کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316166 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپلیکیشن Gudak Cam خاطرات عکاسی قدیم را زنده می‌کند

با اپلیکیشن Gudak Cam باید سه روز منتظر بمانید تا عکس‌هایتان ظاهر شود! این برنامه کاربردی یاد عکاسی با حلقه فیلم و دوربین‌های قدیمی را زنده می‌کند.

اپلیکیشن Gudak Cam خاطرات عکاسی قدیم را زنده می‌کند

گوشی‌های هوشمند شرایطی برایمان فراهم کرده‌اند که بتوانیم به‌آسانی و تنها در عرض چند ثانیه تصاویر دلخواهمان را به ثبت برسانیم. این روزها همه می‌توانند با گوشی موبایل خود هرقدر که می‌خواهند عکس بگیرند و بلافاصله آن را تماشا کنند. اما محبوبیت یک اپلیکیشن جدید نشان می‌دهد که دوربین‌های قدیمی همچنان طرفدار دارند.

این اپلیکیشن جدید همانند دوربین‌های عکاسی قدیمی عمل می‌کند و عکس‌های گرفته‌شده را پس از سه روز ظاهر می‌کند. Gudak Cam یک اپلیکیشن ۹۹ دلاری است که در کره جنوبی و ژاپن هواداران بسیاری دارد. این اپلیکیشن اوایل سال ۲۰۱۷ منتشر شده و با هدف زنده کردن خاطرات دوربین‌های یکبار مصرف کداک طراحی شده است. با Gudak Cam مثل دوربین‌های قدیمی به ۲۴ عکس محدود هستید. به محض اینکه حلقه فیلم ۲۴ تایی تمام شد، می‌توانید عکس‌ها را پس از یک پروسه سه روزه تماشا کنید.

برای استفاده مجدد از این اپلیکیشن باید چند ساعت منتظر بمانید تا حلقه فیلم جدید برای این دوربین مجازی آماده شود.

در حال حاضر که به دوربین‌های جدید عادت کرده‌ایم، استفاده از روش‌های قدیمی برایمان دشوار خواهد شد. با این‌حال یادآوری خاطرات گذشته و منتظر ماندن برای ظاهر شدن عکس‌ها خالی از لطف نیست که همان هدف اصلی طراحان این اپلیکیشن است.

به جای اینکه چندین عکس بگیریم و تنها یکی از آن‌ها را نگه داریم، می‌توانیم در عکس گرفتن دقت کنیم و عکس‌هایی بگیریم که همگی ارزش حفظ کردن دارند.

طراحی زیبای Gudak Cam از دیگر ویژگی‌های مثبت این اپلیکیشن است. با فعال شدن این دوربین مجازی، تصویری از دوربین یکبار مصرف کداک روی صفحه ظاهر می‌شود که احساس در دست داشتن یکی از آن‌ها را ایجاد می‌کند. حتی روش عکاسی با این اپلیکیشن نیز متفاوت است؛ برای این کار باید از منظره‌یاب کوچک اپلیکیشن استفاده کنید. تمامی این موارد به گونه‌ای طراحی شده است که کاملا با اپلیکیشن‌های استاندارد دوربین گوشی‌ هوشمند متفاوت باشد.

چه آینده‌ای در انتظار اپلیکیشن Gudak است؟ آیا این اپلیکیشن به‌زودی فراموش می‌شود یا اینکه آغاز یک راه جدید خواهد بود؟ البته تعداد کاربران ۱.۳ میلیونی آن از مسیر درست این برنامه کاربردی خبر می‌دهد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39817 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/09/20 تعداد مشاهده: 2215
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر