کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316136 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مرخصی 2ماهه مارک زاکربرگ برای تولد فرزند دوم

به جرئت می‌توان گفت که مارک زاکر برگ‌، مدیرعامل فیس بوک، یکی از سرشناس ترین و تاثیر گذارترین شخصیت‌ها در دنیای امروز است. وی امروز با انتشار پُستی در فیس بوک اعلام کرد که به دلیل تولد فرزند دختر دومش، تصمیم دارد 2 ماه مرخصی بگیرد تا در کنار خانواده‌اش باشد. زاکربرگ گفت:" هنگام تولد دختر اولم-مکس- نیز توانستم 2 ماه کنار آنها باشم که بسیار از این بابت خوشحالم. فرزند دوم ما نیز به زودی از راه می‌رسد و برنامه دارم 2 ماه مرخصی تولد بگیرم تا این بار نیز کنار خانواده‌ام باشم."


قانون"مرخصی زایمان /تولد فرزند" برای پدرها در آمریکا از طرف دولت حمایت چندانی نمی‌شود و معمولا کارمندان به خصوص در سِمت‌های حیاتی در شرکت‌های بزرگ، چنین درخواستی ارائه نمی‌دهند. تحقیقات شرکت Pew Research نشان می‌دهد که تنها 14 درصد از کارمندان در آمریکا، مشمول مرخصی استحقاقی تولد فرزند می‌شوند و اولین ایالتی که در سال 2004 مرخصی تولد فرزند را برای پدرها اعمال کرد، ایالت کالیفرنیا بود. به طور متوسط، قوانین مرتبط با مرخصی پدران کارمند در کشورهایی مانند کانادا، اروپا و دیگر نقاط دنیا، بسیار دست و دلباز‌تر از آمریکا وضع شده‌اند.

برخی از مدیرعاملان سخاوتمند شرکت‌های تکنولوژیک نیز مزایایی از این قبلی ارائه می‌دهند ولی درخواست‌های مرخصی برای تولد فرزند معمولا به صورت جدا از مرخصی‌های قانونی کارمندان بررسی می‌شود و غالبا با هدف حفط نیروی ماهر و همچنین نگهداشتن سطح شرکت در راستای استاندارد جهانی، صورت می‌گیرد.

فیس بوک به کارمندان خود که به تازگی پدر و مادر شده‌اند، در سال اول تولد فرزند تا سقف 4 ماه مرخصی ارائه می‌دهد. زاکربرگ می‌گوید:" هفته‌های اول بعد از تولد فرزند، زمان حساسی است و من تصمیم دارم دو ماه نوامبر و دسامبر را تنها به خانواده و عضو جدیدمان اختصاص دهم.  مرخصی زایمان و تولد فرزند یکی از اساس‌ترین اقدامات در راستای حفظ خانواده‌ها و همچنین روحیه کارمندان تازه والد است. این مرخصی در فیس بوک معمولا 4 ماه است ولی من تنها 2 ماه از آن را استفاده خواهم کرد."
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38347 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1396/05/28 تعداد مشاهده: 1724
کلید واژه ها: ,
اخبار مرتبط
سافت گذر