کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316119 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

وان پلاس 5T برترین گوشی هوشمند از لحاظ شارژ سریع

در رقابتی که بین جدیدترین گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار صورت گرفت، وان پلاس 5T توانست عنوان سریع‌ترین دستگاه از لحاظ شارژ شدن را از آن خود کند.

وان پلاس 5T برترین گوشی هوشمند از لحاظ شارژ سریع

آیا تا به حال در موقعیت حساسی قرار گرفته‌اید که شارژ باتری تلفن همراهتان رو به اتمام باشد؟ در آن مدت‌زمان محدودی که در اختیار داشتید، چه میزان توانستید گوشی خود را شارژ کنید؟ در گزارشی ۱۰ دستگاه گوشی هوشمند پرچم‌دار مورد بررسی قرار گرفته که بر اساس آن، وان پلاس 5T سریع‌ترین دستگاه از لحاظ شارژ شدن است.

امروزه اکثر گوشی‌های اندروید با استفاد از شارژر USB-C از قابلیت شارژ سریع برخوردارند. این موضوع در مورد جدیدترین آیفون‌ها نیز صدق می‌کند؛ ولی برای دسترسی به آن باید به‌صورت جداگانه یک شارژر ۲۹ واتی و یک کابل USB-C-to-Lighting (که جمعا ۶۸ دلار قیمت دارند) خریداری کنید.

شارژ سریع وان پلاس
در اولین مرحله از تست سرعت شارژ پرچم‌داران، هر یک از آن‌ها در یک بازه‌ی زمانی ۳۰ دقیقه‌ای، مورد آزمایش قرار گرفت تا مشخص شود قادر به دریافت چه میزان شارژ با استفاده از شارژر مربوط به خود است. تمامی دستگاه‌ها در وضعیت روشن قرار داشتند اما صفحه نمایش آن‌ها خاموش بود. برای شارژ آیفون ۸، ۸ پلاس و آیفون‌ ۱۰ از هر دو مدل شارژر AC استاندارد و شارژر سریع استفاده شد تا نتایج هر دو مشخص شود.

در این آزمایش وان پلاس 5T رتبه اول را از آن خود کرد و موفق شد در عرض ۳۰ دقیقه، ۵۹ درصد شارژ شود. شاید این سؤال برایتان پیش بیاید که مزیت این دستگاه نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند چیست؟ وان پلاس 5T برخلاف فناوری به کار برده‌شده در اکثر گوشی‌های اندروید، از شارژر سریع کوالکام بهره نمی‌برد؛ بلکه این دستگاه به فناوری اختصاصی Dash Charge مجهز شده که نسبت به شارژر سریع کوالکام از شدت جریان قوی‌تری برخوردار است و از سیستم اختصاصی خود برای کنترل گرما استفاده می‌کند.

ال‌جی وی ۳۰ با ۵۳ درصد شارژ توانست رتبه دوم این فهرست را از آن خود کند. آیفون ۱۰، ۸ و ۸ پلاس با فاصله بسیار کمی به ترتیب ۵۰، ۴۹ و ۴۷ درصد در مدت زمان ۳۰ دقیقه شارژ شدند؛ البته برای شارژ آن‌ها شارژر سریع به کار گرفته شد.

شارژ سریع وان پلاس 5T
با این حال باید به این موضوع توجه داشت که آیفون‌های جدید با استفاده از شارژر اصلی خود یعنی شارژر استاندارد AC بسیار کندتر شارژ می‌شوند. به‌عنوان مثال، میزان شارژ آیفون ۱۰ (iPhone X) پس از ۳۰ دقیقه تنها ۱۷ درصد افزایش یافت.

سایر پرچم‌داران نظیر گلکسی نوت ۸، اس ۸ و اس ۸ پلاس بین ۳۵ تا ۳۸ درصد شارژ شدند و پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال نتایج مشابهی داشتند.

اما به لحاظ افزایش مدت‌زمان تست گوشی‌های بالارده، وان پلاس بار دیگر رتبه نخست این فهرست را از آن خود کرد و در عرض ۶۰ دقیقه، ۹۳ درصد شارژ شد. به همین ترتیب، ال‌جی وی ۳۰ با افزایش ۸۶ درصدی توانست در رتبه دوم باقی بماند. جدیدترین آیفون‌ها به مانند تست اول، در جایگاه سوم قرار گرفتند؛ گرچه آیفون ۱۰ با میزان ۸۱ درصد شارژ نسبت به دو مدل ۸ و ۸ پلاس از ظرفیت بالاتری برخوردار بود.

در حقیقت باید قبول کنیم که آیفون برای افزایش سرعت شارژ دستگاه‌های خود، کاربران را فریب داده است؛ زیرا آن‌ها را مجبور به خرید شارژر اضافه می‌کند.

در نهایت، اگر سرعت شارژ گوشی برایتان از اولویت بالایی برخوردار است، وان پلاس 5T بهترین انتخاب محسوب می‌شود. با توجه به اینکه این دستگاه حدود ۴۹۹ دلار قیمت دارد، می‌توان آن را به‌عنوان یک گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه در کنار پرچم‌دارانی با مشخصات و کارایی بالا قرار داد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39718 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/09/12 تعداد مشاهده: 1998
سافت گذر