کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316136 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بررسی سایت‌های خرید ارزان کالاهای اورجینال از شایعه تا واقعیت

این روزها مردم ترجیح می‌دهد بسیار از کالاهای مورد نیاز خود را بصورت اینترنتی تهیه کنند.

تقریبا همه ما تجربه یک خرید اینترنتی را داشته‌ایم. امروزه با گسترش ارتباطات؛ هر ساعت مردم بیشتری نسبت به قبل ترجیح می‌دهند کالای خود را بدون مراجعه حضوری و گشت و گذار چند ساعته در سطح شهر، با خستگی‌های زیاد و دست و پنجه نرم کردن با ترافیک و مشکلات آن؛ به صورت اینترنتی و تنها با چند کلیک سفارش دهند.
 
 بررسی سایت‌های خرید ارزان کالاهای اورجینال

در ادامه سری مقالات تحلیلی سایت‌های مختلف، امروز سایتی را مورد بررسی قرار می‌دهیم که با شیوه فعالیتش توجه خیلی از کاربران رو به خودش جلب کرده است.

گلدتگ، یک اصطلاح ساده

گلدتگ، اصطلاحی ساده است که به بازار خرید و فروش اینترنتی تزریق شده و به همه کاربران این امکان را می‌دهد تا به واسطه زمان سفارش، یک تخفیف باورنکردنی روی محصول یا خدمات دریافت کنند..

اشتباه نکنید! در مورد یک تخفیف کوچک صحبت نمی‌کنیم، در مورد یک اتفاق خاص صحبت می‌کنیم که توسط آن می‌توانیم از خرید پوشاک، کیف و کفش، لوازم آشپزخانه، خرید گجت دیجیتال، تا رزرو نوبت دکتر و حتی سالن زیبایی را با تخفیفی ۹۰ درصدی، نسبت به قیمت واقعی آن در سطح شهر خریداری کنیم؛ آنهم اینترنتی.

اساس کار سایت تخفیف گروهی گلدتگ چیست و چگونه می‌توان به آن اعتماد کرد؟

برای ما هم مثل شما سوال شد که اساس کار این مجموعه چیست؟ جالب است بدانید که گلدتگ یک سایت تخفیف گروهی شناخته شده، برای بسیاری از تولیدکنندگان، واردکنندگان و مراکز خدماتی هست که  صاحبان مشاغل حاضر هستند کالا یا خدماتشان را برای آنکه فروش بیشتر و معرفی بهتری داشته باشند، با تخفیف بسیار بالایی روی سایت گلدتگ قرار دهند.

نظرات واقعی کاربران، یکی از امتیازات گلدتگ

در میان  سایت‌های مطرح در این حوزه که کاربران زیادی دارند، بدون شک گلدتگ تنها مجموعه‌ای هست که تمام کامنت‌ها را با صرف زمان و انرژی زیاد بطور کامل پاسخ می‌دهد.

نظر یک کاربر در مورد این مجموعه بسیار زیباست: «من به اندازه کافی با ایده گلدتگ حس رضایت داشتم ولی زمانی که ابعاد جدید ماجرا را فهمیدم، واقعا شوکه شدم. تهیه کنندگان مجموعه طوری معادلات را تنظیم کردند که از هر خرید، بدون اینکه من هزینه بیشتری بپردازم، به‌صورت خودکار درصدی به امور خیریه اختصاص داده میشود. جالب‌تر از آن، اینکه این مبلغ به صورت عمومی در بالای سایت درج شده تا همه کاربران آن را مشاهده کنند.»

نمونه‌هایی از محصولات و قیمت‌های آنها بعد از تخفیف‌های گلدتگ


در گشت و گذاری که در سایت گلدتگ داشتیم، محصولات زیادی را مشاهده کردیم. تنوع محصولات بالاست و این تنوع، یک نکته مثبت برای بازدیدکنندگان و خریداران محسوب می‌شود زیرا می‌توانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

گجت‌های دیجیتالی، کیف و کفش، عینک، عطر و ادکلن، زیور آلات، مانتو و روسری، لوازم آشپزخانه، لوازم سفر و هر چیزی که در زندگی روزمره با آن سر و کار داریم، را میتوانید در گلدتگ با یک پیشنهاد قیمت هیجان انگیز تهیه کنید.

