کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316164 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل بیشترین راهنماهای جستجو شده را در دسترس قرار داد

دپارتمان News Lab گوگل، وب‌سایتی راه‌اندازی کرده است که در آن، راهنماهایی که بیشترین جستجو را داشته‌اند، در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوگل بیشترین راهنماهای جستجو شده را در دسترس قرار داد

پیش از پیدایش اینترنت، یافتن راهنمایی برای تعمیر دستگاه یا انجام کارهای مختلف، بسیار دشوار و تا حدودی غیر ممکن بود. حالا که چند دهه از عمر اینترنت می‌گذرد، با یک جستجوی ساده در گوگل، می‌توان به‌راحتی راه حل انجام سخت‌ترین کارهای ممکن را پیدا کرد. در همین زمینه، شرکت گوگل وب‌سایتی با نام «How to Fix a Toilet» ایجاد کرده است که بیشترین راهنماهای جستجوشده را بر اساس مناطق مختلف جهان، نشان می‌دهد.

راهنمای تعمیرات پنجره، دیوار و درب منزل، بیشترین نتایج جستجو را در تمام مناطق جهان به خود اختصاص داده است؛ اما اگر بخواهیم به‌صورت منطقه‌ای به جستجوها نگاه کنیم، ساکنان آمریکای شمالی و آسیای شرقی، راهنمای تعمیر سرویس بهداشتی را زیاد جستجو می‌کنند و راهنمای تعمیر ماشین لباسشویی، محبوبیت زیادی در روسیه دارد. به جز این‌ها، راهنماهای مربوط به آشپزی، دوست‌یابی، کسب درآمد، نوع پوشش و سلامت، بیشترین تعداد جستجو را در مناطق مختلف جهان به‌دست می‌آورند.

این وب‌سایت نشان می‌دهد که زندگی روزمره‌ی ما، وابستگی زیادی به گوگل پیدا کرده است؛ زیرا «راهنمای آب‌پز کردن تخم مرغ» یکی از پراستفاده‌ترین جستجوهای انجام‌شده در گوگل محسوب می‌شود. یکی سری راهنمای ساده‌ی دیگر، مثل طرز نوشتن چک، از بین بردن جوش، بستن کراوات، کاهش و افزایش وزن هم جزو این دسته جستجوها بوده‌اند.

آب پز کردن تخم مرغ
وب‌سایت جدید گوگل که توسط دپارتمان News Lab این شرکت راه‌اندازی شده است، ظاهری ساده و جذاب دارد و حتی روی گوشی‌های موبایل هم به‌راحتی کار می‌کند. برای استفاده از این وب‌سایت، روی لینک زیر کلیک کنید:

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38607 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/06/16 تعداد مشاهده: 1347
کلید واژه ها: ,
سافت گذر