کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اطلاعات ۴۴ درصد مردم آمریکا و میلیون‌ها کانادایی و انگلیسی هک شد

حمله موفق هکرها به شرکت Equifax که از بزرگترین شرکت‌های رتبه‌بندی و تهیه گزارش‌های اعتباری در آمریکا محسوب می‌شود، منجر به سرقت اطلاعات ۱۴۳ میلیون آمریکایی شده است.

خبرگزاری فارس: اطلاعات ۴۴ درصد مردم آمریکا و میلیون‌ها کانادایی و انگلیسی هک شد

سرقت این اطلاعات در 29 جولای رخ داده و بر اساس اطلاعیه این شرکت که مقر آن در شهر آتلانتا واقع است، هکرها از اواسط ماه می تا ماه جولای با سواستفاده از یک آسیب پذیری در وب سایت Equifax توانسته‌اند به فایل‌های مشخصی دسترسی پیدا کنند.

داده‌های سرقت شده شامل اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی مردم، شماره های تامین اجتماعی، تاریخ تولد، آدرس منزل و در برخی موارد  اطلاعات مربوط به گواهینامه رانندگی افراد بوده است. این بزرگترین حمله موفق هکری در سال 2017 لقب گرفته است.

علاوه بر امریکایی ها، میلیون ها انگلیسی و کانادایی هم قربانی این حمله هکری بی سابقه بوده اند. هر چند تعداد دقیق این افراد اعلام نشده است. تعداد افراد امریکایی که شماره های کارت های اعتباری آنها افشا شده 209 هزار نفر و تعداد افرادی که اطلاعات دقیق هویتی آنها به طور کامل افشا شده 182 هزار نفر است.

Equifax این رویداد را برای شرکت مذکور ناامیدکننده توصیف کرده وضمن عذرخواهی از تلاش برای شناسایی عوامل حمله مذکور خبر داده است. همچنین وب سایتی به نشانی https://www.equifaxsecurity2017.com/ راه اندازی شده تا افراد قربانی بتوانند از شرایط خود مطلع شوند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38613 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: فارس تاریخ خبر: 1396/06/17 تعداد مشاهده: 1547
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر