کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316139 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قدرتمندتر شدن پلی استیشن در زمینه انیمیشن

در چند ساله اخیر به‌لطف گسترش سرویس‌های ویدیویی مختلف از جمله Crunchyroll, Hulu و آمازون شاهد افزایش روزافزون محبوبیت انیمیشن‌های ژاپنی دربین مخاطبین در سراسر دنیا بوده‌ایم. این پیشرفت برای کمپانی ژاپنی فانیمیشن (Funimation) که در زمینه ترجمه این انیمیشن‌ها به آمریکایی فعالیت می‌کند آنقدر زیاد بوده که سال 2016 سرویس اختصاصی خود را افتتاح کرد. تعجبی نداشت که خیلی زود توجه بسیاری از کمپانی‌های بزرگ به این شرکت موفق جلب شود و درهمین راستا شرکت سونی هفته گذشته 95 درصد از سهام این شرکت را دراختیار گرفت.


روش فعالیت شرکت‌های مانند فانیمیشن به‌اینگونه است که مبلغی را به شرکت تولیدکننده انیمیشن جهت پخش آن در کشورهای غربی پرداخت می‌کنند. پروسه پخش این انیمیشن‌ها شامل زیرنویس گذاری و یا دوبله آنها به زبان انگلیسی می‌شود. در گذشته، پخش این محصولات به‌شکل فیزیکی یعنی از طریق نوارهای ویدیویی، دی‌وی‌دی و  Blu-Rayانجام می‌گرفت. اما با ظهور سرویس‌های پخش محتوای ویدیویی، شرکت‌ها دیگر نمی توانستند از طریق فروش دی‌وی‌دی و یا حق پخش کسب درآمد کنند. آنها نیاز داشتند که محتوای خود را حداقل بر روی وبسایت‌هایی ازجمله نتفلیکس و یا آمازون قرار دهند.

متاسفانه این سرویس‌ها پس از مدتی مستقیما به‌سراغ سازندگان ژاپنی این انیمیشن‌ها رفته و نقش کمپانی‌های واسطه از جمله فانیمیشن را کمرنگ‌تر کردند. این اتفاق امروزه باعث شده فانیمیشن و شرکت‌های مشابه سهم کمی از درآمد صنعت انیمیشن ژاپنی را به‌خود اختصاص  دهند. سرویس‌دهندگان ویدیویی نیز با عقد قراردادهای مستقیم با تولیدکنندگان انیمیشن‌ها می‌توانند هزینه‌ها را کاهش داده و قراردادهای بهتر و البته طولانی‌تری را با تولیدکنندگان امضا کنند.

با افزایش نفوذو ومحبوبیت این سرویس‌ها و عقد قرارداد با شرکت‌ها در ازای قیمت‌های ظالمانه، بسیاری از این شرکت‌های ژاپنی مانند Crunchyroll و دایسوکی کم‌کم در معرض ورشکستگی قرار گرفته‌اند. برای مثال کمپانی مادر Crunchyroll به‌تازگی و از روی ناچاری فعالیت در بخش‌های متفاوت را آغاز کرده و این در حالی است که شرکت دایسوکی از اکتبر فعالیت خود را به‌طور کامل متوقف خواهد کرد.

حال باتوجه به این شرایط، فروش بخش اعظمی از سهام فانیمیشن به سونی کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد چراکه یک کمپانی بزرگتر مانند سونی نفوذ خیلی بیشتری در دنیای انیمیشن‌ها دارد و قادر است فعالیت‌های فانیمیشن را در مقیاس‌های بسیار گسترده در سراسر دنیا توسعه دهد. ضمنا فانیمیشن با دراختیار داشتن سرمایه بیشتر، شانس بالاتری نیز در عقد قرارداد با تولیدکنندگان مطرح انیمیشن خواهد داشت.در کل فانیمشن با پشتیبانیی سونی می‌تواند با قدرت بیشتری با سرویس‌دهندگان ویدیوی رقابت کند.

درضمن این قرارداد می‌تواند موجب همکاری فانیمیشن با بخش تولید انیمیشن کمپانی سونی یعنی "Aniplex" شود. اگرچه در قرارداد فانیمیشن و سونی به تولید محتوای مشترک اشاره‌ای نشده اما بازهم احتمال همکاری این دو بخش در آینده بالا است. مدیران ارشد سونی امیدوارند که با استفاده از فانیمیشن بتوانند محتوای انحصاری خود را در مقیاس گسترده‌تری به کاربران ارائه دهند. به‌همین دلیل اپلیکیشن فانیمیشن که در بین کاربران اندروید، آی‌اواس و ویندوز محبوبیت زیادی دارد، می‌تواند محل بسیار مناسبی برای نمایش محتوا و تولیدات انیمیشنی کمپانی سونی در آینده باشد.

در جریان جلسه هفته گذشته مدیران شرکت سونی، پوشیدا فانیمیشن، انیپلکس و پلی‌استیشن را  یک گروه متحد خطاب کرده و پلی‌استیشن را قلب این گروه دانست. درحال حاضر عمده درآمد شرکت سونی از فروش کنسول پلی‌استیشن به‌دست می‌آید و بخش ویدیویی شرکت علیرغم تلاش‌ها زیاد هنوز نتوانسته به‌موفقیت‌های مورد نظر دست پیدا کند. با این حال فانیمیشن با بیش از 23 سال سابقه درخشان نه‌تنها محتوای انیمیشنی تازه و پرفروش را به اکوسیستم سونی وارد می‌کند، بلکه موجب جذب مخاطبان جدید درآینده نزدیک خواهد شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38180 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1396/05/13 تعداد مشاهده: 2000
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر