کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316277 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی انتقال مخاطبان از آیفون به اندروید

به گزارش سافت گذر، در گذشته کسانی که می خواستند مخاطبان گوشی خود را به یک گوشی دیگر با سیستم عامل متفاوت انتقال دهند، باید تمام آنها را به صورت دستی تایپ می کردند ولی امروزه انتقال مخاطبان به دو گوشی با سیستم عامل های متفاوت، یکی از آسانترین کارهایی است که می توان انجام داد.

اندروید آیفون اپل آی‌تونز جیمیل

در ادامه چگونگی انتقال مخاطبان از اندروید به آیفون را به شما آموزش می دهیم.

روش اول

انتقال با اکانت گوگل

اندروید آیفون اپل آی‌تونز جیمیل

برای استفاده از یک گوشی اندرویدی، به حساب کاربری گوگل نیاز است بنابراین اگر اکانت گوگل ندارید، باید یک جیمیل برای خود درست کنید.

پس از ساخت حساب کاربری گوگل، به قسمت (Mail, Contacts, Calendars) ایمیل، مخاطبان و تقویم تنظیمات آیفون رفته و با انتخاب گزینه (Add Account) افزودن حساب کاربری، جیمیل خود را وارد کرده و لاگین شوید.

پس از لاگین شدن، گوشی آیفون از شما سوال خواهد کرد که کدام قسمت جیمیل خود را می خواهید انتقال دهید. بنابراین از فعال بودن گزینه مخاطبان (Contacts) اطمینان داشته باشید.

نکته: گوشی آیفون، پس از اتمام فرایند انتقال مخاطبان، هیچ پیام هشداری نمی دهد پس باید همواره آن را بررسی نمایید. البته از سایت Google Contacts نیز می توانید میزان پیشرفت کار را بررسی کنید.

هشدار: در هنگام انتقال مخاطبان، باید اینترنتی داشته باشید که اتصال پایداری داشته باشد.

در انتها، وارد گوشی اندرویدی خود شوید و انتقال مخاطبان را مشاهده خواهید کرد.

شیوه دوم

انتقال با حساب کاریری iCloud

اندروید آیفون اپل آی‌تونز جیمیل

اگر در گوشی آیفون خود، حساب کاربری iCloud دارید، انتقال مخاطبان اصلا زمانبر نخواهد بود.

برای این کار، از قسمت تنظیمات آیفون، به قسمت (Mail, Contacts, Calendars) ایمیل، مخاطبان و تقویم رفته و از قسمت  حسابهای کاربری (Accounts)، گزینه iCloud را انتخاب کنید. از این قسمت، مخاطبان (Contacts) را پیدا کرده و با لمس این گزینه، آیفون ممکن است از شما در مورد انتقال مخاطبان سوال کند که به آن پاسخ مثبت بدهید.

پس از طی شدن این فرایند، به سایت iCloud.com مراجعه کنید و با آی دی اپل وارد شوید و گزینه Contacts را بزنید. با انتخاب همه مخاطبان، فایل پشتیبانی از آنها در مموری کارت خود داشته باشید.

پس از اینکه فایل پشتیبان را تهیه کردید، به سایت gmail.com رفته و از قسمت mail، گزینه Import را بزنید. از این قسمت، فایل پشتیبان را انتخاب کنید.

پس از اتمام این کار، گوگل تعداد مخاطبین موجود را به شما نشان می دهد. البته ممکن است برخی از اسامی تکراری باشند که حذف آنها نیز کار سختی نیست. تنها با کلیک روی Find & Merge Duplicates، می توانید اسامی تکراری را از بین ببرید.

شیوه سوم

انتقال با iTunes

اندروید آیفون اپل آی‌تونز جیمیل

اگر مخاطبین شما به شکل یک فایل ذخیره شده اند و یا انها را در حساب کاربری غیر از جیمیل نگه داری می کردید، می توانید با iTunes نیز کار انتقال آنها را به سرانجام برسانید.

ابتدا، گوشی آیفون خود را به رایانه یا لپ تاپ متصل کنید. سپس نرم افزار iTunes را اجرا کرده و از بالا سمت راست، گزینه iPhone را برگزینید. روی Info کلیک کرده و تیک گزینه Sync Contacts with را بزنید و سپس Google Contacts را انتخاب کنید. در انتها وارد حساب جیمیل خود شوید.

پس از انجام این کارها، مخطابین شما با موفقیت از گوشی اندرویدی به گوشی آیفون منتقل شده اند.


منبع: androidauthority.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38288 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت‌گذر تاریخ خبر: 1396/05/24 تعداد مشاهده: 1618
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر