کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

مشخصات سونی اکسپریا H3213 با دوربین دوگانه فاش شد

دیروز مشخصات گوشی هوشمندی از سونی به نام H3212 Avenger در وب‌سایت جی‌اف‌ایکس‌بنچ رؤیت شد که احتمالا اولین مدل اکسپریا با دوربین دوگانه خواهد بود.
مشخصات سونی اکسپریا H3213 با دوربین دوگانه فاش شد

سونی از معدود سازندگان گوشی هوشمند است که هنوز به استفاده از دوربین‌های دوگانه روی نیاورده است. اما این رویه احتمالا با یک دستگاه میان‌رده به نام اکسپریا H3213 Avenger تغییر خواهد کرد. البته این نام، تنها اسم رمز گوشی محسوب می‌شود و احتمالا به‌عنوان دستگاهی از خانواده‌ی XA Ultra عرضه خواهد شد.

این گوشی در قسمت جلو از دوربینی دوگانه با سنسورهای ۱۶ و ۸ مگاپیکسل و قابلیت ضبط ویدئوی 4K برخوردار است. در قسمت پشت نیز یک دوربین با سنسور قابل توجه ۲۱ مگاپیکسل با امکان ضبط ویدئوی 4K برای آن در نظر گرفته شده است.

البته همان‌طور که مشاهده می‌شود، گوشی هوشمند بعدی سونی یک پرچم‌دار به‌حساب نمی‌آید. این گوشی از چیپ‌ست اسنپدراگون ۶۳۰ به همراه ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. این مشخصات قدرتمندی برای یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شود؛ با این حال این گوشی به قصد رقابت با پرچم‌داران سال آتی عرضه نخواهد شد.

در قسمت نرم‌افزار، اندروید اوریو به‌صورت پیش‌فرض روی این گوشی اجرا می‌شود. سونی از این منظر از بسیاری از رقبای خود یک گام جلوتر است.

Xperia H3213 GFX Bench
اکسپریا H3213 از نمایشگر ۶ اینچی با وضوح تصویر فول‌اچ‌دی بهره می‌برد. نسبت تصویر ۱۸:۹ از دیگر مواردی است که سونی همچنان اعتقادی به استفاده از آن ندارد؛ ولی این موضوع نیز احتمالا با مدل جدید دستخوش تغییر خواهد شد. نمایشگر و چیپ‌ست مشخص می‌کند که H3213 یک گوشی از خانواده‌ی XA خواهد بود. با این حال هنوز از تاریخ عرضه یا قیمت آن اطلاعی در دست نیست.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39506 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/08/24 تعداد مشاهده: 2829
سافت گذر