کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316220 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

واکنش وزیر ارتباطات به پیامک های تبلیغاتی مزاحم

پیامک‌های تبلیغاتی از گذشته موجبات مزاحمت برای کاربران فراهم‌ کرده‌اند و این روزها مزاحمت‌ها از طریق ارسال پیام‌ از شماره‌های عادی تشدید شده است.

واکنش وزیر ارتباطات به پیامک های تبلیغاتی مزاحم

ارسال پیامک‌ تبلیغاتی این روزها به معضلی برای کاربران تبدیل شده است؛ چرا که امکان مسدود کردن آن‌ وجود ندارد. بر این اساس وزیر ارتباطات در صفحه‌ی اینستاگرام خود به این موضوع واکنش نشان داده است.

به گفته‌ی محمدجواد آذری جهرمی، پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم، آرامش و حریم خصوصی مردم را تحت‌الشعاع قرار داده‌اند.

در طول چند سال گذشته ارسال پیامک‌‌های تبلیغاتی موجبات اعتراض بسیاری از کاربران را فراهم کرده است. در پی اعتراضاتی که به ارسال این نوع پیامک‌ها می‌شد، هر کدام از اپراتورها امکانی در راستای مسدود کردن این پیام‌ها فراهم کرد. اما پس از ساماندهی پنل‌های ارسال انبوه از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، اکنون ارسال این پیامک‌ها از طریق شماره‌های عادی امکان‌پذیر شده است. به این ترتیب مزاحمت‌ از طریق پیامک‌های تبلیغاتی مضاعف شده است، چرا که امکان مسدود کردن آن‌ها وجود ندارد.

بر اساس گزارش وزیر ارتباطات، صاحبان کسب و کار باید به حریم خصوصی مردم احترام بگذارند و متوجه این موضوع باشند که این نوع تبلیغات اثر عکس دارد.

وی معتقد است که برای این نیاز مشروع کسب‌وکارها لازم است با همکاری مرکز ملی فضای مجازی راهکاری اندیشه کند.

جهرمی اعلام کرد که به سازمان تنظیم مقررات ابلاغ شد که با تمام توان جلوی مزاحمت برای مردم را بگیرد و راهکاری نیز برای کسب‌وکارها که نیازمند بهره‌گیری از این فضا هستند بیابد.

بر اساس گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به‌زودی سامانه‌ای برای دریافت گزارش‌های آنلاین شکایات مزاحمت‌ها و توقف سریع آن‌ها راه‌اندازی خواهد شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38618 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/06/17 تعداد مشاهده: 1891
سافت گذر