کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316250 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصویر خشاب سیم کارت مدل طلایی آیفون 8 اولد فاش شد

بنجامین گاسکین تصویر جدیدی از خشاب سیم‌کارت آیفون ۸ منتشر کرده است.

تصویر خشاب سیم کارت مدل طلایی آیفون 8 اولد فاش شد

آیفون‌های جدید اپل به‌زودی معرفی خواهند شد و با نزدیک‌تر شدن به زمان برگزاری رویداد اپل، همچنان شاهد فاش شدن جزئیاتی در مورد اجزای مختلف این محصول هستیم. امروز نیز خبر جدید در این رابطه منتشر شد و این بار بنجامین گاسکین یک عکس از خشاب سیم‌کارت منتسب به آیفون ۸ را در حساب کاربری توییتر خود به اشتراک گذاشت.

در تکمیل شایعات قبلی به نظر می‌رسد کمپانی اپل تصمیم گرفته است تغییراتی در رنگ‌بندی آیفون‌های ۲۰۱۷ خود اعمال کند. در عکس مربوط به خشاب سیم‌کارت آیفون ۸ به نظر می‌رسد رنگ این قطعه با رنگ جدید طلایی اپل یکسان است، اما این رنگ طلایی با آنچه اپل در دو مدل آیفون ۷ با آیفون ۷ پلاس ارائه داده تفاوت دارد.

مطمئن نیستیم که اپل این رنگ جدید را چه خواهد نامید. در گزارش‌ها و خبرهای مختلف از رنگ مورد بحث با عنوان مسی یا طلایی سرخ یاد شده است. البته شاید اپل هیچ‌ نام منحصر‌به‌فردی برای این رنگ در نظر نگیرد و فقط از نام طلایی ساده استفاده کند.

خشاب سیمکارت آیفون ۸
رنگ جدید کمی تیره‌تر از رنگ طلایی و رزگلد فعلی آیفون‌های اپل و در عین حال کمی به قهوه‌ای متمایل است.

در تصویر جدیدی که امروز منتشر شد، خشاب آیفون ۸ را در دو رنگ نقره‌ای و طلایی جدید اپل مشاهده می‌کنید. اپل رنگ خشاب سیم‌کارت را مشابه رنگ بدنه‌ی اصلی دستگاه در نظر می‌گیرد؛ بنابراین تصویر مورد اشاره می‌تواند دید مناسبی از رنگ طلایی جدید آیفون به ما ارائه دهد. 

قاب آیفون ۸ اولد (که شاید نهایتا با نام آیفون ادیشن معرفی شود) از جنس فولاد ضد زنگ خواهد بود و پنل جلو و پشتی این محصول با لایه‌ای شیشه‌ای پوشانده خواهد شد. طبیعتا انتظار می‌رود شاسی اصلی دستگاه نامبرده به‌صورت براق تولید شود.

در هر صورت خشاب‌های سیم کارت آیفون ۸ ظاهر مات دارند. شایان ذکر است که آیفون مشکی براق فعلی اپل نیز از یک خشاب مات بهره می‌برد.

در زیر، تصویری از آیفون ۸ مشاهده می‌کنید که قبلا از این محصول فاش شده است و رنگ جدید طلایی اپل را نشان می‌دهد. حال مشخص نیست که این رنگ تا چه حد به رنگ طلایی نهایی آیفون ۸ نزدیک است. 

آیفون ۸
با توجه به آنچه گفته شد، این شرایط احتمالا در مورد آیفون جدید اپل نیز صدق می‌کند؛ این یعنی با وجود براق بودن بدنه‌ی اصلی آیفون، بخش‌های داخلی خشاب سیم‌کارت این دستگاه ظاهری مات خواهند داشت.

گاسکین یک تصویر برای مقایسه‌ی رنگ طلایی سرخ جدید اپل با رنگ رزگلد و طلایی آیفون‌های فعلی در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده است. البته به دلیل مشکلات احتمالی در بازتولید رنگ در تصاویر منبع، امکان دارد میزان سایه در مدل طلایی نهایی آیفون ۸ با این رنگ کمی تفاوت داشته باشد.

انتظار می‌رود هفته‌ی آینده هر سه آیفون جدید اپل در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و مشکی به‌طور رسمی‌ معرفی شوند. افزون بر این، باید اشاره کنیم بدنه‌ی آیفون ۸ اولد اپل ترکیبی از شیشه و فلز خواهد بود.

اپل در تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) در طی رویدادی اختصاصی از نسل جدید آیفون‌های خود رسماً رونمایی خواهد کرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38609 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/06/16 تعداد مشاهده: 1781
سافت گذر