد کنین و قیافه حق به جانب داشته باشین
طلوع 1396/05/08 09:44
این نرم افزار آلمانیه چه ربطی به آمریکا داره
اون آقایان وطنی که میخوان یه تیم ویوور جمع و جور بنویسن ما امروز ساعت 11 باهاش کار داریم
تا اون ساعت آماده میشه عایاااااااااا؟
یه نفر 1396/05/08 09:13
سلام، لطفاً نرم افزار AnyDesk رو معرفی کنین یا برای دانلود بزارین. این نرم افزار میتونه جایگزین خوبی برای TeamViewer باشه.
با تشکر
شایان 1396/05/08 08:23
با تحریم کاری نمیشه کرد و همه ما هم میدونیم که تحریم های اخیر واقعا غیر منصفانه بوده و هست
با این نظر سافت گذار موافقم اگر شرکتی بتونه همچین نرم افزاری رو تولید کنه و سالیانه برای اشتراکش مبلغ 1000 تومان هم بگیره شاید بالای 20 میلیون کامپیوتر هست که داره از آن استفاده میکنه که میشه بالغ بر 20میلیارد تومان و فکر نکنم کسی حاضر نباشه 1000 تومان برای یکسال پرداخت نکنه!
علاوه بر اینکه موجب اشتغال هم میشه
امیدوارم بزودی شاهد همچین حرکت هایی باشیم
البته فعلا جایگزین آن رو می توانید از نرم افزار AnyDesktop استفاده کنیم تا بعد ببینیم کی آنها ما رو تحریم میکنه
حجت 1396/05/08 07:07
آمریکاباتحریماش باعث شده که ما خودکفاشده وتوهمه چیز پیشرفت کنیم آمریکابه ماضربه نمیزنه به خودش میزنه شاید اولش کمی سختی بکشیم ولی بعدش خوب میشیم اینوهمه مردم دنیا میدونن آمریکا خودشم میدونه مابا این مشکلات نه خم میشیم ونه میشکنیم پاینده بادایران ویرانی
سجاد خادمیان 1396/05/08 01:34
سلام
کسی جایگزین برای این نرم افزار سراغ نداره؟!
که‌هم‌روی موبایل کار کنه هم پی سی.یعنی‌مثل تیم ویور نشچسخه انرودن‌داشته باشه؟!
رضا 1396/05/07 21:51
با سلام خدمت دوستان

تا وقتی نرم افزار windows remote desktop و windows remote assistance هست چه نیازیه که از نرم افزارهای third party مثل Teamviewer استفاده کنیم مشکل ما ایرانی ها اینه که تا اسم یه نرم افزار سر زبون میافته فقط تمرکزمون به اون متوجه میشه و انگار که هیچ نرم افزار دیگه ایی وجود نداره که کارمون رو راه بندازه خود ماکروسافت تمام نرم افزارهای کاربردی رو در اختیار کاربر گذاشته ونیازی نیست که از نرم افزارهای جانبی استفاده کنیم در حال حاضر windows remote desktop و windows remote assistance برای تمام پلتفرمها وجود داره و کار باهاشون خیلی سادس .
سارا 1396/05/07 21:21
ما مردم ایران این وسط شدیم قربانی دعوای سیاستمدارها
از یک طرف کشور خودمون یک سری سایتهای بعضا علمی رو فیلتر می کنه، از اون طرف آمریکاییها یک سری سایتهای علمی رو رومون می بندن.
گناه ما نرم افزاریها چیه این وسط؟
بخش عمده ی کار پشتیبانی نرم افزار شرکت ما با تیم ویوور بود، لعنت به مسببین اش :-(
زهرا آيت 1396/05/07 20:08
سلام.
منم امروز مطلب شما رو خوندم و خواستم teamviewer رو امتحان کنم ببینم چه پیامی میده.
بار اول گفت که اتصال با سرور برقرار نشد و باید دوباره امتحان کنم.
دفعه بعد هم گفت که آمادگی برای اتصال به کامپیوتر دیگه وجود نداره.
ضمنا من نسخه ده رو هم استفاده میکردم و بصورت پرتابل بود.
اگه موافقتنامه برنامه رو بخونین، مستقیم ایران رو نام نبرده، اما گفته کشورهایی که قوانین آمریکا رو نقض کنن مستقیم یا غیر مستقیم نباید این برنامه به کشورشون صادر بشه.
از پارسال سایتش در ایران باز نمیشه و وقتی بازش میکنم میگه teamviewer embargo, تحریم!
واقعا ای کاش یک برنامه عالی و کاربردی برای remote control در ایران بود که مطمئن بودیم اطلاعات سیستممون در اختیار کشورها یا شرکتهای بیگانه قرار نمیگیره و از سرورها و برنامه های ایرانی استفاده میکردیم!
بهروز 1396/05/07 19:38
خیلی از شرکتها ضرر میکنن خود مناز تهران دفتر دبی خودمو کنرتل میکردم پرداختی میزدم همش با تیم کار میکردم .خیلی ضررر میکنم لعنت به آمریکا
م.س 1396/05/07 18:13
راه های متنوعی برای دور زدن و یا جایگزینی وجود داره
میشه از طریق port forward و بصورت مستقیم به سیستم ریموت زد
یا از نرم افزار anydesk استفاده کرد
محمد 1396/05/07 17:51
آره برید ویندوز هم بسازید!!!
بعد ابر کامپیوتر هم بسازید!!!
بعد هم آپلو هم بفرستید فضا!!!
hadi 1396/05/07 17:37
یکی بهترش رو بچه های ایران میسازن
hossein 1396/05/07 17:28
اینکه نگرانی و فحش دادن نداره.
طبق معمول و مثل همیشه تغییر آی پی چارشه!
هادي 1396/05/07 16:32
با سلام
از تیم سافت گذر یک سوال دارم:
آیا نرم افزاری که به همون قدرت و سادگی قابل جایگزین شدن باشد می‌شناسید که معرفی کنید؟
کار ما خیلی خیلی وابسته به این نرم‌افزاره.
رحمان روحی 1396/05/07 14:40
خیالتون نباشه خودم یک جمع جورشو می نویسم.
fsatar 1396/05/07 14:23
دیشب ساعت دقیقا ساعت 1:15 بود که قطع شد . هرچی سعی کردم علت قطعی رو پیدا کنم نتونستم.
خداوند دشمنان ایران رو از صفحه روزگار محو کند . انشالله
هادی 1396/05/07 14:10
واقعا چه اشکالی داره بدعهدی های مستکبرین رو بشماریم و بیان کنیم و در عین حال روحیه ی خودباوری رو در خودمون تقویت کنیم؟ واقعا بعضی ها چرا اینطور شدن که فقط میخوان ایران و ایرانی رو حقیر و آمریکا و مستکبرین رو در هر شرایط بهترین های دنیا معرفی کنن!
حقا و انصافا از این نگاه امیدوارانه ی سافتگدر خوشم اومد اصلا و ابدا بحث این دولت و اون دولت نیست ان شاءالله جوانان ایرانی تو همه ی عرصه ها اونقدر موفق خواهند بود که دره ای محتاج زورگویان عالم نباشیم...
sajjad 1396/05/07 12:56
دوباره میسازمت وطن
اگر چه با خشت جان خویش
امین 1396/05/07 12:38
گور پدر امریکا
درود به رهبر انقلاب اسلامی و تمام ملت غیور کشورمون