کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9196 | مشاهده و دانلود: 739813004 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/28 | اعضاء: 316725 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

2ترفند پیرامون Task Manager ویندوز ویستا و 7

یکی از تغییراتی که در ویندوزهای ویستا و 7 نسبت به ویندوز XP شاهد بودیم تغییراتی در Task Manager ویندوز بود. Task Manager یکی از برنامه‏های اصلی ویندوز است که اطلاعاتی پیرامون جزئیات پروسه‏ها و سرویس‏های در حال اجرا، اطلاعات سخت افزاری، اطلاعات مربوط به شبکه و... را در اختیار ما قرار می‏دهد. در این ترفند قصد داریم به معرفی 2 ترفند پیرامون Task Manager ویندوز ویستا و 7 بپردازیم.

1. دسترسی سریع تر به Task Manager
همان طور که می‏دانید سه کلید Ctrl+Alt+Delete برای باز کردن Task Manager معروف هستند. اما در ویندوزهای ویستا و 7، با فشردن این سه کلید ترکیبی، صفحه‏ای نمایش داده خواهد شد که با انتخاب گزینه Start Task Manager می‏توان به پنجره Task Manager دسترسی داشت. در نتیجه برای باز کردن آن‏ باید دو مرحله طی کرد. اما شما می‏توانید تنها با فشردن کلیدهای ترکیبی Ctrl+Shift+Esc، مستقیماً Task Manager را باز کنید.

2. دسترسی به فایل هر پروسه بر روی هارد دیسک
در صورتی که در Task Manager به تب Processes بروید، لیست پروسه‏های در حال اجرا در ویندوز را خواهید دید. اما ممکن است  این سوال برای‏تان پیش بیاید که فایل مربوط به هر کدام از این پروسه‏ها در کجای هارد دیسک ذخیره شده است؟ در صورتی که از ویندوز XP استفاده می‏کردید، Task Manager پاسخی برای این سوال نداشت، اما در ویندوز ویستا و 7 کافی است بر روی پروسه مورد نظر راست کلیک کنید و Open File Location را انتخاب نمایید. دقت کنید در صورتی که این گزینه قابل انتخاب نبود کافی است تیک گزینه Show processes from all users را بردارید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3856 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: ترفندستان تاریخ خبر: 1389/09/06 تعداد مشاهده: 1484
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر