کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316166 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کسب‌ و کار تراشه‌ توشیبا به یک گروه مالی فروخته شد

سرانجام ماجرای عجیب فروش کسب‌وکار تراشه‌‌ی توشیبا، با معرفی یک گروه مالی به‌عنوان خریدار به پایان رسید. رقم این معامله ۱۸ میلیارد دلار اعلام شده است.

کسب‌ و کار تراشه‌ توشیبا به یک گروه مالی فروخته شد

برای مدت‌های طولانی، ماجرای فروش کسب‌وکار تولید تراشه‌‌ی شرکت ژاپنی توشیبا به یک موضوع دراماتیک تبدیل شده بود و خبرهای زیادی در مورد آن به گوش می‌رسید؛ اما پایان این داستان با یک خبر غافلگیرکننده به پایان رسید.

درحالی‌که در بین خریداران شاهد اسامی‌ مختلفی بودیم و شرکت وسترن‌دیجیتال نیز به‌عنوان یکی از سهام‌داران توشیبا در فرآیند فروش واحد تولید تراشه‌های این شرکت سنگ‌اندازی می‌کرد، سرانجام تجارت مذکور به یک گروه خصوصی تحت رهبری بِین کپیتال واگذار شد. رقم این معامله ۱۸ میلیارد دلار اعلام شده است و توشیبا انتظار دارد فرایند واگذاری واحد تولید تراشه‌های این شرکت بدون هیچ مشکل قانونی انجام شود.

۱۸ میلیارد دلار رقم بالایی به نظر می‌رسد؛ اما در خبرها داشتیم که شرکت فاکسکان پیشنهاد ۲۸ میلیارد دلاری ارائه کرده است و در پی آن حمایت شرکت‌های بزرگی چون آمازون و اپل وجود دارد. پرواضح است که برای توشیبا، رقم معامله عامل اصلی نبود و این برند دغدغه داشت که بخش تراشه‌های خود را به یک شرکت خارجی نفروشد. شاید بین آمریکایی باشد؛ اما گروه تحت هدایت آن شامل شرکت‌های ژاپنی است. این اقدام توشیبا باعث می‌شود یک تجارت کلیدی در اختیار شرکت‌های خارجی رقیب که در حوزه‌ی فناوری فعالیت می‌کنند، نیافتد.

از طرفی این تصمیم توشیبا جنبه‌های مثبت دیگری هم دارد. معمولا گروه‌ها و شرکت‌های خصوصی تمایل بیشتری برای سرمایه‌گذاری دارند و شاید تصمیم توشیبا مبنی بر سوددهی و بازده زیاد در کوتاه‌مدت بوده است. البته ممکن است با این اوصاف قیمت‌ها افزایش پیدا کنند و در نتیجه با افزایش قیمت گوشی‌های هوشمند و حافظه‌های اس‌اس‌دی روبه‌رو شویم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38768 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/07/01 تعداد مشاهده: 1433
سافت گذر