کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رندرهای جدید از گوشی پرچمدار نوکیا 9 با طراحی بدون لبه

به‌تازگی، رندرهای جدیدی از گوشی پرچمدار نوکیا ۹ به‌دست آمده است که این مدل را با نمایشگر لبه منحنی به نمایش می‌گذارد.

رندرهای جدید از گوشی پرچمدار نوکیا 9 با طراحی بدون لبه

شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال پس از عرضه گوشی پرچمدار نوکیا ۸، تصمیم دارد تا مدل رده‌بالای دیگری را با برند «نوکیا» به بازار عرضه کند که در شایعات با نام نوکیا ۹ به آن اشاره شده است. به‌تازگی، تصاویر رندری جدید از گوشی پرچمدار نوکیا ۹ به‌دست آمده است که طراحی این مدل را به نمایش می‌گذارد.

گوشی نوکیا ۹ قرار است حاشیه‌های کم‌تری نسبت به نوکیا ۸ داشته باشد؛ حذف حاشیه‌های اضافی از اطراف صفحه‌نمایش به یک روند مرسوم در میان سازندگان مبدل شده است و به همین جهت پرچمداران جدید اپل و گوگل از جمله آیفون ۱۰ و پیکسل ۲ ایکس‌ال، با حاشیه‌های باریک عرضه خواهند شد.

تصاویر رندری جدید که از گوشی پرچمدار نوکیا ۹ به دست آمده است، تأیید می‌کند که این مدل نمایشگر لبه منحنی خواهد داشت؛ همچنین در پنل پشتی گوشی نیز شاهد انحنا خواهیم بود که به جای‌گیری بهتر نوکیا ۹ در دست کمک خواهد کرد.

در تصاویر جدید به‌دست آمده، درگاه یواس‌بی تایپ سی در لبه‌های پایین نمایشگر جلب‏‌توجه می‏‌کند و همچنین حسگر اثرانگشت نیز به پشت گوشی انتقال یافته است؛ با توجه به حذف حاشیه‌های اضافی در نوکیا ۹، شرکت سازنده ناچار شده است تا سنسور اثرانگشت را به پنل پشتی و زیر دوربین اصلی انتقال دهد. در گوشی پرچمدار نوکیا ۸ که در اطراف نمایشگر حاشیه‌های زیاد وجود دارد، سنسور نمایشگر با دکمه‌ی فیزیکی Home در حاشیه پایین صفحه‌نمایش ادغام شده است.  

نوکیا 9
در لبه‏‌های پایین گوشی پرچمدار نوکیا ۹، همچنین بلندگوهای اصلی گوشی جای خواهد گرفت. جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در برخی از گوشی‌های پرچمدار امسال مانند شیائومی می ۶، آیفون ۱۰ (iPhone X) و پیکسل ۲ ایکس‌ال حذف شده بود. با این‌حال، گوشی نوکیا ۸ به عنوان پرچمدار ۲۰۱۷ شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال با جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون همراه شده است؛ هرچند به‌نظر می‌رسد که عمر جک هدفون در میان پرچمداران نوکیا کوتاه خواهد بود و نوکیا ۹ به عنوان گوشی جدید اچ‌ام‌دی گلوبال، فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری صدا باشد.

نوکیا 9
به همراه رندرهای تازه منتشر شده از گوشی پرچمدار نوکیا ۹، همچنین ابعاد آن نیز اعلام شده است. براساس اطلاعات ارائه شده، طول گوشی پرچمدار نوکیا ۹، ۱۴۰.۹ میلی‌متر خواهد بود و عرض آن نیز ۷۲.۹ میلی‌متر است. گوشی پرچمدار جدید اچ‌ام‌دی گلوبال، همچنین ۷.۵ میلی‌متر ضخامت دارد که ضخامت آن کم‌تر از نوکیا ۸ خواهد بود. با اینکه ضخامت گوشی نوکیا ۹ کم است اما به‌نظر می‌رسد که بیرون‌زدگی دوربین، باعث شود تا ضخامت این مدل بدون لبه به ۸.۹ میلی‌متر افزایش پیدا کند.

نوکیا 9
در رابطه با سایر مشخصات گوشی پرچمدار نوکیا ۹ می‌تون گفت که این مدل به نمایشگر ۵.۵ اینچی Quad HD مجهز خواهد شد. شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال، این مدل را به چهار گیگابایت رم مجهز کرده است؛ هرچند در برخی از گمانه‌زنی‌ها، اشاره می‌شود که پرچمدار جدید نوکیا ۹ با شش یا حتی هشت گیگابایت رم راهی بازار خواهد شد.

نوکیا 9
شرکت سازنده، این گوشی را در دو نسخه با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه عرضه خواهد کرد و به احتمال زیاد، نوکیا ۹ به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام مجهز می‌شود؛ چیپ‌ست بر مبنای لیتوگرافی ‍۱۰ نانومتری توسعه یافته است و از هشت هسته‌ی پردازشی اختصاصی کریو ۲۸۰ استفاده می‌کند. از آنجایی‌که نوکیا ۹ یک گوشی پرچمدار بدون لبه خواهد بود، انتظار داریم این مدل قدرت‌مندترین و متفاوت‌ترین محصول ارائه شده با برند نوکیا باشد. در گزارشی که مدتی پیش منتشر شد، مشخص شده بود که گوشی‌های ارزان‌قیمت نوکیا ۲، میان‌رده نوکیا ۷ و پرچمدار نوکیا ۹ در اوایل سال آینده معرفی خواهند شد. شرکت اچ‌ام‏‌دی گلوبال نیز مدتی پیش تأیید کرد که نسخه بزرگ‌تر گوشی نوکیا ۸ را به بازار عرضه می‏‌کند. 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39073 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/07/22 تعداد مشاهده: 2404
سافت گذر