کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

دالبی برای لپ تاپ اسپیکر طراحی می‌کند

دالبی در زمینه‌ی طراحی بلندگوی مخصوص لپ‌تاپ فعالیت‌هایی انجام داده است.

دالبی برای لپ تاپ اسپیکر طراحی می‌کند

دالبی نام یک شرکت واقع در سانفرانسیسکو است که آن را با ابزار Dolby Atmos و فناوری تصویربرداری دالبی ویژن می‌شناسیم. حالا به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد فعالیت خود را در حوزه‌ی لپ‌تاپ‌ افزایش دهد.

این کمپانی امروز اعلام کرده است که قصد دارد با همکاری مستقیم تولیدکنندگان لپ‌تاپ، اسپیکر طراحی کند. اولین همکار تجاری دالبی، شرکت چینی هواوی است. بنا به اعلام ولاد ساوو، یکی از ویراستاران وب‌سایت ورج، هواوی میت‌بوک ایکس یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های موجود از نظر کیفیت صدا است. این محصول در واقع اولین لپ‌تاپی است که به اسپیکرهای طراحی‌شده توسط کمپانی دالبی مجهز شده است.

Dolby speaker
بنا به گفته‌ی دالبی، این شرکت هم‌اکنون برای مدت یک دهه است که فناوری‌های مختلفی به کمپانی‌های تولیدکننده‌ی پی‌سی ارائه می‌دهد. اما تفاوت ابتکار عمل جدید این شرکت این است که حالا تصمیم دارد به‌جای ارائه‌ی فناوری‌های مرتبط با صوت به یک برنامه‌ یا محصول تولیدشده، خود در زمینه‌ی طراحی بلندگوهای مخصوص لپ‌تاپ‌ها فعالیت داشته باشد.

مدیر ارشد محصولات دالبی، جرمایا داگلاس، اعلام کرد این عمیق‌ترین سطح همکاری است که این کمپانی تا‌کنون در زمینه‌ی تولید یک دستگاه انجام داده است. وی همچنین گفت  فعالیت شرکت متبوعش به طراحی لپ‌تاپ‌ مرتبط است. داگلاس در ادامه اشاره کرد که با باریک‌تر و سبک‌تر شدن طراحی لپ‌تاپ‌های جدید، مسلما فضای کمتری برای استفاده از سیستم‌های صوتی در دسترس قرار دارد.

داگلاس همچنین گفت دالبی تا‌کنون چندین مدل لپ‌تاپ مختلف را به‌عنوان بخشی از فرآیند تحقیقاتی خود برای طراحی بلندگو، کالبدشکافی کرده است. تیم تحقیقاتی این شرکت به این موضوع پی برده که بسیاری از لپ‌تاپ‌ها به بلندگوهای استریو نامتعادل مجهز شده‌اند و در برخی از موارد بلندگوی سمت چپ و راست تعبیه‌شده در لپ‌تاپ‌ها، توسط دو کمپانی متفاوت تولید شده‌اند. همچنین در برخی از مدل‌ها، یکی از اسپیکرها صدای بیشتری نسبت به دیگری دارد.

Dolby
این شرکت روز گذشته در مقر اصلی خود در سانفرانسیسکو، دو پیش‌نمایش از فناوری صوتی خود را در هواوی میت‌بوک ایکس به نمایش درآورد. یکی از این دمو‌ها، از طریق هدفون‌ AKG و دیگری بدون هدفون در دسترس بازدیدکنندگان قرار گرفته است. صدای تولیدشده در این لپ‌تاپ، واقعا باکیفیت است و مسلما نسبت به هر رایانه‌ی مشابه دیگری، صدای با کیفیت بالاتر از میت‌بوک ایکس تولید می‌شود.

البته باید به این مورد اشاره کنیم که ویدیو‌ها و موسیقی‌های استفاده‌شده در این دموها، توسط کمپانی دالبی تنظیم شده‌اند. هنگامی که از محتوای دیگر استفاده کنیم، یک میکسر مخصوص روی آن محتوا اعمال خواهد شد تا صدای خروجی از بلندگوها نسبت به حالت عادی کمی بهبود یابد. البته مسلما در حالتی که از محتوای تولیدشده توسط دالبی استفاده می‌شود کیفیت پخش صدا از اسپیکرها بسیار بالاتر است.

دالبی علاوه بر لپ‌تاپ هواوی میت‌بوک ایکس، بلندگوی لپ‌تاپ گیمینگ هواوی میت‌بوک دی را نیز طراحی کرده است. هنگامی که از دالبی سؤال شد برای طراحی سیستم‌های بلندگو با چه کمپانی‌های دیگری همکاری کرده است، این شرکت از بیان هرگونه پاسخ خودداری کرد. در نهایت با توجه به مراسم نمایش دموی دالبی، به نظر می‌رسد در آینده محصولات بیشتری با اسپیکرهای طراحی‌شده توسط این شرکت به بازار معرفی خواهند شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38453 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/06/05 تعداد مشاهده: 1256
کلید واژه ها: , ,
اخبار مرتبط
سافت گذر