کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316136 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مجیک لیپ عینک واقعیت افزوده خود را معرفی کرد

پس از انتظاری سه‌ساله، استارتاپ اسرارآمیز مجیک‌لیپ بالاخره عینک واقعیت افزوده‌ی خود را که مجیک لیپ وان نسخه‌ی کریترز نام دارد، معرفی کرد.

مجیک لیپ عینک واقعیت افزوده خود را معرفی کرد

مجیک‌لیپ را باید یکی از سری‌ترین استارتاپ‌هایی خواند که در سه سال اخیر شایعات بسیار زیادی در رابطه با آن شنیده‌ایم. این شرکت که برای حفظ اسرار خود بسیار تلاش کرده است، تاکنون تنها به انتشار چند تیزر ویدیویی کوتاه و چند تصویر اکتفا کرده بود؛ حال آنکه دقایقی پیش شاهد رونمایی رسمی از عینک واقعیت افزوده‌ی آن بودیم. مجیک لیپ وان از یک عینک واقعیت واقعیت افزوده و یک مینی‌کامپیوتر بسیار کوچک با نام Lightpack در کنار یک کنترلر دستی تشکیل شده است. به نظر می‌رسد مجیک لیپ وان می‌تواند ورودی‌های خود را از طریق دستورات صوتی، ژست‌های حرکتی، حرکت سر و همچنین تعقیب سوی چشم دریافت و ثبت کند. این عینک واقعیت افزوده قادر است اشیا‌ء مجازی را در دنیای واقعی پیش چشم کاربران نشان دهد. برای مثال با استفاده از این عینک واقعیت افزوده می‌توان تلویزیونی مجازی را روی شومینه قرار داد و پس از ترک محل، دوباره هنگام بازگشت شاهد این بود که تلویزیون همچنان در جای خود قرار دارد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، این هدست واقعیت افزوده همزمان با انتشار کیت توسعه‌ی نرم‌افزار (SDK) ابتدای سال آینده‌ی میلادی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

مجیک لیپ وان
مجیک‌لیپ برای معرفی عینک واقعیت افزوده‌ی خود از مجله‌ی رولینگ استون دعوت کرده و رونمایی از این محصول را با یاری این مجله انجام داده است. طی این رونمایی مجیک لیپ دموهایی نیز نمایش داد که از آن‌ جمله‌ می‌توان به کاراکترهای مجازی که به برقراری ارتباطی چشمی واکنش نشان می‌دهند در کنار کتاب‌های مصور مجازی شناور در محیط اشاره کرد. رونمایی از این عینک واقعیت افزوده را باید پایانی بر شایعاتی خواند که به عدم توانایی مجیک لیپ در ساخت عینک واقعیت مجازی و پیاده‌سازی فناوری خود اشاره داشتند.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط رولینگ استون، مجیک لیپ این عینک واقعیت افزوده را در دو سایز راهی بازار خواهد کرد که کاربران می‌توانند قسمت بالایی عینک، قسمت قرار گرفته روی بینی و دسته‌های آن را به‌صورت اختصاصی سفارش دهند. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که مجیک‌لیپ در پی آن است تا امکان قراردادن لنز طبی را نیز روی این عینک ممکن کند.

مجیک لیپ وان
مینی‌کامپیوتر همراه این عینک واقعیت افزوده را که لایت‌پک نام دارد، می‌توان از طریق گیره‌ی تعبیه‌شده روی کمربند بست یا روی بند کوله پشتی نصب کرد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، قدرت پردازشی این مینی‌کامپیوتر اختصاصی با مک‌بوک پرو و پی‌سی‌های مخصوص بازی Alienware برابری می‌کند. به نظر می‌رسد مجیک لیپ نسخه‌ی ضعیف‌تر واحد پردازشی مورد نیاز را نیز درون این عینک واقعیت افزوده تعبیه کرده است که وظایفی نظیر شناسایی محیط پیرامون و همچنین یادگیری ماشین را انجام می‌دهد. عینک واقعیت افزوده مجیک لیپ وان از وجود چهار میکروفون خارجی در کنار حداقل ۶ دوربین بهره می‌برد. همچنین باید به وجود اسپیکر داخلی (نظیر آنچه در هولولنز دیده بودیم) اشاره کنیم.

مجیک‌لیپ اطلاعاتی در رابطه با قیمت و تاریخ عرضه‌ی این عینک واقعیت افزوده ارائه نکرده؛ ولی عرضه‌ی آن در ابتدای سال ۲۰۱۸ وعده داده شده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39926 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/09/30 تعداد مشاهده: 1609
کلید واژه ها: , ,
اخبار مرتبط
سافت گذر