کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316262 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ درصدد تولید هدست واقعیت ترکیبی مبتنی بر ویندوز است

گزارش‌ها نشان از این دارند که سامسونگ درصدد توسعه‌ی یک هدست واقعیت ترکیبی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز مایکروسافت است.

سامسونگ درصدد تولید هدست واقعیت ترکیبی مبتنی بر ویندوز است

مایکروسافت در نظر دارد ماه آینده‌ی میلادی چند هدست واقعیت ترکیبی مبتنی بر پلتفرم ویندوز راهی بازار کند؛ حال آنکه آخرین گزارش‌ها نشان از این دارند که کمپانی کره‌ای سامسونگ نیز در پی تولید هدست واقعیت ترکیبی ویندوز خود است. حساب کاربری WalkingCat تصاویری فاش کرده که بنا بر اطلاعات ارائه‌شده، منتسب به این هدست واقعیت ترکیبی مبتنی بر ویندوز است. به نظر می‌رسد این هدست واقعیت ترکیبی از وجود سنسوری برای شناسایی حرکت در ۶ جهت همچون سایر هدست‌های ویندوزی توسعه‌یافته بهره ببرد.

هدست واقعیت ترکیبی ویندوزی سامسونگ
هرچند تصاویری از این هدست واقعیت ترکیبی فاش شده است؛ اما اطلاعات چندانی از آن در دست نیست. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، به نظر می‌رسد هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ از وجود یک هدفون ساخت AKG به‌صورت پیش‌فرض بهره می‌برد. از این نظر هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ را باید مشابه هدست ریفت وی آر آکیولس بدانیم. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که به نظر می‌رسد سامسونگ در نظر دارد این هدست واقعیت ترکیبی را با بهره‌گیری از کنترلرهای مایکروسافت همراه کند. مایکروسافت هفته‌‌ی بعد مراسمی برای ارائه‌ی اطلاعات در مورد سیستم واقعیت ترکیبی خود برگزار خواهد کرد که احتمالا هدست سامسونگ نیز بخشی از این مراسم را به خود اختصاص خواهد داد.

هدست واقعیت ترکیبی ویندوزی سامسونگ
مایکروسافت در نظر دارد هدست‌های واقعیت ترکیبی ویندوزی را قبل از به‌روزرسانی کریترز پاییزی که در تاریخ ۲۵ مهرماه منتشر می‌کند، طی مراسمی در ۱۱ مهرماه رونمایی کند. اولین هدست متعلق به ایسر است و با قیمت ۲۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد. اچ‌پی نیز هدستی با کنترلرهای مایکروسافت با قیمت ۴۵۰ دلار راهی بازار خواهد کرد. دل و لنوو نیز هدست‌های واقعیت ترکیبی خود را با قیمت ۳۴۹ دلار عرضه می‌کنند. در این بین هرچند ایسوس نیز هدست خود با طراحی چندضلعی را معرفی کرده است؛ اما هدفی برای عرضه این هدست تا بهار سال ۲۰۱۸ ندارد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38828 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/07/05 تعداد مشاهده: 1901
سافت گذر