از بهترین پیشنهادات گلدتگ که تنوع محصولی بسیار زیادی هم دارد، میتوانیم به پیراهن‌های مردانه اشاره کنیم. یعنی کاربران می‌توانند با خیال راحت، خرید پیراهن خودشان را از گلدتگ انجام دهند، با مدل‌های زیاد راهنمای سایز دقیق و قیمت‌های مناسب.
 
 بررسی سایت‌های خرید ارزان کالاهای اورجینال

در نمونه دیگری از محصولات گلدتگ، یک محصول بسیار کارآمد را  دیدیم که تقریبا خیلی از ما در روز به آن نیاز داریم. ساعت هوشمند! بله ساعت‌های هوشمند در حال تبدیل شدن به یکی از پراستفاده‌ترین گجت‌های دیجیتالی در ایران هستند.

گلدتگ در یکی از پیشنهادات خودش یک نمونه از ساعت هوشمند Smart Watch را به کاربران پیشنهاد داده که قیمت آن در بازار حدود ۱۹۰ تا ۲۰۰ هزار تومان هست. تا اینجا چیز شگفت انگیزی وجود ندارد اما قسمت شگفت‌انگیز این پیشنهاد، قیمتی است که گلدتگ به کاربرانش ارائه داده است!  ۵۸ هزار تومان! بله! در این پیشنهاد کاربران میتواند این ساعت هوشمند را با ۷۱ درصد تخفیف و با قیمت نهایی ۵۸ هزار تومان تهیه کند. موضوع خیلی جالب‌تر استقبال کاربران از این پیشنهاد بوده که باعث شده در مدت کوتاهی  ۴۵۸۸ عدد از این ساعت هوشمند به فروش برسد. تیم بررسی ما در بهت فرو رفته است!

محصول دیگری که همه آقایان دغدغه خرید آن را دارند، خرید کفش هست. در یک پیشنهاد دیگر از گلدتگ، کفش مردانه هشت ترک Clarks به کاربران پیشنهاد شده است. قیمت اصلی این کفش در بازار ، حدود ۱۱۰ هزار تومن هست که کاربران گلدتگی با ۶۸ درصد تخفیف واقعی، میتوانند این کفش را با ۳۵ هزار تومان بخرند. در زمان این پیشنهاد، ۱۳۹۸ کفش از سایت خریداری شده و نظرات همه کاربران در پائین صفحه قابل مشاهده بود.

هزینه ارسال استثنایی با یک ویژگی منحصربه‌فرد

در همه سایت‌های فروشگاهی آنلاین، مساله ارسال و هزینه آن برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است. اکثر سایت‌های فروشگاهی آنلاین، هزینه ارسال بالایی دارند و تنها اگر مبلغ سفارش شما بیشتر از رقم مشخصی باشد (معمولا ۱۰۰ هزار تومان) ارسال سفارش شما رایگان خواهد بود.

اما در گلدتگ کالاهایی با پائین‌ترین قیمت‌ها وجود دارند که شما میتوانید پس از ثبت نهایی خرید، با پائین‌ترین قیمت ارسال، کالاها را تحویل بگیرید. هزینه ارسال کالاها در تهران فقط ۳۵۰۰ تومان هست. همچنین می‌توانید همه خریدهای خودتان که در طول یک ماه انجام داده‌اید را با هزینه ۳۵۰۰ تومانی، درب منزل دریافت کنید.

سایر امکانات و ویژگی‌ها

طی بررسی‌هایی که از سایت گلدتگ داشتیم، به امکانات دیگری هم رسیدیم که دانستن این موارد به شما کمک می‌کند تا با خیالی آسوده و با چند کلیک، خرید خودتان را با قیمتی بسیار پائین‌تر از بازار انجام بدهید.

پشتیبانی کامل قبل، هنگام و بعد از خرید

نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیک

عکس‌های واقعی از محصولات

ضمانت عدم تطابق کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا و عودت وجه ظرف ۴۸ ساعت

برای ورود به گلدتگ و عضویت در آن کافی است، وارد سایت گلدتگ شوید و ایمیل و شهر خودتان را وارد کنید تا به دنیای گلدتگ وارد شوید و هر روز هیجان انگیزترین تخفیف‌ها را دریافت کنید: www.goldtag.net

امیدواریم در این مقاله از سری مقالات بررسی و نقد سایت‌ها توانسته باشیم، اطلاعات مفیدی را به شما ارائه کنیم
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38714 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1396/06/28 تعداد مشاهده: 2113
کلید واژه ها:
سافت گذر