کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316161 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امتیاز ۹۷ DxOMark به عملکرد دوربین هواوی میت 10

به‌تازگی هواوی از تلفن‌هوشمند میت ۱۰ پرو رونمایی کرده که درست مانند اکثر پرچمداران سال ۲۰۱۷، از دوربین دوگانه بهره می‌برد. حال DxOMark عملکرد این دوربین را بررسی و نمره‌ی عالی ۹۷ را به‌ آن داده است.

امتیاز ۹۷ DxOMark به عملکرد دوربین هواوی میت 10

هواوی میت ۱۰ پرو تلفن‌هوشمندی است که رویای عشاق عکاسی را تحقق می‌بخشد. دوربین دوگانه‌ای که با همکاری لایکا (Leica) برای این دستگاه توسعه داده شده، از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی برای تصاویر رنگی و یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی برای تصاویر تک‌رنگ یا همان مونوکروم بهره می‌برد. در بررسی‌ای که DxOMark از کارایی این دوبین انجام داده، میت ۱۰ پرو موفق شده به امتیاز ۹۷ دست پیدا کند. به‌گفته‌ی کارشناسان DxOMark، این امتیاز میت ۱۰ پرو را تنها با فاصله‌ی بسیار اندکی از گوشی گوگل پیکسل ایکس‌ال ۲، در مقام دوم قرار می‌دهد.

مشخصات کلیدی دوربین هواوی میت ۱۰ پرو (Huawei Mate 10 Pro):

دوربین دوگانه با سنسور رنگی ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تک‌رنگ ۲۰ مگاپیکسلی
گشودگی دیافراگم ۱.۶ در هر دو لنز
امکان بزرگ‌نمایی ۲ برابری بدون افت کیفیت
فوکوس خودکار لیزری با امکان تشخیص فاز
فلش ال‌ای‌دی دوگانه
فیلمبردای با وضوح ۲۱۶۰p با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه / ۱۰۸۰p با نرخ ۳۰ یا ۶۰ فریم بر ثانیه
برای انجام این آزمون،‌ مهندسان DxOMark‌ نزدیک به ۱۵۰۰ عکس گرفته و آن‌ها را مورد بررسی قرار داده‌اند. همچنین برای بررسی قابلیت فیلمبرداری این گوشی، نزدیک به ۲ ساعت فیلم در شرایط محیطی کنترل‌شده، نور طبیعی داخل ساختمان و شرایط طبیعی در فضای آزاد، ضبط شده است.

خلاصه آزمایش
تجربه‌ی عکاسی با هواوی میت ۱۰ پرو عالی است. زیرا امتیازی که این دستگاه توانست کسب کند، امتیاز فوق‌العاده ۱۰۰‌ است که به امتیاز گلکسی نوت ۸ برابری می‌کند. نقطه قوت‌های کلیدی دوریبن این دستگاه نوردهی مناسب آن، مخصوصا در محیط‌های داخلی است. همچنین گشودگی بالای دیافراگم این دستگاه باعث شده تا افکت بوکه‌ی ملایم اما جذابی را در عکس‌ها ایجاد کند که جنبه‌ی مصنوعی بسیاری کمی را دارد. به‌علاوه، عملکرد فوکوس خودکار این دستگاه نیز در جایگاه خوبی قرار دارد. از لحاظ فیلمبرداری نیز دوربین میت ۱۰ پرو در وضعیت خوبی قرار دارد و توانسته زیرامتیاز ۹۱ را کسب کند. فوکوس خودکار در ثبت فیلم نیز عملکردی سریع و دقیق دارد، از این‌رو با نویز کمی در فیلم‌ها روبرو هستیم.

نور روشن
ثبت تصاویر خارج از محیط‌های داخلی یا در شرایط نوری روشن، با نوردهی مناسبی همراه است. حتی در صحنه‌هایی که تضاد رنگ زیادی را در آن شاهد هستیم، تفکیک رنگ مناسب و حفظ جزئیات به‌خوبی قابل مشاهده است. ناپایداری‌های گاه‌ و‌ بی‌گاه نوردهی بعضی اوقات قابل‌توجه است؛ مخصوصا هنگامی که در حال ثبت عکس‌های متوالی در شرایط نوری زیاد هستید، این کاهش نوردهی واضح است.

نمونه تصویر میت ۱۰ پرو
میت ۱۰ پرو سعی در ارائه‌ی رنگ‌های گرم دارد. البته در این راه هواوی توانسته تعادل رنگ سفید را نیز حفظ کند.

تعادل رنگ سفید به‌طور کلی دقیق و ثابت در میان فریم‌های متفاوت، ثابت است. البته در عکس‌هایی که در محیطی بیرونی و زیر نور طبیعی ثبت شده، می‌توان در برخی جاها گرم‌بودن رنگ‌ها را تشخیص داد اما همان‌طور که گفته‌ شد، این موضوع تنها بر نقاط خاصی از تصویر تاثیر می‌گذارد. دربرخی مواقع عدم رندرگیری مناسب از رنگ‌ها باعث می‌شود که شاهد رنگ‌های اشباع شده باشیم. برای نمونه رنگ قرمز در محیط‌های بیرونی به رنگ صورتی تمایل دارد. غیر از موارد فوق، بافت‌ها و جزئیات درون تصویر در شرایط نور روز به‌خوبی نمایش داده می‌شوند.

شرایط نوری کم و استفاده از فلش
دریافت نور توسط لنز میت ۱۰ پرو، چه در محیط‌های داخلی و چه در شرایط نوری کم، عملکرد عالی‌ای را از خود برجای می‌گذارد. این دستگاه در محیط‌های داخلی توانایی خود برای نمایش رنگ‌های گسترده و پویا را به خوبی نشان می‌دهد. برای نمونه در تصویر زیر می‌توانید به‌راحتی نور کم داخل ساختمان و نور زیاد که در پشت پنجره قرار دارد، مشاهده کنید.

نمونه تصویر میت ۱۰ پرو
در تصویر بالا به راحتی می‌توان عدم تاثیر منفی نور خارج از ساختمان بر محیط‌ داخلی را مشاهده کرد. تعادل در نمایش رنگ‌ها در این تصویر به خوبی قابل مشاهده است.

تثبیت بافت در محیط‌های داخلی مشهود است و تنها در شرایط بسیار کم‌نور شاهد از بین‌رفتن کیفیت بافت‌ها می‌شود. البته عکس‌برداری در حین حرکت کمی برای میت ۱۰ چالش برانگیز است. بنابراین اگر قصد ثبت چنین تصاویری دارید، بهتر است اول از ظرایط نوری مناسب اطمینان حاصل کنید. تعادل رنگ سفید در شرایط کم‌نور هم دقیق است و گرم‌بودن رنگ‌ها در دلپذیرشدن عکس‌ها نقش به‌سزایی را بازی کرده است. علاوه بر موارد فوق، رندرگیری رنگ‌ها، به‌خصوص در محیط داخلی، اگرچه در شرایط فوق کم‌نور کمی اشباع‌شده به‌نظر می‌رسد، اما نتیجه‌ی نهایی بسیار قوی است. 

نمونه تصویر میت ۱۰ پرو
نمونه تصویر ثبت‌شده با فلش ال‌ای‌دی

برای بررسی عملکرد فلش دوگانه‌ی میت ۱۰ پرو، تصویر فوق را ثبت شده است. همان‌طور که در تصویر فوق هم می‌توان مشاهده کرد، رنگ سفید در تعادل مناسبی قرار دارد و نور فلش توانسته پوشش شایسته‌ای از تصویر داشته باشد. البته استفاده از فلش در شرایط بسیار کم‌نور، ضعف‌های خود را نیز دارد. برای نمونه اگر به گوشه‌های تصویر نگاه کنید، نویزهایی را مشاهده خواهید کرد که به‌دلیل کمبود نور کافی ایجاد شده است.

عملکرد بزرگ‌نمایی و افکت بوکه
میت ۱۰ پرو برای بزرگ‌نمایی تصاویر از سنسور تک‌رنگ ۲۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. هواوی برعکس اپل و سامسونگ که برای گوشی‌های خود از زوم اپتیکال استفاده می‌کنند، تصمیم به استفاده از راه‌حل دیجیتالی گرفته است. از همین‌رو کیفیت تصاویر در مقایسه با آیفون ۸ پلاس و نوت ۸، در درجه‌ی پایین‌تری قرار دارد؛ اگرچه این تفاوت کیفیت قابل‌توجه نیست. اگر تصمیم‌ بگیرید که بیش‌از ۲ برابر بر روی سوژه‌تان زوم کنید، کم‌کم آثار نویز در گوشه‌های اشیا هویدا می‌شود.

عملکرد دوربین میت ۱۰ هواوی
تصویر ثبت شده با هواوی میت ۱۰

عملکرد دوربین آیفون ۸ پلاس
تصویر ثبت شده با آیفون ۸ پلاس

به‌لطف دیافراگم بزرگ‌تر میت ۱۰ پرو و سنسور دوگانه‌، اکنون این گوشی توانایی ثبت تصاویر بوکه را نیز دارد. عملکرد این بخش در مقایسه با حالت پرتره آیفون ۸ پلاس کمی‌ بهتر به نظر می‌آید. میت ۱۰ برای ثبت تصاویر بوکه دیگر اشیا موجود در تصویر را نیز تشخیص می‌دهد، از این‌رو تصویر خالص‌تر و متمرکزتر به‌نظر می‌رسد. با این حال در بررسی دوباره، برخی مواقع نشانه‌هایی از تصنعی‌بودن دیده می‌شود.

عملکرد فیلمبرداری
در بخش فیلمبرداری میت ۱۰ پرو توانسته عملکرد مناسبی را از خود برجای بگذارد. نویز کم، رنگ‌های دلپذیر و دقت در نمایش رنگ سفید همگی گواهی بر این مدعا هستند. فوکوس خودکار این دستگاه بسیار دقیق و سریع کار می‌کند، از این‌رو حرکات سوژه در مواقع فوکوس، به‌خوبی دنبال می‌شود. البته نکات منفی‌ای هم در این بخش وجود دارد، برای نمونه،‌ در تمام شرایط نوری کیفیت بافت‌ها پایین است. همچنین در زیر نور تنگستن،‌ رنگ نارنجی در تصویر مشاهده می‌شود. همچنین در صحنه‌هایی که تضاد رنگ بالایی وجود دارد، گاهی اوقات شاهد رنگ‌های اغراق‌آمیز هستیم، اما با تمام این اوصاف، شاهد عملکردی ثابت در این زمینه هستیم.

در ادامه می‌توانید جزئیات نمرات میت ۱۰ پرو در آزمایش‌های DxOMark را مشاهده کنید.
نمره‌ی میت ۱۰ هواوی
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39167 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/07/29 تعداد مشاهده: 1822
سافت گذر