کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733701281 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316088 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

پیشنهاد ۲۵۰ هزاردلاری به هکرهای گیم آو ترونز

هفته گذشته خبرگرازی CNN، خبر اخاذی هکرها از شبکه تلویزیونی HBO را منتشر کرد. هکرها که توانسته بودند به 1.5 ترابایت از اطلاعات این شرکت دست پیدا کنند و حتی اپیزودهای پخش نشده سریال محبوب Game of Thrones هم جزو این اطلاعات بود، شروع به اخاذی از این شبکه تلویزیونی کردند. این هکر یا هکرها، خود را با نام  "Mr.Smith" و "Little Finger" معرفی کرده و 6 ماه درآمد شبکه HBO را  به ارز بیت کوین مطالبه کردند که مبلغی معادل 6 میلیون دلار خواهد بود.


حالا خبرهای جدیدی منتشر شده مبنی بر اینکه شبکه HBO مبلغی معادل 250 هزار دلار به به عنوان "پاداش عیب یابی(BUG BOUNTY)" به این هکرها پیشنهاد داده است تا جلوی افشای بیشتر اطلاعات محرمانه شرکت گرفته شود. پاداش عیب یابی معمولا از طرف شرکت‌ها به هکر‌ها و افرادی که توانسته‌اند ضعف سیستم امنیتی آن شرکت را نشان دهند، داده می‌شود.

HBO فعلا درباره صحت این خبر اظهار نظر نکرده است اما خبر ورود هکرها و دست یابی به اطلاعات، قبلا از طرف این شبکه به صورت رسمی تایید شده است. در پیشنهاد Bug Bounty که ظاهرا طی ایمیلی خطاب به هکر Little Finger ارسال شده، عنوان می‌شود که شرکت HBO نتوانسته است مبلغ 6 میلیون دلاری که هکرها به بیت کوین( نوعی ارز مرز پایه)درخواست کرده‌اند را تهیه کند. در این ایمیل آمده است:" اعتراف می‌کنیم، شما حقیقتا مارا شگفت زده کرده‌اید، اما از شما تقاضا داریم تا ضرب العجل خود را یک هفته تمدید کنید. برای اینکه حسن نیت خود را اثبات کنیم مایلیم مبلغ 250 هزار دلاربه عنوان"BUG BOUNTY" به شما اهدا کنیم تا زمانی که بتوانیم بیت کوین‌های مورد نظر را تهیه کنیم."

طبق گفته یکی از منابع نزدیک به شبکه HBO، مسئولان این شرکت حقیقتا تصمیم ندارند که مبلغ 250 هزار دلار را به هکرها اهدا کنند و این تنها یک حَربه تاکتیکی است. این هکرها قبلا اعلام کرده‌اند که با نفوذ به سیستم‌های امنیتی شرکت‌های معتبر و اخاذی از آنها، سالیانه بین 12 تا 15 میلیون دلار درآمد دارند. شبکه HBO ظاهرا هفدهمین قربانی این تیم هکری است و تا کنون تنها 3 شرکت قربانی، پرداخت مبلغ موردنظر هکرها را قبول نکرده‌اند.

در هر صورت شبکه HBO پیشنهاد این پاداش عیب یابی را به هکرها داده است که در دنیای مجازی، امری ناآشنا نیست. این مبلغ در حقیقا پاداشی به هکرهاست که توانسته‌اند عیوب شبکه شرکت را نشان دهند. شرکت‌های بزرگی همچون گوگل و فیس بوک نیز برنامه‌هایی مشابه BUG BOUNTY دارند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38300 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1396/05/24 تعداد مشاهده: 1323
سافت گذر