کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9159 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رشد دو برابری درآمد حاصل از بازی های Free to Play

پرداخت‌های درون برنامه‌ای خواسته گیمرها نیست ولی آیا ناشران می‌توانند سود فوق‌العاده آن را نادیده بگیرند؟

رشد دو برابری درآمد حاصل از بازی های Free to Play

در جدیدترین اخبار بازی، گزارشی که شرکت سوپر دیتا در رابطه با درآمدزایی بازی‌های ‌Free to Play منتشر کرده است، اطلاعات بسیار جالبی را در اختیار ما قرار می‌دهد. بر اساس این گزارش، درآمد حاصل از بازی‌های رایگان با پرداخت‌های درون برنامه‌ای روی کامپیوتر از رقم ۱۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۲ به مقدار قابل توجه ۲۲ میلیارد دلار در سال جاری میلادی رسیده است. این در حالی است که درآمد به‌دست آمده از فروش بازی‌های پی سی و کنسول‌ها روی هم رفته در همین بازه زمانی فقط ۳ میلیارد دلار افزایش داشته و از رقم ۵ میلیارد دلار به ۸ میلیارد دلار رسیده است.

کمپانی SuperData در این مورد می‌گوید:

فروش محتواهای اضافی به طرز جالبی از فروش خودِ بازی‌ها پیشی گرفته است و هیچ نشانه‌ای از کاهش این فاصله به وجود آمده دیده نمی‌شود.

در حال حاضر ناشران از محدود بودن بازار فروش بازی‌ها به روش سنتی آگاه هستند و سعی می‌کنند با کاهش دادن قیمت بازی که به نوعی همانند یک هزینه ورودی است، افراد بیشتری را جذب کنند و در عوض از پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای درآمدزایی بیشتر بهره ببرند.
بر اساس گزارش سوپر دیتا، این احتمال وجود دارد که در آینده حتی کمپانی‌های سازنده بازی‌های AAA هم قیمت آثار خود را به کمتر از ۶۰ دلار کاهش دهند.

Superdata

البته با وجود تمام این پیش‌بینی‌ها، گیمرها فعلا نشان داده‌اند که چندان با پرداخت‌های درون برنامه‌ای رابطه خوبی ندارند. به ویژه اگر در گیم‌پلی بازی هم تاثیرگذار باشد. برای مثال بازی Star Wars Battlefront 2 نشان داد که برای اجرای ایده‌های آثار Free to Play روی بازی‌هایی که برای تجربه‌شان پول پرداخت می‌کنیم، باید با احتیاط خاصی عمل شود وگرنه مشکلی که برای نسخه جدید بتلفرانت پیش آمد، می‌تواند گریبان بازی‌های دیگر را هم بگیرد. بخشی از گزارش سوپر دیتا به مشکلات بازی جدید الکترونیک آرتز هم اشاره داشته است که ب شرح زیر است:

الکترونیک آرتز به طور کاملا ناخواسته به اولین شرکتی تبدیل شد که از سوی مخاطبان به‌خاطر سیستم نه‌چندان مناسبش مورد سرزنش قرار گرفت.

البته هنوز باید منتظر بمانیم تا ببینیم بالاخره الکترونیک آرتز چه چاره‌ای برای بازی Star Wars Battlefront 2 می‌اندیشد، اما حقیقت این است که طرفداران بازی امید چندانی ندارند. با این حال، اگر ناشران بتوانند مارکت‌های غنی و پروپیمانی را در بازی‌های خود به وجود آورند، طبیعی است که بازیکنان هم با کمال میل اقدام به خرید خواهند کرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39628 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/09/05 تعداد مشاهده: 2161
کلید واژه ها: ,
سافت گذر