کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شیائومی در کنار می میکس 2 از لپ‌ تاپ جدیدی رونمایی می‌کند

گفته می‌شود کمپانی چینی شیائومی هفته‌ی آینده علاوه بر گوشی می میکس 2، یک لپ‌تاپ جدید معرفی خواهد کرد.

شیائومی در کنار می میکس 2 از لپ‌ تاپ جدیدی رونمایی می‌کند

هفته‌ی آینده قرار است رویداد رسمی شیائومی برای معرفی نسل جدید گوشی بدون حاشیه‌ی این کمپانی موسوم به می میکس 2 برگزار شود. چند روز قبل اعلام شده بود که این غول چینی علاوه بر این گوشی، از یک محصول جدید رونمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد محصول مورد نظر یک لپ‌تاپ جدید است.

مدتی است شیائومی نیز به جمع تولیدکنندگان لپ‌تاپ اضافه شده و تا‌ٰکنون دو مدل از نوت‌بوک‌های جذاب خود را وارد بازار کرده است. اکنون به نظر می‌رسد این کمپانی چینی قصد دارد با معرفی یک لپ‌تاپ جدید، مراسمی جذاب‌تر رقم بزند.

هنوز اطلاعات زیادی از مشخصات فنی لپ‌تاپ جدید شیائومی در دست نیست؛ اما گفته می‌شود این محصول ۱۵.۶ اینچی که رزولوشن آن مشخص نیست، از شبکه‌ی ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می‌کند و امکان سویچ کردن بین شبکه‌ی وای‌فای و شبکه‌ی نسل چهارم وجود دارد. البته این شایعه وجود دارد که شاید نمایشگر دستگاه کوچک‌تر از اندازه‌ی اعلام شده باشد.


قرار است لپ‌تاپ جدید شیائومی در مدل‌های مختلف وارد بازار شود که احتمالا مدل پردازنده، میزان حافظه‌ی رم و میزان فضای ذخیره‌سازی آن‌ها متفاوت خواهد بود. هنوز مشخص نیست که محصول مورد نظر نسل جدید می نوت‌بوک ایر است یا همان می نوت‌بوک ایر 2 باشد که اوایل سال جاری شیائومی اعلام کرده بود تولید آن را از نیمه آوریل شروع خواهد کرد.

گفته می‌شود لپ‌تاپ جدید شیائومی از شارژ ۲۰ ولت/۲.۲۵ آمپر یا ۲۰ ولت/۳.۲۵ آمپر و باتری ۴۵ یا ۶۰ وات بهره می‌برد.

قرار است رویداد معرفی می میکس 2 شیائومی روز دوشنبه ۲۰ شهریور برگزار شود. بنابراین تا دو روز دیگر جزئیات کامل محصولات جدید این کمپانی چینی مشخص خواهد شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38650 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/06/21 تعداد مشاهده: 1651
کلید واژه ها: , ,
اخبار مرتبط
سافت گذر