کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316233 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ ظرفیت تولید پنل اولد مورد نیاز آیفون ۸ را افزایش داد

پس از انتشار خبری در مورد آغاز تولید انبوه آیفون ۸ اپل، حال سامسونگ نیز بنابر شنیده‌ها تولید حداکثری ۷ خط تولید اولد را با حداکثر ظرفیت شروع کرده است.

سامسونگ ظرفیت تولید پنل اولد مورد نیاز آیفون ۸ را افزایش داد

براساس شنیده‌ها اپل تولید انبوه آیفون ۸ را آغاز کرده است. حال جدیدترین خبرها نشان از این دارد که سامسونگ به عنوان بزرگ‌ترین تامین کننده‌ی نیاز اپل به پنل‌های اولد مورد نیاز آیفون ۸، هفت خط تولید پنل‌های اولد را به حداکثر ظرفیت خود رسانده تا نیاز اپل را به این پنل پاسخ گوید.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط ETNews، سامسونگ در طول هفته‌های اخیر با انجام بررسی‌های دقیق روی هر یک از ۷ خط تولید اختصاص یافته برای تولید پنل‌های اولد مورد نیاز آیفون ۸، ظرفیت این خطوط را به بیشترین میزان خود افزایش داده است. سامسونگ دیسپلی را باید به عنوان تنهاترین تامین کننده نیاز اپل به پنل‌های اولد در سال ۲۰۱۷ شناخت. این کمپانی با افزایش تولید ۱۵٫۰۰۰ پنل در ماه و رساندن ظرفیت تولید خود به ۱۰۵٫۰۰۰ پنل در هر ماه، به برنامه‌ی خود برای دست یافتن به حداکثر ظرفیت تولید دست یافته است.

سامسونگ قادر است تا چندین نمایشگر مورد نظر برای استفاده در هر آیفون ۸ را از یک پنل اولد به دست بیاورد، از این‌رو در صورتی که کمپانی کره‌ای با بهره‌وری ۱۰۰ درصد و با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد، قادر است تا بیش از ۱۳۰ میلیون پنل ۵.۸ اینچی اولد را در یک سال در اختیار اپل بگذارد. البته باید در نظر داشت که فرایند تولید پنل‌های اولد دشوار است و نباید انتظار داشت تا شاهد بازده ۱۰۰ درصدی تولید باشیم. براساس آمارهای ارائه شده از بهره‌وری تولید پنل‌های اولد، معمولا بازده تولید در این حوزه در بهترین حالت ۶۰ درصد است.

هرچند سامسونگ در سال ۲۰۱۷ میلادی عنوان تنها تامین کننده‌ی پنل‌های اولد مورد نیاز آیفون را در اختیار دارد، اما گزارش‌های بسیاری منتشر شده که نشان از ورود سایر کمپانی‌ها برای تولید نیاز اپل در سال ۲۰۱۸ دارد. برای مثال می‌توان به ال‌جی اشاره کرد. شنیده‌ها نشان از این دارد که اپل سرمایه‌گذاری ۲.۸ میلیارد دلاری را روی ال‌جی دیسپلی انجام داده تا از این طریق این کمپانی خود را برای تولید پنل‌های مورد نیاز طی سال ۲۰۱۸ آماده کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38198 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/05/14 تعداد مشاهده: 1928
سافت گذر