کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316226 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همکاری اپل و Aetna برای گسترش خدمات پزشکی اپل واچ

هفته گذشته، اپل در جلسه‌ای با مسئولین شرکت خدمات بهداشتی آمریکایی Aetna، در مورد ارائه خدامت اپل وچ به میلیون‌ها مشتری خدمات درمانی این شرکت به بحث و گفتگو پرداختند. امروز جزئیات این ملاقات منتشر شده است.

شرکت Aetna  اواخر سال گذشته برای اولین بار اعلام کرد که تصمیم دارد به 50 هزار نفر از کارمندانش، سوبسید خرید اپل واچ ارائه کند و همچنین برنامه‌ای در دست اقدام دارد که تعدادی از مشتریان را نیز تحت پوشش این یارانه قرار خواهد داد. در آن زمان، مدیر عامل اپل تیم کوک، اعلام کرد که این اقدام شرکت Aetna  می‌تواند تجربه‌ای متفاوت در زمینه استفاده از خدمات درمانی معرفی کند و شرکت اپل برای پیشبرد این هدف، آماده همکاری با Aetna است.


گفته می‌شود که در جلسه هفته گذشته، مسئولین دو شرکت اپل و Aetna، راه کارهای مختلف برای ارائه دستگاه اپل واچ به صورت رایگان و یا همراه با یارانه به 23 میلیون مشتری شرکت Aetna را بررسی کردند. امروز CNBC جزئیات بیشتری از این جلسه را منتشر کرده است و ظاهرا بیشتر مطالب مورد بحث در این جلسه پیرامون حفظ حریم شخصی اطلاعاتی کاربران بوده است. طی این جلسه، تعدادی از کارمندان Aetna سوالات مختلف پیرامون استفاده از اپل واچ ارائه کردند و اپل به آنها پاسخ داد. اپل تاکید کرد که اطلاعات شخصی پزشکی افراد تنها در صورت رضایت کاربران با برنامه‌های مختلف قابل اشتراک گذاری است.

قیمت اپل واچ هم ظاهرا یکی از مهم‌ترین مشکلات مرتبط با استفاده از این دستگاه است. کارمندان Aetna طی این جلسه اعلام کردند که بسیاری تصمیم دارند همراه با خانواده‌های خود شیوه زندگی سالم تری در پیش بگیرند ولی قیمت بالای اپل واچ برای بسیاری یک بازدارنده محسوب می‌شود. طی این جلسه صحبتی از ارائه سوبسید برای خرید اپل واچ برای افراد خانواده کارمندان این شرکت نشد.

مسائل دیگری نیز طی این جلسه مطرح شد مانند قابلیت‌های درخواستی، رسیدگی به باگ‌ها، ارائه راه کارهایی برای بیماران مبتلا به بیماری‌های مزمن و غیره. طبق نظر بسیاری از شرکت کنندگان در این جلسه، در صورتی که اپل واچ بتواند اطلاعات پزشکی بیشتری از کاربر دریافت و تحلیل کند، می‌تواند برای بیماران مبتلا به بیماری‌های خاص بسیار کارآمد شود.

در حال حاضر شایعات مختلف درباره قابلیت‌های پزشکی آینده اپل واچ منتشر شده است مانند Smart Band که می‌تواند به بیماران دیابتی کمک کند تا بیماری خود را کنترل کنند. همچنین خبرهایی منتشر شده است مبنی بر اینکه WatchOS 4 و IOS11 نیز قابلیت‌ای ردیابی پزشکی جدیدی ارائه خواهند کرد.

سری سوم اپل واچ قرار است اوخر امسال معرفی شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38336 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1396/05/27 تعداد مشاهده: 1668
سافت گذر