کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734738596 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316224 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل قابلیت سؤال و جواب را به سرویس نقشه‌ها و جستجوی خود اضافه می‌کند

از مدتی قبل گوگل امکان سؤال و جواب را به‌طور آزمایشی به سرویس نقشه جستجوی خود اضافه کرده است و به‌زودی این قابلیت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

گوگل قابلیت سؤال و جواب را به سرویس نقشه‌ها و جستجوی خود اضافه می‌کند

شاید رابطه‌ی فیسبوک با سیستم‌عامل اندروید همچنان رضایت‌بخش نباشد؛ اما گوگل نشان داده که به قابلیت سؤال و جواب در سرویس نقشه‌ها و سرویس جستجوی خود علاقه‌مند است. امکان سؤال و جواب برای مدت کوتاهی در حالت آزمایشی فعال شد و این در حالی است که این موضوع از مدتی قبل توسط برخی منابع خبری اعلام شده بود. اما امروز گوگل پستی در وبلاگ خود منتشر کرد و در مورد قابلیت جدید مورد بحث، اطلاعاتی ارائه داد. در این پست اشاره شده است که قابلیت سؤال و جواب به‌زودی به سرویس نقشه و جستجوی گوگل اضافه خواهد شد.

بخش سوال جواب نقشه های گوگل
امکان سؤال کردن در مورد یک موقعیت مکانی خاص واقعا می‌تواند کاربردی باشد. اطلاعات زیادی در مورد رستوران‌ها و مکان‌های برگزاری قرار ملاقات وجود دارد که به‌طور رسمی در توضیحات این مکان‌ها در سرویس نقشه‌های گوگل ارائه نشده است‌. بنابراین در شرایطی که بخواهید به یک مکان ناشناخته بروید، در مورد محدودیت‌های غذایی یک ناحیه اطلاعات کسب کنید یا موقعیت‌های این‌چنینی دیگر، امکان پرسش بسیار مفید واقع خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی‌های بخش سؤال و جواب این است که سؤال‌های رایج و بهترین پاسخ‌های ارائه‌شده برای این‌ سؤال‌ها برای هر ناحیه به‌صورت دائمی در دسترس کاربران خواهد بود.


شاید قابلیت سؤال و جواب فعلا برای همه‌ی کاربران در دسترس نباشد؛ اما پس از انتشار عمومی این سرویس، می‌توانید از طریق بخش جدید سؤال و جواب در موقعیت مورد نظر به این امکان دسترسی یابید. در این بخش می‌توانید سؤال جدید ثبت و پاسخ پرسش‌های مطرح‌شده را مشاهده کنید. علاوه بر این کاربران می‌توانند به سؤال‌ها و پاسخ‌های ثبت‌شده، امتیاز مثبت بدهند‌. همان‌طور که انتظار دارید، احتمال نمایش کامنت‌هایی که امتیاز مثبت بیشتری دریافت می‌کنند در بخش بالای موقعیت‌های مکانی، بیشتر خواهد بود. این امکان هم وجود دارد که صاحبان کسب‌وکارها، سؤالات رایج کاربران را به‌طور ویژه در سرویس نقشه‌ی گوگل به نمایش درآوردند و در نتیجه اطلاعات رایج مورد نیاز کاربران برای هر محلی، در دسترس خواهد بود.

سرویس سوال جواب گوگل
به‌روزرسانی مورد بحث هم‌اکنون در سرویس نقشه‌های گوگل برای برخی از کاربران در دسترس قرار دارد؛ ولی بیشتر کاربران تا به این لحظه، بخش سؤال و جواب را در جستجو مشاهده نکرده‌اند. در پست وبلاگی گوگل به این مورد اشاره شده که قابلیت نامبرده در مرحله‌ی انتشار است و بنابراین شاید فعلا برای همه‌ی افراد در دسترس نباشد. درهرحال به‌زودی این ویژگی جدید به‌طور سراسری فعال خواهد شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38333 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/05/27 تعداد مشاهده: 1186
سافت گذر