کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

طراحی دفتر کار مایکروسافت، شعبه بمبئی

دفتر کار مایکروسافت واقع در شهر بمبئی، توسط شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دی‌اس‌پی دیزاین طراحی شده است.

طراحی دفتر کار مایکروسافت، شعبه بمبئی

شرکت مایکروسافت برای طراحی دفتر کار جدید خود در شهر بمبئی هند، از روش‌های مبتکرانه و خلاقانه استفاده کرده است. این شرکت در حقیقت با ایجاد تغییر و تحول و استفاده از روش‌های متفاوت؛ علاوه بر پیاده‌سازی ایده‌های بکر و نو، یک محیط کار راحت و پر از آرامش و نشاط برای کارمندان شرکت فراهم کرده است.

طراحی دفتر کار مایکروسافت
برای طراحی این دفتر کار از ویژگی‌های طبیعی اقیانوس و دریا‌ استفاده شده است؛ به‌طوری‌که مشاهده‌ی فضای داخلی دفتر، اعماق اقیانوس‌ و دریا را در ذهن تداعی می‌کند؛ به‌عنوان مثال برای طراحی سقف و نورپردازی‌ و همچنین انتخاب کف‌پوش‌ها و سرامیک‌ها نهایت دقت صورت گرفته و این مسئله به اجرای دکوراسیون و ایجاد چنین فضایی با حال‌ و هوای خاص کمک کرده است. اگرچه رنگ آبی، به‌عنوان رنگ غالب برای اجرای دکوراسیون به کار نرفته؛ اما در قسمت‌های مختلف دفتر کار از  این رنگ برای ایجاد کنتراست با سایر رنگ‌ها استفاده شده است. سالن غذاخوری دکوراسیون بسیار جالبی دارد. در این بخش از رنگ سفید و آبی برای طراحی کف سالن، قسمت‌هایی از دیوار و میز و صندلی‌ها استفاده شده است؛ البته نوع چیدمان میز و صندلی‌ها نیز در ایجاد هارمونی و هماهنگی بین اجزای مختلف دکوراسیون بی‌تأثیر نیست.

طراحی دفتر کار مایکروسافت بمبئی
این ایده‌ی مفهومی و خلاقانه که برای معماری و طراحی داخلی دفتر مایکروسافت به کار رفته است، به‌طور ضمنی به قدرت اقیانوس‌ها، رسیدن به خشکی و سرزمین‌های‌ جدید و اکتشافات نو اشاره می‌کند و به‌طور غیرمستقیم این نکته را بیان می‌کند که پیشرفت، مبنا و اساس تمامی فعالیت‌های این شرکت است. به‌طور کلی برای هر شرکتی که در عرصه‌ی فناوری فعالیت می‌کند، خلاقیت، نوآوری و احساس نیاز برای استفاده از روش‌ها و ایده‌های نو و برنامه‌ریزی‌های جدید یک اصل مهم تلقی می‌شود که باید زیربنای تمام فعالیت‌های تجاری این شرکت قرار بگیرد. مایکروسافت در طراحی دفتر خود به این عوامل توجه داشته و خلاقیت و نوآوری را به‌عنوان یک اصل لازم و ضروری در آن به کار گرفته است.

طراحی دفتر کار مایکروسافت بمبئی
این دفتر کار با طراحی جالب و منحصربه‌فرد، محیطی ایجاد کرده است که باعث می‌شود توانایی حل مسئله، خلاقیت و ابتکار عمل کارکنان افزایش یابد. شرکت معماری و طراحی داخلی دی‌اس‌پی دیزاین (DSP design) با توجه به ویژگی‌های طبیعی اقیانوس‌ها و البته ویژگی‌های طبیعی و جغرافیایی شهر بمبئی، طراحی دکوراسیون داخلی این مجموعه را انجام داده است. این شرکت با توجه به جزئیات و طراحی دقیق و هنرمندانه‌ی خود، از زیبایی‌های طبیعی اعماق اقیانوس‌ها، یک نمونه‌ی مینیاتوری ایجاد کرده و از این ایده‌ی جالب و منحصربه‌فرد برای طراحی تمام بخش‌ها از جمله اتاق کنفرانس و جلسات، محل استراحت کارکنان، سالن ورزش، غذاخوری و حتی راهروها استفاده شده است. در ادامه تصاویر گرفته‌شده از این دفتر کار مشاهده می‌کنید:

طراحی دفتر کار مایکروسافت بمبئی
طراحی دفتر کار مایکروسافت بمبئی
طراحی دفتر کار مایکروسافت بمبئی
طراحی دفتر کار مایکروسافت بمبئی
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38259 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/05/22 تعداد مشاهده: 1433
سافت گذر