کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316156 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دل و اپل، پیشرو در فروش لپ تاپ در سه‌ماهه دوم ۲۰۱۷

بر اساس آمار فروش لپ‌تاپ‌ در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷، کمپانی‌های دل و اپل بیشترین میزان فروش این محصولات را در مقایسه با دیگر شرکت‌ها داشته‌اند.

دل و اپل، پیشرو در فروش لپ تاپ در سه‌ماهه دوم ۲۰۱۷

اپل به لطف عرضه‌ی نسخه‌ی بهبودیافته‌ی مک‌بوک ۱۲ اینچی، فروش بسیار موفقی در بازار لپ‌تاپ در سه‌ماهه‌ی دوم امسال تجربه کرده است. این شرکت بین ماه‌های آوریل و ژوئن، تقریبا ۳.۹۸ میلیون دستگاه لپ‌تاپ به فروش رسانده که در مقایسه با سه‌ماهه‌ی دوم سال گذشته، رشدی ۱۷.۱ درصدی محسوب می‌شود.

از نظر فروش جهانی لپ‌تاپ، اپل اکنون پشت سر ایسوس در جایگاه پنجم قرار می‌گیرد. در اولین سه‌ماهه‌ی سال ۲۰۱۷، ایسوس موفق به کسب سهم ۹.۷ درصدی از بازار لپ‌تاپ شد و در طرف مقابل، اپل سهمی ۹ درصدی به دست آورد. این ارقام، این دو شرکت را در رقابتی نزدیک با یکدیگر قرار می‌دهد.

بر اساس تحلیلی از مؤسسه‌ی ترندفورس، اپل در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۱۷ نیز به موفقیت خود ادامه خواهد داد و رشد قابل توجهی کسب خواهد کرد. تمرکز این شرکت بر خط تولید مک‌بوک پرو، احتمالا به اپل این امکان را می‌دهد تا مجموع فروش خود را دورقمی کند که در این صورت، احتمال کنار زدن ایسوس برای این شرکت فراهم خواهد شد.

Notebook Sales Report Q2 2017
در این میان، کمپانی دل موفق به شکست دادن هر دو کمپانی اپل و ایسوس شده و جایگاه سوم را برای خود تصاحب کرده است. بر اساس گزارش وب‌سایت MacRumors، دل با رشدی ۲۱.۳ درصدی، در میان ۶ کمپانی برتر دیگر، بیشترین افزایش فروش را در مقایسه‌ی با سه‌ماهه‌ی دوم سال گذشته داشته است.

مجموع فروش جهانی لپ‌تاپ در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷، با ۳۹.۹۶ میلیون دستگاه، در مقایسه با سه‌ماهه‌ی اول، ۵.۷ درصد و در مقایسه با سه‌ماهه‌ی دوم سال سال ۲۰۱۶، ۳.۶ درصد افزایش داشته است. دو دلیل اصلی این افزایش فروش، عرضه محصولات جدید در این بازه و فروش بسیار موفق لپ‌تاپ‌ها در ایالات متحده است.

با این وجود، این ارقام فروش برای تمام کمپانی‌ها خبر خوبی محسوب نمی‌شود. کمپانی ایسر حساب ویژه‌ای بر بازار کروم‌بوک‌ها در سال جاری باز کرده است؛ اما بر اساس ارقام، سهم این شرکت از این بازار با کاهش فروشی ۳.۵ درصدی در مقایسه با سه‌ماهه‌ی دوم سال سال ۲۰۱۶، از ۸.۸ درصد به ۸ درصد کاهش یافته است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38319 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/05/26 تعداد مشاهده: 1745
کلید واژه ها: , ,
اخبار مرتبط
سافت گذر