کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316276 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برند «استیو جابز» به دو جوان ایتالیایی واگذار شد

دو ایتالیایی پس از اندکی بررسی به این نتیجه رسیدند که اپل نام بنیاگذار خود را در قالب یک برند ثبت نکرده است و چنین برندی به هیچ شخص یا گروهی تعلق ندارد.

برند «استیو جابز» به دو جوان ایتالیایی واگذار شد

نام «استیو جابز» همیشه ما را به یاد شرکت اپل و محصولات آن می‌اندازد. ولی این مسئله به آن معنی نخواهد بود که از این نام استفاده دیگری نشود.
به عنوان مثال در کشور ایتالیا برندی با نام Steve Jobs ثبت شده است و به صورت کاملا قانونی این نام تجاری به یک کمپانی ایتالیایی که در زمینه مد فعالیت می‌کند تعلق یافته است.

اسناد ثبت شده برای این نام تجاری به گونه‌ای است که حتی اگر اپل هم بخواهد نمی‌تواند از آنها شکایت کند و نام «استیو جابز» را برای خود پس بگیرد.

کمپانی ایتالیایی توسط دو برابر با نام‌های «وینچنزو بارباتو» و «جاکومو بارباتو» در سال 2012 میلادی کار خود را آغاز کرد و از همان ابتدا در زمینه پوشاک و لوازم جانبی مرتبط با مد فعالیت می‌کرد و هیچ ارتباطی با اپل و محصولات آن نداشت.

این دو برادر از ابتدای فعالیت خود به دنبال یک نام پرآوازه بودند تا برای برند خود انتخاب کنند و سرانجام به این نتیجه رسیدند که در شرایط کنونی هیچ نامی مشهورتر از «استیو جابز» نیست.
آنها پس از اندکی بررسی به این نتیجه رسیدند که اپل نام بنیانگذار خود را در قالب یک برند ثبت نکرده است و چنین برندی به هیچ شخص یا گروهی تعلق ندارد.

این دو جوان ایتالیایی اقدامی را انجام دادند که اپل هرگز تصور آن را نمی‌کرد و تا پیش از این تصور نکرده بود که می‌تواند نام بنیانگذار و مدیرعامل اسبق خود را به عنوان یک برند به ثبت برساند.
برادران بارباتو همچنین سعی نکردند از این برند سوءاستفاده کنند و به کمک آن لوازم الکترونیکی و دیجیتالی بفروشند.

البته لوگوی آنها به گونه‌ای طراحی شده است که حرف J ابتدای نام خانوادگی آقای جابز بزرگ نوشته شده است و در حالی که وسط آن مانند سیب اپل گاز زده شده است، یک برگ هم بالای آن دیده می‌شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40039 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1396/10/09 تعداد مشاهده: 2252
کلید واژه ها: ,
سافت گذر