کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9144 | مشاهده و دانلود: 733515965 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316083 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

با این پنج ترفند ساده سیگنال وای‎فای قوی‎تری دریافت کنید

وقتی به دنبال این هستید تا سیگنال قوی‌تری از دستگاه روتر خود داشته باشید اولین و مهم‌ترین چیزی که به شما پیشنهاد می‌شود جای قرار گرفتن آن است، جا، جا، جا، هیچ چیزی مهم‌تر از آن نیست. در حقیقت باید بدانید تمام چیزهایی که خانه شما را تشکیل می‌‌دهد مانند درها، دیوارها و پنجره‌ها مانعی بر سر راه سیگنال‌های وای‌فای هستند. بدنیست به چند نکته زیر توجه کنید تا شاید بتوانید سیگنال‌های بهتری از روتر خود دریافت کنید و از کار با اینترنت با سرعت بالاتر لذت ببرید.
هر چه بالاتر بهتر
 فرض کنید در یک خانه دوطبقه زندگی می­‌کنید. قرار دادن روتر در طبقه دوم می‌­تواند روتر را در برابر طیف وسیع­‌تری از سیگنال قرار دهد. آنتن‌­های روتر را می‌­توان به چتر تشبیه کرد. هر چقدر چتر را بالاتر بگیرید فضای بیشتری در زیر آن تحت پوشش قرار می‌گیرد. فراموش نکنید طبقات باعث ضعیف شدن سیگنال می‌­شوند. پس اگر می‌­خواهید در زیرزمین هم از اینترنت استفاده کنید روتر را در جایی مثل اتاق زیر شیروانی قرار ندهید که در این­‌صورت سیگنال خوبی دریافت نخواهید کرد.


سعی کنید مرکز خانه را پیدا کنید
همان‌طور که در بالا اشاره شد دیوارها و درها هم مانعی بر سر راه دریافت سیگنال­‌های بهتر از طرف روتر هستند. پس هر چقدر روتر در مرکز خانه قرار گرفته باشد نتیجه کار بهتر خواهد بود. ولی فکر نکنید که مثلا اگر روتر را داخل حمام قرار دهید بهتر خواهد بود. نه این‌­طور نیست. ولی اگر بتوانید نقطه‌­ای را در وسط خانه پیدا کنید می‌­توانید سیگنال وای­فای بهتری در تمام نقاط خانه دریافت کنید. حتی اگر مجبور هستید روتر را داخل یک اتاق در بسته قرار دهید، درها را باز کنید. حداقل با این کار یکی از موانع موجود بر سر راه سیگنال کم می‌­شود.

جای دریافت کننده سیگنال را تغییر دهید
همان­طور که جای قرار گرفتن روتر مهم است، جای قرار گرفتن دستگاه­‌هایی که قرار است سیگنال­‌های وای­‌فای را دریافت کنند نیز مهم است. حتی جا­به‌­جا کردن در اندازه چند سانتیمتر گاهی اوقات چنان معجزه می­‌کند که غیرقابل تصور است.


آنتن تلویزیون‌­های قدیمی را فراموش نکنید
ممکن است روی یک روتر هشت آنتن وجود داشته باشد. فکر نکنید که این آنتن‌­ها فقط برای زیبایی بیشتر روتر هستند و نقش دیگری ندارند. آنتنی که روی روتر قرار می­‌گیرد واقعا می‌­تواند تفاوت ایجاد کند. مثلا روی یک روتر 802.11ac آنتن­‌ها بصورت کاملا مجزا با دستگاه­‌های اطراف کار می‌­کنند. مثلا داده‌­های ویدئویی که مربوط به دستگاه پخش یدئو است از طریق یک آنتن انجام می‌­شود و داده­‌های مربوط به وب گردی برای استفاده دستگاه مربوطه از طریق آنتن دیگر صورت می­‌گیرد.

به دلیل این­که سیگنال‌­های وای‌­فای در تمام نقاط خانه وجود دارند برای گرفتن آن­ها مجبورید دائما وضعیت هر آنتن را تغییر دهید. یاد گذشته‌­ها بیافتید، تکنیک آنتن تلویزیون‌­های قدیمی را به‌­خاطر بیاورید. اگر تغییر آنتن اول باعث بهتر شدن سیگنال وای­‌فای نمی­شود به سراغ دومی بروید، اگر آن هم جواب نداد به سراغ سومی بروید و ...

راستی، اگر روی روتر خود هیچ آنتنی نمی‌بینیدT فکر نکنید که فاقد آنتن است. ممکن است که روتر شما در داخل خود آنتن داشته باشد به­همین دلیل قادر نیستید آن­ها را ببینید. برای تغییر دادن وضعیت آنتن‌­ها می‌­توانید که روتر را بچرخانید یا وضعیت آن را ار حالت افقی به عمودی و یا برعکس تغییر دهید.


وسایلی که می‌­توانند با سیگنال­ وای‌­فای روتر تداخل داشته باشند را پیدا کنید
 اگر از روترهای قدیمی 802.11n استفاده می‌­کنید ممکن است برخی وسایل شما در خانه بر خلاف انتظار با سیگنال وای‌­فای دریافتی تداخل ایجاد کنند و باعث ایجاد اختلال شوند. مثلا تلفن‌­های قدیمی بی‌­سیم، هر چیزی که از بلوتوث استفاده می‌­کند و یا حتی مایکروویوی که داخل آشپزخانه دارید. پس حتما قبل از کار با اینترنت به‌­خصوص در زمان پخش فیلم از آن­ها استفاده نکنید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38235 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1396/05/20 تعداد مشاهده: 2304
سافت گذر