کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت راهنمایی رزومه نویسی لینکدین را به آفیس ۳۶۵ اضافه کرد

مایکروسافت از ساعاتی پیش قابلیت جدیدی را برای ساده‌سازی نوشتن رزومه در نرم‌افزار ورد آفیس ۳۶۵ اضافه کرد که از ویژگی‌های رزومه‌نویسی لینکدین بهره می‌برد. 

مایکروسافت راهنمایی رزومه نویسی لینکدین را به آفیس ۳۶۵ اضافه کرد

مایکروسافت قابلیت جدیدی را به نرم‌افزار ورد اضافه کرده است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن و بهره‌گیری از ویژگی‌های رزومه‌نویسی لینکدین، رزومه‌های خود را به‌راحتی و به شکل صحیح ایجاد کنند. این ویژگی از اطلاعات و داده‌های موجود در لینکدین بهره خواهد برد. برای مثال در قالب جدید رزومه‌نویسی که در ورد برای کاربران به نمایش درخواهد آمد، می‌توان انواع عناوین شغلی را مشاهده کرد که از لینکدین و حساب‌های کاربری موجود در این شبکه‌ی اجتماعی برگرفته شده است. مایکروسافت نام سرویس جدید را new Resume Assistant انتخاب کرده است. 

بنابر اطلاعات ارائه شده توسط مایکروسافت در سرویس جدید از قابلیت هوش مصنوعی برای پیشنهاد لغات صحیح به منظور داشتن تعریف درستی از توانایی‌ها و قابلیت‌های کاربران مبتنی بر اطلاعات موجود در حساب‌های کاربری موجود در لینکدین بهره گرفته خواهد شد. همچنین این قابلیت جدید حتی قادر است تا همزمان با نوشتن رزومه در صورت وجود گزینه‌های مرتبط، پیشنهادات کاری را نیز به کاربر نمایش داده یا مقالاتی را در رابطه با نکات رزومه‌نویسی نشان دهد. در واقع بهتر است قابلیت جدید ورد مایکروسافت را نه یک راهنمای صرف برای نوشتن رزومه، بلکه سرویسی برای یافتن بهترین و آخرین لغات کلیدی و عناوین ترندی خواند که در بازار کار بیش از سایر عبارات مورد جستجو قرار می‌گیرند. 

مایکروسافت مدعی است که بیش از ۸۰ درصد از رزومه‌هایی که در سراسر جهان آماده می‌شوند، با استفاده از نرم‌افزار ورد نوشته و ویرایش می‌شوند، از این‌رو به اعتقاد مایکروسافت این ویژگی می‌تواند کمک شایانی به کاربرانی کند که از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند. البته اضافه شدن این ویژگی به معنای حذف تمپلیت‌های رزومه‌ی موجود در ورد نیست و این تمپلیت‌ها همچنان در دسترس کاربران هستند. 

مایکروسافت پس از تصاحب لینکدین با پرداخت بیش از ۲۶.۲ میلیارد دلار، قابلیت‌های متعددی از لینکدین را به عاریه گرفته و در سرویس‌ها و نرم‌افزار‌های خود در اختیار کاربران قرار داده است. برای مثال در ماه آوریل مایکروسافت اعلام کرد که از داده‌های موجود در سرویس لینکدین در داینامیکس ۳۶۵ استفاده خواهد کرد. همچنین باید به بهره‌گیری از کارت‌های پروفایل لینکدین در آفیس ۳۶۵ نیز اشاره کرد. البته باید به این نکته اشاره کرد که این ویژگی برای تمام کاربران مایکروسافت در دسترس نخواهد بود و طی ماه‌های آینده شاهد امکان دسترسی عمومی به آن خواهیم بود. 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39432 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/08/19 تعداد مشاهده: 1988
سافت گذر