کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316131 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل آیفون 2019 را با قلم لمسی عرضه می‌کند

ظاهرا پرچمدار سال ۲۰۱۹ اپل قرار است به قلم لمسی (استایلوس) مجهز باشد.

اپل آیفون 2019 را با قلم لمسی عرضه می‌کند

بر اساس گزارش‌های جدید، مهندسان اپل در حال کار روی آیفونی هستند که قرار است به قلم لمسی مجهز باشد و گفته می‌شود که تاریخ عرضه‌ی آن برای سال ۲۰۱۹ یا بعد از آن تنظیم شده است.

ظاهرا اپل مدتی است با دو شرکت سازنده‌ی قلم لمسی وارد مذاکره شده است تا با آن‌ها قراردادی پنهانی امضا کند. شایعات حاکی از آن هستند که این کمپانی قصد دارد به جای استفاده از مدل رزونانس الکترومغناطیسی، از مدل ابر خازن قلم‌های لمسی برای آیفون جدیدش استفاده کند. در صورتی که اپل بخواهد در آیفون ۲۰۱۹ از قلم لمسی استفاده کند، باید به موازات آن از یک پردازنده قدرتمند رونمایی کند؛ پردازنده‌ای که بتواند به‌خوبی امکان نوشتن با قلم لمسی را فراهم کند.

فردی که نخواسته هویتش فاش شود در این باره گفته است:

اپل تا حد زیادی به علت نبود یک پردازنده‌ی قدرتمند در گوشی جدید آیفون ۱۰، مجبور بود از قرار دادن برخی عملکردهای لمسی در این گوشی صرف نظر کند.
 اپل پنسل اکنون با آیپد پروهای اپل به‌خوبی کار می‌کند؛ اما انتظار نمی‌رود که این کمپانی از همین قلم برای آیفون ۲۰۱۹ استفاده کند؛ چرا که اندازه‌ی اپل پنسل برای آیفون بسیار بزرگ است. 

استیو جابز، مؤسس فقید اپل، بارها نشان داده بود که به شدت با ایده‌ی استفاده از قلم لمسی در آیفون مخالف است و شاید اگر او هم‌اکنون زنده بود، هرگز شاهد انتشار چنین خبری نمی‌بودیم. جابز یک‌ بار در سال ۲۰۰۷ در نکوهش دیگر گوشی‌ها گفته بود که «استفاده از قلم استایلوس کاری بسیار ناشیانه است». 

استفاده از قلم لمسی در  گوشی هوشمند قبلا روی سری نوت گوشی‌های سامسونگ گلکسی امتحان شده و نتیجه‌ی بسیار مثبت و خوبی داشته است. هر یک از مدل‌های گلکسی نوت یک استایلوس که از بدنه بیرون زده‌ بود داشتند و می‌توان انتظار داشت که اپل نیز چنین رویکردی برای آیفون ۲۰۱۹ پیش بگیرد. اپل در آیفون ۱۰ فضای داخلی بیشتری نسبت به آیفون‌های قدیمی ایجاد کرد و اگر شایعات درست باشند، پرچمدار بعدی‌اش قرار است نمایشگری ۶.۴۶ اینچی و طبعا فضای داخلی بیشتری برای قرار دادن قلم لمسی داشته باشد. 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39067 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/07/22 تعداد مشاهده: 1694
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر