کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316109 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

چگونه گوشی گم شده یا سرقت شده اندرویدی را پیدا کنیم؟

آخر هفته با دوستان‌تان بیرون رفته‌اید. بعد از چند ساعت در راه بازگشت به‌خانه، دست خود را داخل جیب می‌کنید تا گوشی‌تان را دربیاورید. ولی خبری از گوشی نیست. این بدترین اتفاق ممکن است. گوشی را کجا جا گذاشتید؟ سینما؟ رستوران؟ داخل تاکسی؟ اما غصه نخورید. با خواندن مقاله زیر می‌توانید امیدوار به‌بازگشت گوشی خود باشید.

چگونه گوشی گم شده یا سرقت شده اندرویدی را پیدا کنیم؟

کاربران اپل می‌توانند از "Find My iPhone" استفاده کنند. اما آیا گزینه "Find My Android" برای اندرویدی‌ها وجود دارد؟ خوشبختانه، ابزار جدیدی به‌نام "Find My Device" وجود دارد که در بخش Google Play Protect قابل دریافت است. با استفاده از این ابزار، می‌توانید امیدوار باشید که با ردگیری گوشی، دستگاه‌تان را پیدا کنید.

با قابلیت "Find My Device" حتی اگر این اپ را روی گوشی گم‌شده‌تان نصب نکرده باشید هم امکان ردیابی آن وجود دارد. برای این منظور از یکی از سه روش زیر استفاده کنید:

از طریق کامپبوتر: از طریق کامپیوتر به‌اینترنت وصل شوید و کروم را باز کنید. حتما باید وارد اکانت گوگل خود شوید. در نوار آدرس کروم عبارت "where is my phone" را تایپ کنید. گوگل بعد از جستجو یک پنجره کوچک Find My Device بارگزاری می‌کند. روی بخش Sign In کلیک کنید. با این کار سایت Find My Device باز می‌شود و به‌سرعت شروع به‌ردگیری دستگاه گم‌شده می‌کند.


از طریق گوشی اندروید: اگر یک گوشی یا تبلت اندرویدی دیگر دارید خیلی سریع اپلیکیشن Find My Device را نصب کنید. اگر گوشی خودتان است می‌توانید با یک ضربه وارد شوید، اما اگر از گوشی شخص دیگری استفاده می‌کنید می‌توانید به‌عنوان میهمان به‌برنامه لاگین کنید.


از طریق گوشی غیر اندروید: اگر گوشی اندروید در دسترس ندارید، در مرورگر هر گوشی که در اختیار دارید آدرس www.google.com/android/phone را تایپ و لاگین کنید. 


بعد از دسترسی به Find My Device با استفاده از یکی از سه روش فوق، از لیست بالای آن برای پیدا کردن گوشی گم‌شده استفاده کنید.


برنامه شروع به‌ردگیری می‌کند و در عرض چند ثانیه دستگاه را پیدا می‌کند. اطلاعاتی مانند زمان ردگیری شدن، شبکه متصل شده و موقعیت مکانی آن روی نقشه به‌شما نشان داده می‌شود. 

در قسمت پایین مکان دستگاه، یک‌سری گزینه‌های دیگر هم دیده می‌شود: Play Sound، Lock و Erase. گزینه Play Sound فقط زمانی معنی دارد که گوشی را داخل خانه گم کرده باشید. در این حالت، زنگ گوشی به‌مدت 5 دقیقه در بالاترین حد خود به‌صدا در می‌آید. دو حالت Erase و Lock برای مواقعی که گوشی واقعا گم شده کاربرد دارند.


برای اطمینان از امن بودن دیتا، با استفاده از دکمه "lock" به‌سرعت گذرواژه لاک اسکرین را فعال کنید. حتی می‌توانید یک پیام تشکر هم روی صفحه بگذارید.


با این روش، دستگاه پشت گذرواژه‌ای که تعیین کرده‌اید قفل می‌شود و پیام‌تان با حروف بزرگ در بالای صفحه درج می‌شود. در زیر آن هم دکمه "Call Owner" (با مالک تماس بگیرید) قرار دارد.

اما اگر هیچ امیدی به بازگشت گوشی ندارید می‌توانید با دستور "erase" تمام اطلاعات را پاک کنید. به‌این ترتیب، دستگاه به حالت اولیه کارخانه تولید کننده بازمی‌گردد و تلاش می‌کند تا تمام اطلاعات کارت حافظه را پاک کند. البته، بسته به نسخه اندروید و شرکت تولید کننده، ممکن است در این راه موفق نشود. وقتی گوشی پاک شود، Android Device Manager از کار می‌افتد. در چنین حالتی باید با گوشی خداحافظی کنید. چون این‌جا، نقطه بدون بازگشت است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39410 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1396/08/17 تعداد مشاهده: 2446
سافت گذر