کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپلیکیشن پورت شده‌ی دوربین ال جی وی 30 امکانات جدیدی به گوشی جی 6 اضافه می‌کند

با اپلیکیشن پورت شده‌ی دوربین وی ۳۰ می‌توانید تعدادی از قابلیت‌های این فبلت را در گوشی ال‌جی جی ۶ تجربه کنید.

اپلیکیشن پورت شده‌ی دوربین ال جی وی 30 امکانات جدیدی به گوشی جی 6 اضافه می‌کند

چند روز قبل سرانجام گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ در جریان برگزاری رویداد ایفا ۲۰۱۷ رسما معرفی شد. با معرفی وی ۳۰ بسیاری از افراد کنجکاو بودند که این گوشی چه امکانات اضافه‌ای نسبت به ال‌جی جی ۶ خواهد داشت. فبلت جدید ال‌جی نسبت به گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ کمی بزرگ‌تر و البته قدرتمندتر است. اگرچه نمایشگر وی ۳۰ همانند جی ۶ از نوع دالبی ویژن نیست، اما این دستگاه از نظر قابلیت‌های چندرسانه‌ای، احتمالا یکی از برترین گوشی‌های هوشمند اندروید حال حاضر دنیا است.

البته اگر از قبل یکی از دارندگان گوشی هوشمند ال‌جی هستید جای هیچ‌گونه نگرانی نیست؛ زیرا بسیاری از قابلیت‌های چندرسانه‌ای و امکانات دوربین فبلت ال‌جی وی ۳۰ برای دستگاه شما در دسترس قرار خواهد گرفت. البته بدین منظور باید ریکاوری را روی گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ خود نصب کرده باشید. حال یکی از توسعه‌دهندگان، اپلیکیشن دوربین گوشی ال‌جی وی ۳۰ را برای گوشی هوشمند جی ۶ آماده کرده است. این اپ برخی ویژگی‌های دوربین دوگانه‌ی فبلت جدید ال‌جی را به پرچم‌دار قبلی این کمپانی یعنی ال‌جی جی ۶ اضافه می‌کند.

در اپلیکیشن مورد اشاره، به غیر از حالت سینمایی جدید تعبیه‌شده در گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ - که نیاز به سنسورهای سخت‌افزاری دارد - سایر حالت‌های موجود در دوربین این محصول و همچنین حالت‌های تصویربرداری دستی جدید، حالا برای گوشی جی ۶ هم در دسترس قرار گرفته‌اند‌. البته باید توجه داشته باشید به دلیل تفاوت‌هایی که در سنسورهای دوربین دو گوشی مورد اشاره وجود دارد، شاید تصاویر و ویدیوهای یکسانی از این دو محصول به‌دست نیاید‌. در ادامه روش نصب اپلیکیشن دوربین گوشی ال‌جی وی ۳۰ را روی گوشی هوشمند جی ۶ توضیح می‌دهیم:

گام نخست: فایل فشرده‌ی  LG-V30-Camera_for_LG-G6_xpirt.zip را دانلود و آن را از طریق ریکاوری، روی گوشی روت شده‌ی جی ۶ خود فلش کنید. با انجام این کار اپلیکیشن یادشده جایگزین اپلیکیشن پیش‌فرض دوربین دستگاه شما خواهد شد.

گام دوم: اگر به دنبال قابلیت‌ Graphy ال‌جی‌ وی ۳۰ هستید، فایل نصبی Graphy_patched_xpirt.apk را دانلود و روی گوشی جی ۶ خود نصب کنید. البته هیچ تضمینی وجود ندارد که این اپلیکیشن پورت شده روی تمام مدل‌های گوشی جی ۶ به‌درستی کار کند. اپلیکیشن Graphy در فروشگاه گوگل پلی منتشر شده است و شاید نیاز داشته باشید که پیش از نصب نسخه‌ی پورت شده‌، این اپ را از روی گوشی جی ۶ خود حذف کنید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38575 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/06/14 تعداد مشاهده: 1066
سافت گذر