کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مقایسه گلکسی اس 8 و آیفون ایکس

به گزارش سافت گذر، اپل با به کارگیری امکانات فوق العاده و ایجاد تحول در مشخصات فنی گوشی جدید خود به نام آیفون ایکس، کار علاقه مندان به این برند را برای انتخاب گوشی آتی خود آسان کرده است. در سمت دیگر نیز سامسونگ با تولید گلکسی اس 8 نشان داد که به دنبال اثبات بسیاری از چیزهاست.

سامسونگ گلکسی گلکسی‌اس8 اپل آیفون آیفو‌ن‌ایکس

دو گوشی گلکسی اس 8 و آیفون ایکس دارای طراحی، امکانات و مشخصات فنی فوق‌العاده ای هستند که باعث شده به سختی بتوان از میان آنها یکی را برگزید بنابراین در ادامه قصد مقایسه دو گوشی را داریم.

از نظر طراحی

سامسونگ گلکسی گلکسی‌اس8 اپل آیفون آیفو‌ن‌ایکس

ظاهر دو گوشی نقاط مشترک زیادی دارد یعنی هر دوی آنها دارای چارچوب فلزی، قاب پشتی شیشه ای و بدون حفره هستند.

در جلوی آیفون ایکس تنها حفره ای که به نظر می رسد در گوشی ببینیم، سنسورهای موجود در بالا صفحه نمایش و دوربین ثانویه است که البته گلکسی اس 8 نیز وضعیت مشابهی دارد.

بزرگترین تفاوت این دو گوشی، برآمده بودن صفحه نمایش گلکسی اس 8 است که چنین چیزی در آیفون ایکس نمی بینیم.

در پشت نیز، تفاوت وجود دارد به طوری که گلکسی اس 8 دارای دوربین تکی و اسکنر اثر انگشت است در حالی که آیفون دوربین ثانویه دوگانه دارد. همچنین لوگوی دو شرکت نیز در عقب این دو پرچمدار دیده می شود.

هر دو گوشی در برابر آب و گرد و غبار مقاوم هستند.

سامسونگ گلکسی اس 8 را می توان در رنگ های مشکی، خاکستری، نقره ای، آبی و طلایی مشاهده کرد ولی آیفون ایکس تنها در دو رنگ خاکستری و نقره ای فعلاً موجود است.

از نظر صفحه نمایش

سامسونگ گلکسی گلکسی‌اس8 اپل آیفون آیفو‌ن‌ایکس

صفحه نمایش هر دو گوشی اولد است که 5.8 اینچ نیز سایز دارد بنابراین شباهت های زیادی در این زمینه دیده می شود. البته تفاوت نیز وجود دارد. همانطور که گفته شد، صفحه نمایش گلکسی اس 8 برآمده و صفحه نمایش آیفون ایکس صاف است.

رزولوشن این دو پرچمدار نیز با هم متفاوت است یعنی گلکسی اس 8 دارای رزولوشن 2960*1440 و آیفون ایکس دارای رزولوشن 1125*2436 می باشد.

البته آیفون ایکس به خاطر صفحه نمایش True Tone، دارای تنظیماتی است که با نور محیط تطابق بیشتری دارد.

آیفون ایکس دارای قابلیت لمس سه بعدی و بدون دکمه هوم است در حالی که گلکسی اس 8 دکمه هوم دارد.

از نظر قدرت و سیستم عامل

پردازنده آیفون ایکس از نوع بیونیک A11 است که شش هسته دارد. اگرچه مقدار رم آیفون ایکس هنوز مشخص نیست ولی شایعاتی به گوشی می رسد که حاکی از رم سه گیگی در آیفون ایکس می باشد.

پردازنده گلکسی اس 8 نیز اکزینوس 8895 هشت هسته ای است که این گوشی 4 گیگ رم دارد.

قدرت هر دو گوشی به شکل چشمگیری زیاد است بنابراین در این باره زیاد صحبت نمی کنیم.

آیفون ایکس را می توان با دو گزینه 64 و 128 گیگابایتی از نظر حافظه داخلی انتخاب کرد که از مموری کارت نیز پشتیبانی نمی کند ولی گلکسی اس 8 تنها گزینه 64 گیگابایتی داشته که البته می توان تا 256 گیگابایت نیز مموری کارت روی آن کار گذاشت.

سیستم عامل هر دو گوشی نیز متفاوت است به طوری که آیفون ایکس دارای سیستم عامل iOS 11 است ولی گلکسی اس 8 اندروید نوقا را به صورت پیشفرض داراست.

تنها نکته مشترک دو گوشی از نظر سیستم عامل، قابلیت بروزرسانی آنها به نسخه های سیستم عامل های مربوط به خود است.

از نظر دوربین و باتری

آیفون ایکس دارای دوربین اصلی و دوگانه 12 مگاپیکسلی است که به راحتی می توان در این گوشی تصاویر بوکه ذخیره نمود.

فیلمبرداری در آیفون ایکس نیز ارتقا یافته است یعنی می توان با کیفیت 4K و 1080p ویدیو گرفت.

نرم افزار گرفتن تصاویر نیز در آیفون ایکس دارای ویژگیهای منحصربفردی است که امکانات زیادی از قابلیت AR را در اختیار کاربر می گذارد.

دوربین ثانویه آیفون ایکس نیز سنسوری 7 مگاپیکسلی دارد که قابلیت تشخیص چهره سه بعدی نیز در آن به کار گرفته شده است که حتی با اصلاح شکل مو و پوشیدن کلاه نیز شما را خواهد شناخت.

و اما دوربین اصلی گلکسی اس 8 که بر خلاف آیفون ایکس یک لنز تکی 12 مگاپیکسلی است، می تواند ویدیوهایی با کیفیت 4K و 1080p ضبط کند.

در گلکسی اس 8، دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی هست که قابلیت تشخیص چهره 2 بعدی دارد.

میزان قدرت باتری آیفون ایکس هنوز مشخص نشده است ولی بر اساس گفته های مسئولین این شرکت، باتری آیفون ایکس دو ساعت بیشتر از باتری آیفون 7 دوام دارد. همچنین شارژ بیسیم نیز برای نخستین بار، در آیفون ایکس دیده می شود.

باتری گلکسی اس 8 حدود 3000 میلی آمپر قدرت داشته و از فناوری شارژ بیسیم و شارژ سریع پشتیبانی می کند و در صورت اینکه کامل شارژ شود، تا یک روز می توان از آن استفاده کرد.

از نظر قیمت

آیفون ایکس با 64 گیگابایت حدود 1000 دلار و با 256 گیگابایت حافظه داخلی، حدود 1150 دلار قیمت دارد در حالی که گلکسی اس 8 را می توان با هزینه ای بالغ بر 725 دلار با کمتر در بازار پیدا کرد.

خلاصه

هر دو گوشی دارای تفاوت ها و شباهت های زیادی هستند که نمی توان برتری یکی را بر دیگری ثابت کرد بنابراین با مطالب گفته شده، خودِ شما هستید که در مورد بهتر بودن هر کدام از آنها تصمیم گیری می کنید.


منبع: techradar.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38666 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت‌گذر تاریخ خبر: 1396/06/25 تعداد مشاهده: 2506
سافت گذر